Iemand ervaring met Spelerscarrières? Ik wou eens eentje beginnen met Ronaldinho.
Maar wat zijn de effecten van (dominante en secundaire) persoonlijkheden en wat is die persoonlijkheidsrang precies?
Laat maar. Je moet die trainingen spelen en met een toetsenbord is dat niet zo evident…
En je speelt de rest met controller? Dan moeten die trainingen toch ook lukken? Probeer ze eens te selecteren met de controller.
Staan jullie ook zo vaak buitenspel? In 24 had ik het bijna nooit, nu meerdere keren per match.
Neen, alles met klavier. Ik speel op een laptop.
En dat valt eigenlijk wel mee. Nu, de laatste FIFA die ik speelde, was wel 21…
Da’s toch niet te doen, met de pijltjes heb je maar 8 richtingen. Ik raad je aan een controller te kopen. Ik ben zelf enorm tevreden van de 8bitDo ultimate, maar een Xbox360 of one werkt ook prima.
Ik overweeg het eens.
Trouwens, hoe lossen jullie de trainingsproblemen op van bvb.:
Centrale verdedigers kunnen bij het trainen van specifieke rollen, hun uithoudingsvermogen en visie niet trainen.
Enkel (aanvallende) vleugelspelers kunnen effect trainen.
Er is geen positie/rol waarbij vrije trappen of strafschoppen getraind kunnen worden.
Ik kom soms ook tegen dat bepaalde posities niet beschikbaar zijn bij het omvormen van spelers. Meestal is dat dan CV of CVM. Zijn hier oplossingen voor?
Klopt het dat je spelers niet meer kunt omvormen tot CB? Ik ben een carriere met Toulouse begonnen en ik wou zowel Sidibé als Canvot omvormen naar centrale verdediger maar deze optie staat er niet bij. Beide spelers hebben CB als 2e positie staan maar het viel me ook al op bij andere spelers.
Volgens mij is dit een bug. Bij cm’s gaat dit ook niet
Ik kan zelfs hun handschoenen niet verwijderen.
Dit heb ik ook eens gehad. Was toen te verhelpen door een polsbandje, armband of tape toe te wijzen
Ok, zal ik eens proberen.
ik hoop dat dit inderdaad nog gefixt wordt
Kunnen jullie ook niet meer wisselen tijdens een wedstrijd? Bij mij gebeurd er niks als ik een wissel aanklik en ik kan niet meer terug naar de wedstrijd… wat een spel is het toch…
Ik heb een bug gevonden.
Sinds deze fifa pakt de CPU eindelijk eens rood.
Maar als van Dijk bij Liverpool rood krijgt, komt er een aanvaller in die vervolgens op de plek van Van Dijk gaat staan…
Verdediger Foulquier (Valencia) kreeg ook rood & er werd meteen ‘n wissel doorgevoerd: Rafa Mir werd er afgehaald, voor ‘n verdediger denk je dan. Hij werd gewisseld voor Hugo Duro, een andere aanvaller.
Je lijkt beter zelf dan het cpu team te kunnen herstellen want a.i lijkt het niet te willen of te snappen dat je posities moet wijzigen bij uitsluitingen
Hoe ervaren jullie eafc25 ? Ik heb nog nooit zoveel moeite moeten doen om het te spelen. Vind de tegenstand van de AI echt heel erg matig. Schieten nauwelijks op doel, laat staan scoren.
Ik vind het net de beste FIFA in jaren, met de beste AI tegenstander in jaren. In tegenstelling tot in 24 komt de AI bij mij net wel tot kansen en krijg ik af en toe een bolwassing. Hoe heb je je instellingen staan?
Ook qua wissels merk ik net wel dat ze een verdediger inbrengen voor een aanvaller als er een rode kaart valt, in 24 was dat wel anders.
Speel legendarisch en volgens mij tactisch instellingen. Op zich speelt de AI wel aardig veldspel maar qua gevaar valt het echt tegen. Of ik ben na 27 edities master in defence
Uit “volgens mij tactisch” spreekt niet veel zekerheid. Ik ben momenteel erg tevreden met hoe FC speelt, maar ik heb wel wat tijd gestoken in het experimenteren met en lezen over de verschillende opties. Dat loont.