EA SPORTS FC 25 - Algemeen

Maar hoe bedoel je dan verschillende opties. Hoe staan jou sliders dan?

Op custom, maar gebaseerd op simulation. Iets meer sprint speed en shot power, iets slechtere keepers en shot en pass error minder voor mezelf omdat ik met manuele controls speel. Verder weather effects off, cpu sliders op tactical. Camera op legacy, dat maakt ook een enorm verschil. Ten slotte speel ik met een controller op pc, aan 120 fps. Bijna vergeten: player based difficulty aan! World class, trouwens.

1 like

Komen de stadions van Napoli en AS Roma er nog in?
en waarom zijn die van Fiorentina en Bologna er na een jaar alweer uit?

Die van Fiorentina en Bologna hebben er niet ingezeten?

Stadio Olimpico wordt toch moeilijk met dat Lazio er ook speelt? En de stadsrivaal niet gelicenseerd is op FC25? Stadion van Napoli, geen idee …

Live scores zijn alleen voor Engeland, Spanje, frankrijk, Italie en Duitsland. Ze komen later deze week in de game.

Bedoel je live starting points?

Yes, Europese competities ook en dan nog wat vrouwen competities maar dat interesseert me helemaal niks eigenlijk.

Dit is een mooie toevoeging! Crystal palace is een mooie Challenge of Sevilla of Valencia in Spanje.

Komt vrijdag zeker uit die update?

Manchester United met Amorim lijkt me toch de meest voor de hand liggende. Ondanks een carrière met Aston Villa denk ik toch dat ik de nieuwe feature zo ga testen.

1 like

Title Update is nu al beschikbaar, enkel nog de Squad Update om alles te activeren.

Misschien hele stomme vraag, maar wat houden die updates in?

Live starting point is het belangrijkste onderdeel van deze update:

Stel: je bent Amorim die komend weekend z’n eerste match bij Man Utd coacht. Nu kan je perfect inpikken op het huidige moment mét de huidige stand, scores & kan je net als hem inpikken & resultaten boeken.

Of je neemt Valencia die helemaal onderaan bengelt in LaLiga & wil hen weg krijgen van de degradatie. Terwijl je voorheen jouw eigen spel speelde met het gekozen team.

1 like

Klopt het dat er met de update van 20 november helemaal geen upgraden in ratings zijn geweest? Zie geen plusjes staan.

Welk verschil zit er eigenlijk in de trainingen voor de wedstrijden met licht/zwaar en +2/+3?

Iemand een idee hoe je jeugdspelers kan vinden die goed/behoorlijk zijn in vrije trappen en/of strafschoppen? Dit valt moeilijk te trainen dus een goeie basis zou al mooi meegenomen zijn.

Ik vind het lastig om doelstellingen in de jeugd soms te voltooien:

Verkoop jeugd voor 8-12 mil in 3jr tijd,
laat 4 spelers het 2e jaar 20 wedstrijden opdraven
leid in 3jr 12 spelers op en speel 30 wedstrijden.

ik vind het dan soms lastig jeugd en aankopen strikt te scheiden.

Heeft iemand suggesties om dit te managen of negeren jullie dergelijke doelen

Jeugd zijn zelf opgeleiden spelers (fake namen) je jeugd scouts hebben die beoordeelt en jij moet ze dan zien klaar te stomen voor je eerste elftal. Ik steek er eigenlijk nooit zoveel tijd in.

Bij Ajax bijvoorbeeld heb je juist met Rijkhoff, Faberski, van Dongen, Banel, Janse tal van eigen jeugd spelers. Daarbij komt nog een X aantal jonge spelers kijken waaronder Gaaei, Tahirovic, Mannsverk, Hlynsson, Rasmussen. Moet ik daar ook nog meer eigen jeugd aan toevoegen? Daar is echt geen ruimte voor.

(bericht verwijderd door auteur)