EA SPORTS FC 25 - Algemeen

Ja dat witte is wel een issu.

Ik had van de week ook nog de jeugd toernooi bug (winnen met strafshoppen en toch uitgeschakeld zijn)

Heb hier ook last van

Echter ben ik een nieuwe carriere begonnen in de MLS. ( doe ik altijd in dec. Competitie begint daar dan nog in jan 2024 en zo heb je een halfjaar langer in je carriĂšremodus om jezelf op een leuke manier omhoog te werken als coach. Vind ik)

Enfin, ik heb daar dus mijn 1e transferperiode aan staan en dan krijg ik dus wel meldingen van biedingen.
Ik heb het erna ook weer geprobeerd met de 1e transferperiode uit, omdat dat toch mijn voorkeur heeft. Maar dan heb ik ook weer hetzelfde probleem dat er geen meldingen binnenkomen. Tenzij ze een bod intrekken dan.

Denk dus dat daar in de bug zit.

Ik doe dit ook,:grinning: welke ploeg als ik vragen mag?

Benieuwd of de bug dan nu eruit is want zit in Januari. Wat ik wel deed is vanaf november elke week de transfer lijst bekijken voor biedingen.

Nou, als je je carriere begint en je hebt je 1e transferperiode uit staan, dan blijft het je hele carriere achtervolgen weet ik vanuit mijn 1e carriere.

Denk dus dat je ten alle tijden je 1e transferperiode aan moet zetten als je een nieuwe carriere begint om de rest van je carriere biedingen in je inbox te krijgen

Vorig seizoen had ik de Whitecaps en probeerde ik veel Canadees talent te ontwikkelen.

Nu zit ik bij Atalanta maar had ook nog NY Redbull in overweging. Stadion en alle toeters (letterlijk) en bellen bij een thuiswedstrijd heeft eigenlijk de doorslag gegeven. Aan de selectie moet ook nog het 1 en ander gedaan worden dus een echte uitdaging ook gelijk.

Ik wou ook dit keer aan de andere kant van de competitie zitten vandaar de 2 clubs in overweging.

Bij welke club zit jij ?

La Galaxy, Portland Timbers en ook ng BĂždo/Glimt in Noorwegen.
Enkel de eerste thuiswedstrijden eens geprobeerd, nu enkel nog de keuze maken met welk team een carriĂšre te starten.

Komt erop neer om eigenlijk gewoon een seizoentje te knallen zonder me teveel zorgen te maken over de eisen van het bestuur en dan in december van hetzelfde kalenderjaar bij een nieuwe ploeg in te pikken.
Alleen jammer dat de europese competities niet in orde zijn als je in Noorwegen begint.

Oh dat is wel minder dan als je in Noorwegen start.

MLS vind ik wel fijn dat je 1 vol seizoen speelt (en hopelijk de prijzen pakt) en dat je erna in de 1e winterstop bij een europese club kan instappen, of een start in Argentinië met de copa daar

Hierop aansluitend: hoe bevalt de MLS je? Qua teams/spelers, vibe, maar bovenal het schema?

Edit: de MLS-regels zitten er niet in toch? En zou San Diego worden toegevoegd aan de game, gezien die pas in februari gaan beginnen aan hun eerste seizoen?

Gehuurde spelers zijn ook nog steeds een probleem. Rugani bij Ajax speelde 40% van de wedstrijden tegenover de 60% van Sutalo. Juve meldt zich omdat het niet voldeed aan het aantal duels. Vervolgens speelt hij de laatste 4 duels voor de transferperiode open gaat en alsnog haalt Juve hem terug.

Kan hem wel opnieuw huren :sweat_smile:

Ja de MLS bevalt mij wel. Het voelt ook echt Amerikaans aan en er zijn voldoende echte stadions. Het Niveau is niet heel denderend uiteraard, wel het gevoel dat het een snelle competitie is met veel rennen achter snelle spelers.

Verder zijn er de gewone voetbal regels.
Of San Diego wordt toegevoegd weet ik niet. Een aantal fifa’s terug toen de whitecaps in de MLS kwamen werden ze toegevoeg aan Rest van de wereld teams. Wellicht nu het zelfde met San diego zodat je ze nog zelf erin kan zetten ?

1 like

Ben de laatste dagen weer wat potjes aan het spelen en loop toch tegen een paar zaken aan. Misschien dat jullie hier wat op weten:

• Ik speel met Barça en ineens kom ik aanvallend nergens meer. Een Lamine Yamal is zo traag als Tom Beugelsdijk en CV’s halen mij op Ă©Ă©n of andere manier altijd rond de zestienmeter weer in, ook al ben je er echt door.
  • Lewandowski is een basisspeler, met veel minuten. Toch dient hij uit het niets met een goed moreel ineens een transferverzoek in door gebrek aan speeltijd. Hier valt nooit wat aan te doen of wel?
  • Een Yamal is Ă©Ă©n van de grootste talenten in de wereld. Hij staat basis, ik heb toptrainers aangenomen. Toch groeit hij niet eens +1 ALG over S1. Ook de rest van de selectie heeft dit. Enkel Ă©Ă©n speler is +1 gegroeid

• Verhuurconstructie waarbij je een speler terughaalt voor groei. Werkt dat nog? Probeerde het met bijv. Casado, gezien hij maar 70 ALG is ondanks dat hij al maanden basisspeler bij Barça is.
  • Groot irritatiepunt: ik wil wel een beetje gang in de CM houden omdat ik niet mega veel tijd heb. Dus ik simuleer zo nu en dan wat potjes, tegen bijv. laagvliegers. Toch wordt dit 90% van de keren een gelijkspel. Ook al zet ik de basis van Barça tegen een laagvlieger in de Segunda Division. Hoe kan dit?

Merk bij simulatie dat thuis duels geen probleem zijn, uit duels is een ander verhaal.

Gorter heb ik 2x verhuurd en binnen een dag terug laten komen. Beide keren +1. Al vind ik ALG stukken minder zeggen. Fitz Jim is bijvoorbeeld maar 70 en Klaassen 76, toch speelt FJ veel fijner.

Inhalen van aanvallers door verdedigers is al jaren een “probleem”. Zelfde als dat cruciale spelers ineens weg willen. Ik heb zelfs gehad dat ze klagen na een duel dat ze missen door schorsing.

Het niet beter worden van spelers is nu geen probleem bij mij. Ik zag wel dat bijvoorbeeld een Hato bleef steken op 78 bij andere mensen.

Heb sinds een kleine 2 maanden weer eens wat wedstrijden gespeeld, maar wat is er na de updates met de keepers gebeurd? De meest simpele ballen glippen door de vingers of ze gaan a la Isaksson vroeger als een zak aardappelen naar de grond om vervolgens een tegengoal de incasseren. Valt dat jullie ook op?

Bij mij staat show pony Onana op doel, die pakt echt helemaal niks klem. Als een doelman uitgooit gaat die ook vaak naar de centrale verdediger terwijl bijvoorbeeld een back er beter voor staat

Heeft hans kraay zijn krokketten vanger weer gevonden