EA SPORTS FC 25 - Algemeen

Ik wil weer starten met een nieuwe CM. Zijn de simulation-sliders inmiddels realistischer qua scoreverloop? En hoe veel minuten per helft spelen jullie als jullie op simulation spelen?

Maandag had ik op het nippertje de 3e plek in de 2. Liga gehaald. Moest dus een tweeluik tegen FC Köln voor promotie naar de Bundesliga.
Uit geflatteerd 4-2 verloren. Thuis volle dominantie en bij rust 3-0 voor, waarbij de 4-0 er niet in “mocht”
Vervolgens is Köln ineens vanaf min 60 veel beter en wordt het 3-3.

Dat een team terugkomt in de wedstrijd, oke.
Maar met zon niveauverschil is zo ongelofelijk. Ik kan niet begrijpen dat dat kan in EAFC.
Dan denk ik echt dat het zodanig geprogrammeerd is dat ik niet mag winnen.

Herkennen mensen dit?

Yes. Deelde laatst ook zoiets. Moet je winnen om door te gaan en dan ineens staan je CV’s mijlenver uit elkaar en loopt een spits zo door. Aftrap, meteen fluitsignaal. Voelt gerigged haha. Zijn van die momenten dat ik ook niks zelf had kunnen doen qua positionering.

Heel herkenbaar. As Roma uit binnen een half uur 3-0. Daarna 3 verdedigers op 1 lijn maar ik tackle hun spits, direct rood. Krijg nog twee dikke kansen maar hun maken nog 3-3, ook een wazige penalty omdat ik een schot blok en de aanvaller loopt over zijn uitgestoken been. Laatste vijf minuten krijg ik ook altijd nog een dikke kans tegen.

Sta ik voor altijd +3 blessure tijd, sta ik achter max 1 minuut. Is echt al jaren zo bij fifa.

Merk ook vaak dat bij de duels waarin je 3 of meer keer scoort voor rust je na de rust er amper nog een bij gemaakt kan krijgen. Ondanks dat alles op manual staat. Zelfde als dat je een goede reeks van 7 wedstrijden neer zet dan krijg je altijd 1 wedstrijd waarin alles verkeerd valt.

Ik ervaar ook vaak die ergernis
Bij de a.i een uitgespeelde verdediging die er toch een voet tussen weet te krijgen, waar komt die vandaan, ik was hem toch voorbij
En als a.i aanvalt maakt uitverdedigen of wegrossen niet uit hij valt altijd voor cpu, ik stuur naar de zijlijn, niet door het centrum.

Ik ervaar ook dat ik de eerste bal van cpu bij een doeltrap of vrije trap nog kan koppen, maar hij valt vaak weer voor een cpu speler en niet die vrij staande teamgenoot van mij

Jordy, ik ook.
*Dan merk je wel dat anderen mensen het moeilijker vinden om te verdedigen.
Daar ben ik er één van.
Sterker:" ik ben er slecht in en verlies zowat elk potje. (heb het spel uit frustratie ook een x verwijderd maar kan het niet laten : > ) )
Speel dan maar met het idee anderen aan FC25 punten te helpen.

FC Fan.
Het gekke is dat dit dan niet bij de tegenstander gebeurt. Geen doorkomen aan.
En het oude vertrouwde Fifa 23 / fc24 verhaal : waarbij schoten van afstand er ook allemaal ingaan.

Ja van die hamer kannonen alsof er buskruid in de shoenen van de a.i zit,

Ik kom zelden nog tot open spel doelpunten bijna altijd leun ik op strafschop, of soms een corner

Wel apart want ik maak juist van afstandschoten wereld doelpunten. Misschien schot snelheid en error AI verlagen?

Ik heb inderdaad hetzelfde laatst met wouter Burger een schot 25 meter. Loeihard in de bovenhoek. Afvallende bal drukte gewoon op schieten want kon niks anders op dat moment. En maak een wereld goal

Ik had vandaag dan dat ik met mijn linker cv gewoon kon oversteken en ook mocht afronden

Mocht je nog met Neymar willen spelen, maak even een CM aan voordat je een nieuwe update (tenminste voor die van 29-01) installeert. Door zijn contractontbinding en aankomende overstap naar Santos zal hij waarschijnlijk uit het spel gaan.

Ik maak nog even een Miami-file aan voor de fun :slight_smile:

1 like

Zitten eerder gedane transfers zoals Marmoush en Kvara al geupdated, of gebeurt dat in een algemene grote transferupdate begin februari?

Kvara zit er al in. Marmoush denk ik na de volgende update. Die transfer is later afgerond.

Interviews zijn wel tenenkrommend slecht zeg.

Net als commentaar (verouderd) win met 0-1 uit van Chelsea, kom daar door op gelijke hoogte met nog een duel te gaan. Zegt Sierd, een nipte overwinning. Saaie 0-1.

Met de titel net veilig gesteld,

Commentator, ze kunnen de titel ruiken , maar er zitten nog wat clubs op het vinkentouw

Haha dit spel is zo failliet!

Ik win de laatste pot met 3-1, Chelsea speelt gelijk en ik eindig 2 punten boven Chelsea. Zeggen ze Man Utd verspeeld de titel, totaal geen vreugde geen ceremonie. Ik denk nou dan zal Chelsea wel gewonnen hebben. Bleek het daar dus 2-2 te zijn. Wat een slecht uitgewerkt spel zeg, ongekend

Momenteel bevriest mijn game als ik in ga op een aangeboden coach van mijn aanbeveler, gebeurt dat andere ook?

Hoopte dat de nieuwste update de winterupdate zou worden, maar zie dat hij net live is gegaan en de laatste updates zijn niet doorgevoerd. Zie ook niet wijzigingen in ALG. Wanneer verwachten jullie de livegang? Was van plan om vrijdag een nieuwe CM te starten…

Bedoel je Title Update? De 9de was (eer)gisteren gelanceerd met de Live Start Points die geüpdatet zijn tot eind januari. Verder las ik dat het vooral FUT is dat geúpdatet werd.

Of als je de Squad Update bedoelt, daar wacht ik ook op. En wat die 2de grote winterupdate betreft, voorlopig is daar gissen naar. Vraag is of die nog komt …