Ja de squad update. Meende dat het voorheen vaak een grotere update was met alle transfers en wat grotere upgrades in ratings. Zo is Casado nog steeds 71
Ik hoop morgen in de loop van de dag, tegen de avond …
Van mij mag de squad update nu wel komen onderhand
Schandalig dat die er nog steeds niet is.
Zal zoals gewoonlijk wel morgen (vrijdag) zijn zeker?
pff ik word dol van cpu, hij zegt dat mijn Werder Bremen 3-4-2-1 op papier 5-3-2 is(die van union berlijn is gewoon de 3-4-2-1 zoals ik het zou willen) kijk ik op pauze line up is het 3-2cm-4cam-1
Mja, die update mag dan toch wel eens gaan komen… Hopelijk ten laatste nu vrijdag (21/02)…
Ik heb voorbij zien komen dat ze (pas) volgende week waarschijnlijk een title update uit rollen…
Op welke transfers zitten we eigenlijk nog te wachten?Telkens die titelupdate ook, is ook weer steeds wachten om niks.
Meeste veranderingen zijn altijd voor de FUT.
In carrière meestal weinig verandering.
Nu ja, zaterdag begin ik sowieso een carrière met Leeds United.
Kan niet blijven wachten.
Uit het hoofd missen we Nico Gonzalez en Tel nog. Ik wil een live start point met Spurs starten, maar niet zonder Tel. Verder zijn er echt een pak spelers die een update verdienen.
En Santiago Giménez natuurlijk! En inderdaad enkele updates van ratings.
Was uiteindelijk maar gewoon gestart na de transferperiode. Niet helemaal volledig, maar was al bang dat het lang kon duren. Maar een hele maand… Wat een treurig bedrijf eigenlijk.
Dat begrijp ik, maar dat zijn 2 spelers die ik niet nodig zal hebben.
Misschien dan binnen een maand wel ng een nieuwe carrière starten, men kan niet blijven wachten.
@Raindog of @Begiristain een van jullie speelt toch met West Ham? Ik lees net op reddit dat vele last hebben van de bubbels die los komen na een thuis doelpunt. Hoe is jullie ervaring daar in?
Komt er nu nog een update aan deze week?
Ik zag iets voorbij komen op zo’n gamer channel dat er een title update werd verwacht eind februari.
Vanuit EA zelf is daar alleen nog niks over te vinden…
Hierdoor twijfel ik zelf ook nog wanneer ik weer een manager carriere ga op pakken
Als ik dit zie, vraag ik me meteen af: hoe kan dit nu? Is er dan niemand binnen het bedrijf, die checkt en dubbelcheckt?
Want iedere keer als er ‘n update is, is er wel ‘n gigantische fout die gemaakt wordt om dan weer bij ‘n volgende update te herstellen, waar in die nieuwe er weer ‘n nieuwe fout inzit & zo blijven ze bezig …
Nog iemand plots enorm veel moeite met tackelen? Ik slaag er niet in om mijn staande tackles juist te timen, en ik slaag er ook niet in om mijn centrale verdedigers tussen de bal en de goal te houden. Lijkt wel alsof ze vanzelf een stap of twee naar voor zetten, waardoor de tegenstanders altijd makkelijk door m’n verdediging heen kunnen stappen.
Herkenbaar! CPU heeft continue vrije doorgang.
Dat heb ik ook ervaren.
Situatie, de bal komt hoog uit de 16 van de cpu, mijn man lijkt te kunnen oppikken bal stuitert van zijn eerste aanname, valt voor cpu en vervolgens valt jou man in de botsing om als hij wil heroveren, is dit ook herkenbaar?