EA SPORTS FC 25 - Algemeen

Iemand tips of advies

Hoe pakken jullie volgende aan?

Clubs met een laag budget onder de 10 miljoen
Zie ik vaak weinig realistische doelstellingen
En heel vaak zijn ook de betere spelers aflopende contracten…

Hoe kan je dan het beste groeien om ook de authenticiteit van de club te bewaren…

De hype rondom EAFC/FIFA lijkt de laatste jaren wel voorbij.
Vroeger (tm 2018) zat je rond deze tijd al te spurren naar realistische geruchten over de nieuwe FIFA, laat staan in april of mei.

Nu , anno midden juni, is er nog geen graantje bekend en is de hype totaal nog niet begonnen.
Net als de voorgaande jaren.

Ben ik hierin de enige?

Geruchten zijn dat MX-league terugkeert, omdat concurrent Konami de licentie erop niet heeft vernieuwd. En Barcelona en Bayern krijgen mogelijk een echt stadion (ook vanwege licenties die zijn vrijgespeeld).

In het algemeen, vanwege de WK clubs nu en de WK landen over een jaar, denk ik dat EA Sports zich met name richt op de Noord-Amerikaanse markt, vandaar dat sommigen in Europa de indruk hebben dat het relatief rustig is rondom EA Sports FC 26.

Wat ik wel weet, is dat we binnen Career Mode iets meer de kant op zullen gaan van Football Life, dus voorspellingen over potentie en spelerontwikkeling (zaken waarvoor we nu nog externe databases kunnen raadplegen). Een kleine, maar nuttige aanpassing, lijkt me.

Verder zijn er ontwikkelingen met dynamic lighting, tijdstraffen bij voortijdig beeindigen wedstrijden binnen UT, open world community, etc.

1 like

Misschien is het m’n leeftijd, maar ik raak er steeds meer op uitgekeken. Speel sinds januari al geen eafc meer terwijl ik voorgaande jaren nog volop speelde en uitkeek naar de nieuwe versie.

Herkenbaar, ik zit deze editie ook niet in mijn spel voor mijn gevoel en op een of twee saves na bloed het andere snel dood en verlies ik intresse, la liga en Premier league heel erg, Bundesliga gaat wel goed.

Ik herken me er totaal niet in; integendeel, ik vind deze versie eindelijk een verbetering, na jaren van achteruitgang.

Ik vind de career mode oprecht leuk en omdat scouting en jeugdopleiding nu wat trager verloopt (als je het zo instelt), moet je écht goed scouten en plannen om je elftal op peil te houden, indien je volgens een bepaalde filosofie wilt spelen.

Maar goed, ieder z’n meug

3 likes

Ja mijn 80/90 mil is er in Blackburn jaar 2 ook wel erg hard doorheen gegaan; vooral een salaris kwestie denk ik.

misschien een jaar te vroeg opgeklpmmen? (herkent iemand dit)

Ik heb al jaren dat ik max 4 seizoenen speel. Maar dat komt omdat de jeugdspelers te overpowered zijn. Vermaak mezelf kostelijk ook met deze eafc

Kun je gewoon bij een gedegradeerde club met 'live point" starten, of word jij afgerekend?

Ik denk dat het wel kan. Deed hetzelfde met United als nummer 16 en dat ging prima. Je kan het ook even snel testen door te simuleren.

1 like

Ja heb ik trouwens bekeken, maar op console lukt mij dat niet. Ik heb net een heel aantal vrije spelers getransfereerd naar classic xi zodat die vol zit, maar als je dan de classic wilt gaan opzoeken zijn er geen spelers die voldoen aan de criteria ondanks je geen criteria invult

Quick search leert me dat deze ‘hack’ gewijzigd is. Het is niet meer zoals het was, maar je moet nu de nationale elftallen aanpassen. Ga je naar Frankrijk, dan kan je iemand eruit halen om Zidane te selecteren. Je kan hier eens kijken https://youtu.be/_ZnZL49R8Co?si=HQiuXxzzKOXHkXef of nog even zoeken of er andere opties zijn.