Ik vind soms die juiste wissel suggestie vinden door computer gegeven soms nog lastig, maar ik speel nu veel verdedigender tegen top teams dan voorheen
Heb ik ook gehad. Ben er na 4 nieuwe carierres beginnen achter gekomen dat, als je de 1e periode uitzet je pas de transferknop erbij krijgt op 1 september (sluiting van de 1e periode)
Na een middagje YouTube tutorials ben en een beetje klooien in oefenwedstrijden, ben ik er achtergekomen dat je per balcontact los de R2 in moet drukken ipv de R2-knop ingedrukt te houden. Met de L1 knop en een andere benadering van de R2-knop wordt het al een stuk aangenamer om aan te vallen. Hopelijk kom ik hier de komende tijd iets verder mee.
Wanneer ik clubtransfers uitvoer via de instellingen (‘teams bewerken’), kan ik de opstellingen plots niet meer aanpassen. Ik wou eens een totale La Masia-ploeg maken maar dat werkt dus blijkbaar niet… Nog mensen die dit probleem ondervinden? En die eventueel een oplossing kennen?
Hi all
Tijdens het spelen van Career mode kan ik R2 quick subs niet gebruiken.
Het icoontje van R2 kom in beeld maar als ik R2 druk werkt het niet.
Iemand een idee?
Waar in je Carriere menu inderdaad nog R2 idd als je menu staat, is het op het veld(bij mij op playstation 5) pijl omlaag om je wissels te openen en dan pijltje in willekeurige richting om de desbetreffende wissel uit te voeren
Note, bij mij werkt hij wel, je bal moet natuurlijk buiten de lijnen zijn
Afgelopen vrijdag begonnen met Atletico Madrid op het niveau “ultiem”.
Nog niet tegen RM en Barca gespeeld, maar moet zeggen dat het niveau van de computer heel apart is.
Wél gespeeld tegen Sociedad, Girona en Villareal bijvoorbeeld en won die overtuigend zonder moeite, net als de overige wedstrijden.
Heel veel ruimte in de “half space”. Speel geen Europees, dus wellicht is dat anders?
Herkent iemand zich in mijn woorden?
Ik ervaar dat mijn buitenspeler erg stil blijft staan in mijn aanvallende 4-3-3 formatie, ervaren meer mensen dat de buitenspeler stijver gedrag vertoond?
Dacht ook dat het redelijk makkelijk ging tot dat ik tegen Arsenal kwam. Zowel Martinelli als Saka niet van de bal te krijgen.
@fcfan al wat geprobeerd in het teammanegment en dan bij rollen.
Speelt Atletico Madrid 3-0-7 wat staat hun middenveld ver voorover
Ik heb wel wat in de wedstijden zelf getest, maar nog niet in mijn hoofdmenu(Er staat mij te veel op onwennige plaatsen) zoek ook nog naar mijn opzet met en zonder de bal in mijn 4-3-3, waar ik zonder bal defensiever wil hebben, en met bal aanvallender. ben al blij dat ik in mijn wedstrijden weet waar ik aanvallend/defensief en bal druk gevonden heb,
Ik heb de instellingen zo staan en nog steeds is het geluid niet optimaal (en ik heb beyond broadcast aangepast zonder succes)
Ik mis alle aanbiedingen op mijn spelers in Carreer mode.
Heb de meldingen bij aanbiedingen aangezet maar krijg alleen een “mail” als een club zijn bod in heeft getrokken omdat ik geen reactie had gegeven.
Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden ?
Je hebt het toch aanstaan, die ‘meer dan televisie’? Gewoon afzetten.
Op het hoofdscherm van carrière staat een takenlijst. Hierop komen biedingen wel in beeld geloof ik. Die kun je daar aanklikken.
Nope helaas geen meedingen wanneer er een bod binnenkomt, staat ook niet tussen de taken of neutrale emails.
Kom er alleen achter door zelf bij transfermarkt te kijken, of dus wel de melding krijgt dat iemand zijn bod in heeft getrokken.
Ik heb dit op deadline day gehad. Een aantal aanbiedingen gemist en opeens was de afkoopsom van een belangrijke speler betaald zonder dat ik er een melding van kreeg. Die was ik dus last minute opeens kwijt
Het spel is amper 4 dagen uit & er waren al 2 title updates, las ik?
Ik heb gelezen dat er in carrière nog wel wat bugs zitten, vooral met jeugdspelers. Zo kunnen keepers niet duiken en vleugelspelers niet dribbelen. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Dat kopt volledig. Dribbelen is vaak rond de 25 dus daar ben je helemaal niets mee…