EA SPORTS FC 25 - Speler Gezocht

Persoonlijk zou ik geen van allen zeggen. Zelf zou ik koste wat het kost Frenkie behouden, doet het zo enorm goed nu.

• Baleba is meer in zijn kracht als hij zijn loopvermogen kan inzetten. Dat is op dit moment bij Barça niet echt passend qua speelstijl (en zal ook de hoofdprijs kosten)
  • Lavia heeft geenzins het niveau om die positie te bekleden bij Barcelona
  • Santos is bewust uitgeleend om ervaring op te doen, heeft om die reden ook nog geen ‘kans’ bij Chelsea gehad. Dit seizoen speelt hij sterk en onder meer Fabrizio Romano schreef al dat hij komend seizoen onderdeel van de eerste selectie gaat worden. Van deze vier zal ik wel als eerste voor hem gaan
  • Neves zal PSG inderdaad niet laten gaan. Kostte al 60 miljoen en zal nu nog veel meer kosten.

Eerder zal ik kijken naar Zubimendi. Persoonlijk zou ik zelf graag in een later seizoen een Gravenberch aantrekken. Ook kan je voor een natuurlijke opvolger gaan met bijv. Casado, wie in de eerste seizoenshelft goed speelde. Daar komt toptalent Bernal ook nog bij, die goed begon maar helaas een zware blessure op liep.

@Raindog lastig. Enerzijds prima stap omhoog qua club en competitie. Anderzijds zijn er ook nadrukkelijke geruchten dat Premier League clubs tussen de 25-35 miljoen willen betalen. Daar kan Betis zich dan weer niet mee mengen.

1 like

Haha nee hoor van waar die gedachte?

Ik zocht gewoon naar spelers waar nog veel groeimarge op zat en mij geen 80-100 miljoen of meer zou kosten.

Een type Yaya Toure of Alex Song. Fysiek sterker dan de typische doorsnee barca speler maar wel nog steeds goede voetjes.

Veel ging ook afhangen van de vraagprijs en salaris eisen in game.

Maar sta gerust open voor andere opties ook, zo heb ik Zubimendi toegevoegd aan de opties @Begiristain.

1 like

Voor Hsv ben ik op zoek naar een linksbenige cv. Robert Renan (23) is basisspeler. Seizoen 3, speel Europees en dus 1.Bundesliga

Zoektocht is nog geen succes. Had voor Sevilla gekozen. Club is mooi verwerkt in de game, mooi stadion en shirts. Maar misschien toch wat te onherkenbare selectie omdat ze al tijdje bezuinigen. Voor de rebuild gegaan, maar ergens bleef het wat onherkenbaar. Nog gekeken naar Atletico, maar de fletse shirts van dit jaar en dat je met Griezmann redelijk vast zit aan een speelstijl maakte dat ik het daar ook niet helemaal voelde in wat oefenpotjes.

Zit er nu aan te denken om een Ferguson-achtige rebuild te doen van Manchester United. Niet bepaald realistisch gezien ik het merendeel van de selectie eruit zou zetten. Maar met dat idee in het hoofd en wat meer Britse cultuur qua spelers brengen wel leuke uitdaging. Stadion blijft schitterend en in combinatie met de tenues houd je toch altijd wat die Engelse/Ferguson-feel van de club. Ook een stapje terug. Dus spelers hoeven zeker niet allemaal 85+ te zijn bij wijze van spreken.

Benieuwd wat voor spelers jullie zouden aantrekken als je daar aan denkt. Heb zelf bijvoorbeeld een Trafford/Verbruggen op goal in m’n hoofd, een Rigg en/of Jude Bellingham qua talenten en eventueel een Hackney op het middenveld. Ben benieuwd naar alle suggesties, maar zoek specifiek buitenspelers, een voetballende CM en een targetman voorin.

@Spoon0612 misschien Oosterwolde, lekker snel. Of een Krejci, Pavlovic, Ito of Arrey-Mbi.

1 like

Ik heb een dikke rebuild gemaakt met United. Begonnen met live points in December. 4-2-3-1. Maguire, Malacia, Shaw, Rashford, Eriksen, Casemiro, Bayindir, Mount en Zierkzee alle verkocht.

Barca kwam voor Martinez en die heb ik ook laten gaan. Haalde Kimmich transfer vrij. Haalde Brantwaite, Nuamah (Lyon). In de zomer haalde Trafford (Onana liet veel rebounds toe). Gyokeres was de topaankoop en ik haalde Tillman.

Bedankt voor je lijstje. Arrey Mbi had ik al op de schaduwlijst. De andere worden nu gescout

Man Utd rebuilden is dé Premier League uitdaging in deze EAFC.
Maar het is wel een mooie uitdaging.
Ik sluit mij aan bij Spoon.
Direct afscheid nemen van Casemiro, Maguire, Eriksen, Lindelof, Evans en Bayindir.

Vanuit gaand een 4-3-3 opstelling:
Nieuwe GK, nieuwe 6 of 8, nieuwe RW en LW.
In de spits zou ik wel gewoon de kans geven aan de jonge Zirkzee en Hojlund tot minimaal de winterstop.

Om de de herkenbaarheid terug te geven aan deze club kun je inderdaad voor Britse vervangers, mits betaalbaar.

GK: Trafford( Burnley FC), Verbruggen ( Brighton ) of Svilar ( AS Roma)
6: Ferguson ( Bologna) of Hjulmand ( Sporting CP)
8: Bellingham ( Sunderland), Scott ( Bournemouth) of Dmasgaard ( Brentford)
RW: Dibbling ( Southampton) of Lee ( PSG)
LW: Gittens ( Borussia Dortmund), Eze ( Crystal Palace) of Cunha ( Wolves)

1 like

Als back up dus?
Kaplan ( Ajax), Arrey Mbi ( SC Braga), Wober ( Leeds) of Trusty ( Celtic)

1 like

Zul je net zien dat Renan voor drie maanden geblesseerd raakt. Denk dat de meeste geen rotatie rol accepteren. Arrey Mbi wellicht. Of iemand huren van de grote Duitse clubs die amper speelt

Welke rating zoek je ongeveer? Hoe goed is Renan ondertussen en welk budget heb je? Mag het een meer ervaren speler zijn of een jong talent? En bepaalde vereisten naar type centrale verdediger?

Zouden in 2027 einde contract kunnen zijn:

• Friedl
  • Schlotterbeck (de mindere van de 2)
  • Uduokhai
  • McKenna

Zou rotatie zeker moeten aanvaarden naargelang huidige kwaliteit CV’s:

• Torunarigha
  • Rick van Drongelen terughalen?
  • Dardai

Indien weinig budget:

• Itter
  • Max Geschwill
1 like

Wie zien jullie naar Spurs trekken in het nieuwe seizoen, nu CL-voetbal gehaald is?
Ik denk dat ze vooral een spits en een rechtsbuiten nodig hebben, en eventueel een back-up linksback.

Best een lastige vraag, eigenlijk. Heb niet zo’n hoge pet op van het Spurs-aankoopbeleid. En met de enorm slechte prestaties in de competitie plus dat het niet een topclub is kan het nog best lastig zijn om echt goede spelers aan te trekken.

Denk je dat ze nog wel voor een spits gaan? Gezien Solanke de topaankoop was met 65 miljoen euro en in januari Tel nog is gekomen, die voor 60 miljoen de overstap kan/gaat maken. Dan heb je in principe een aanval met Son (die eigenlijk altijd speelt), Solanke, Tel, Johnson, Richarlison en Odobert. Mocht een Richarlison gaan zou je voor rechts eventueel voor Fatawu kunnen gaan. Gedegradeerd met Leicester City.

Linksachter misschien een De Cuyper of Merlin, naast Udogie en eventueel Spence die daar ook nog wel eens speelt?

Er zijn nu toch geruchten dat Vlahovic, David of Sesko gehaald zouden worden. Op rechts wordt Mbeumo genoemd, ik dacht zelf nog aan Bakayoko of Adeyemi. Richardlison mag weg, Tell kan op links back-up en opvolger van Son worden, Johnson vind ik ook tekort komen voor de basis. Solanke moet dan de concurrentie aangaan met de nieuwe spits, liefst een beweeglijker type om ook wat anders te kunnen spelen.

Welke buitenspeler vinden jullie realistisch? Qua spits denk ik dat ik voor David of Tell ga. Op linksback denk ik aan die van Sheffield, Ipswich of Luton, die gaat ook pas spelen als beide basis backs out zijn want Spence is tweede keuze voor beide plekken.

Edit: Xavi Simons wordt ook genoemd, maar ik zou niet weten waar ik die nog moet zetten. Leipzig haalt geen Europees, ik verwacht daar wel een leegloop nu.

Inderdaad, Joseph Johnson zou kunnen mede doordat Luton Town gedegradeerd is naar League one.

Damn, die zaten vorig seizoen toch nog in de Premier League? Ik bedoelde wel Doughty. Geweldige cross!

1 like

Ah ok, die Johnson is ook wel een talentje.

Doughty of Leif Davis zijn 2 prima linksachters als back-up voor iedere PL topclub.

Beide einde contract in seizoen 1.

Het wordt inderdaad één van die twee. Nu nog beslissen voor welke buitenspeler ik ga.

Ik ben benieuwd hoe je transfers zijn. Ben ook van plan om met Spurs te gaan beginnen en heb onderstaande spelers op de lijst;

Guehi (afhankelijk of Romero een transfer gaat maken)
Egan-Riley
J Johnson
Madueke
O’Riley
L Ferguson
Gilmour
Gittens
Dibling

Waarbij ik ook de focus leg om Tel definitief vast te leggen. Welke achten jullie realistisch?

Gilmour zit uitstekend op zijn plek bij dit Napoli. Speelt ook aardig veel.
Madueke zie ik niet overstappen naar aartsrivaal Tottenham. Speelt ook nog wel regelmatig.

De overige namen zijn wel realistisch.

Voor mijn 3e jaar bij Hsv zoek ik nog links en rechts achter
een controleur
een concurrent voor reis
en een back-up keeper