Linksachter : Ullrich
Rechtsachter : Jasic
Doelman : Ortega, Unnerstall, Wellenreuter
CM : Taferner, Frohold, Braunoder
Controleur (cvm) : Sangare (haalde ik uit de Zwitserse comp.) Frohold of Braunoder kunnen die positie ook invullen.
Thanks!
Madueke heb ik op de lijst ivm dat hij in de jeugd gespeeld heeft maar wellicht is hij niet helemaal realistisch.
Ik ga nu voor
O’Riley
Egan-Riley
Gittens
Ferguson
Guehi
En ik heb Tel definitief vastgelegd.
En dan kijk ik nog welke spelers verkocht worden.
Ben eigenlijk opzoek naar een rechtsback, (vind Porro eigenlijk niet fijn spelen en wil hem proberen te verkopen) iemand tips? Ik heb nu Teze of N Williams op de lijst… of ik ga Egan-Riley omtrainen tot back
Ik speel 4-2-3-1 en O’Riley speelt CM… Bergval speelt in rotatie op het middenveld. Sarr Bissouma en Ferguson zijn de overige middenvelders. Hojberg en Bentancur hebben een transfer gemaakt.
Interessant, ik ga met Kulu en Madisson voor Bentancur/Sarr/Gray spelen, ik zie weinig ruimte voor extra middenvelders.
Ga je Tell de concurrentie met Solanke laten aangaan? Ik twijfel of ik hem voor de spits of de flank wil gebruiken. En ik wil vooral een topper op rechts halen, jij niet?
Tel laat ik concurreren voor de spits positie. Ik heb Gittens gekocht, die gebruik ik ook wel op rechts. Johnsen is mijn vaste rechtsbuiten. Eventueel kan
Kulusevski ook op rechts… Voor de toekomst heb ik Dibling gekocht.
Zit inmiddels in S3. Mikelbrencis is 80 ALG. Jasic is wel sneller maar ook tenger (kleiner). Wissel redelijk wat af. Zelfde geldt voor Muheim en Ullrich
Ik ben met Blackburn Rovers halverwege seizoen 1, en lig er redelijk goed voor, echter weet ik niet of mijn huidige spitsen gaan voldoen in de Premier league,
Heb je specifieke wensen of posities waar je naar op zoek bent?
Met Dortmund kun je mooi wat richtingen op. Talentvolle Duitsers, Scandinaviërs, een enkele jeugdige Engelsman. In de Bundesliga zijn ook wel diverse spelers aanwezig die net onder de radar opereren, maar wel de potentie hebben om door te groeien. Dat soort spelers zijn ideaal voor Dortmund.
Je kan overwegen Sancho terug te halen. Bij Kopenhagen gaat Bardghji weg. Nypan is een optie. Bij Mainz zitten een paar interessante spelers. Op het middenveld kunnen Martel en Stiller versterkingen zijn.
Behalve Moffi dat @Begiristain al noemde kan je ook kijken naar goedkopere variant maar eenzelfde profiel; Faris Pemi Moumbagba. Groot snel en sterk. En zit ook nog wel groeimarge op.
Emmanuel Dennis al van positie veranderd? Anders eerst van positie wijzigen en dan pas aankopen zou wel een enorme steal zijn
Calvert Lewin al weg bij Everton? Die is einde contract en staat meestal te koop. Die zou dus nu gratis op te halen zijn als hij er nog zit en niet verlengd heeft.
Terug met een blackburn update, Promotie is een feit,
Voor jaar 2 zoek ik voor de volgende posities versterking,
Centrum verdediger voor de basis, de huidige opties zijn te licht,
meerdere middenvelders(vooral box to box en spelverdeler, op controleur heb ik al opties)
Back up keeper
Iemand realistische opties als vervanger voor Murillo bij Nottingham begin seizoen 3?
Heb de FA Cup gewonnen in seizoen 2 waardoor ik Europa league speel.