EA SPORTS FC 25 - Speler Gezocht

@Imparator, volgens mij zien we soortgelijke tekortkomingen in de huidige selectie en hebben alleen verschillende manieren om daar invulling aan te geven. In mijn carrière heb ik me erbij neergelegd dat het enorm lastig is om Robert Lewandowski op korte termijn te vervangen. Niet alleen omdat hij nog altijd een hoog niveau haalt, maar ook omdat er slechts beperkte mogelijkheden zijn op de transfermarkt. De multifunctionaliteit van Xavi Simons en Ansu Fati helpen in mijn geval, beide spelers waren namelijk in de jeugdelftallen een (valse) spits. Daarmee zijn er meer speelminuten op het middenveld te verdelen, en kan Robert Lewandowski rust krijgen wanneer nodig.

Daarnaast zoek ik altijd naar manieren om een overtalsituatie op het middenveld te creëeren. Soms is dat een inschuivende vleugelverdediger of een uitzakkende aanvaller. Of probeer eens een aantal formaties met vier middenvelders: 3-2-4-1, 3-3-1-3 of 4-2-2-2.

2 likes

Waar zien jullie Gyokeres belanden? Ik had hem vorige editie bij Arsenal als één v/d twee spitsen in de selectie binnen een 4-3-3. Dit seizoen is hij weer weergaloos.

@Begiristain, lastige voorspelling. Zijn indrukwekkende statistieken in Portugal spreken voor zich, maar aan de andere kant hebben we het wel over een 26-jarige spits die zich nog niet in de grote competities heeft laten zien. Zou zelf denk ik Arsenal, Barcelona, Internazionale en Borussia Dortmund noemen. Al kan ik me goed voorstellen dat Arsenal of Barcelona graag wat meer zekerheid zouden willen hebben voordat ze een enorme transfersom op tafel leggen.

Ik zoek voor dortmund nog een extra centrale middenvelder, iemand leuke suggesties

Was ook vorige zomer ook een target bij Atleti, maar die kozen uiteindelijk voor Sørloth & Julian. Die laatste uiteraard zeker, maar had Gyökeres ook graag bij ons zien voetballen ipv de Noor.

@Matthi9s, dacht inderdaad ook even aan Atlético Madrid. Twijfelde alleen aan de haalbaarheid van Gyökeres als er al een enorm bedrag voor Julian Álvarez op tafel is gelegd. Zeker geen vreemde suggestie in ieder geval.

1 like

Schouten ( PSV)
Veerman ( PSV)
Timber ( Feyenoord)
Stiller ( VFB Stuttgart)
Rohl ( Freiburg)

1 like

Larsson van Frankfurt lijkt me de perfecte optie.

Ik zoek een snelle flankspeler voor Aston Villa. Momenteel heb ik eigenlijk enkel Bailey en Philogene. Die laatste lijkt niet echt door te breken.

Misschien zijn Bakayoko van PSV, Koleosho (Burnley) of Bynoe-Gittens (Dortmund) leuke opties. Wellicht Yeremy Pino van Villareal als je de buidel wilt trekken.
Malen schijnt ook naar een premier club te willen verkassen.

Drie mooie suggesties, bedankt! Met Emery is Pino geen onlogische keuze, maar Bakayoko lijkt me ook leuk.

1 like

Is Wharton van Crystal Palace realistisch voor in S2 met Spurs?

Als je hem voldoende minuten kan beloven lijkt het me zeker realistisch, maar je hebt ook al Gray op die positie.

1 like

Dag,

Mijn plan is dus om te gaan beginnen met Napoli. Via SOFIFA ben ik de selectie aan het evalueren.
Daar kom ik tot de conclussie dat ik zeker een CV nodig ben, en wellicht een nieuwe LA. Spinnazola is 31 en Mario Rui 33.

Ik dacht aan de volgende namen:

CV

• Ibanez ( Al Ahli). Heeft een verleden bij AS Roma.
  • Balerdi ( Olympique Marseille)
  • Schuurs ( Torino )
  • Khusanov ( RC Lens)

LA

• Oosterwolde ( Fenerbahce)
  • Parisi ( Fiorentina )

Wie zijn wel of niet realistisch?

Ik denk dat alles wel kan, zelf dacht ik nog aan Hancko (Feyenoord) die kan op beide posities uit de voeten.

Klopt! Maar Buongiorno is ook al linksbenig dus leek mij wat overbodig. Heb liever een iets soepeler linksback.

maar bedankt!

Hallo allemaal,

Wie weet er een goede rechtsmidden voor Werder Bremen?

Steuckens - Genk
Kvistgaarden -Brondby
Nebel - Mainz
Jurasek - Slavia Praag

Ik zoek een spits voor Sunderland.

Guiu of Washington huren van Chelsea.

Als je liever koopt:

• Lauritsen ( Sparta Rotterdam)
  • Surridge ( Nashville )
  • Bogusz ( LAFC)
  • Frigan ( Westerlo)
1 like