Goedemorgen,
Vandaag gestart met een starting points carrière met RvN. Hebben jullie realistische suggesties en wellicht op een positie een NL tintje voor een:
Doelman
Cv
Cm
Rm
Back up Vardy
Goedemorgen,
Vandaag gestart met een starting points carrière met RvN. Hebben jullie realistische suggesties en wellicht op een positie een NL tintje voor een:
Doelman
Cv
Cm
Rm
Back up Vardy
Ik denk dat je best kan kijken naar spelers een divisie lager of uit de Belgische/Nederlandse competitie.
DM: Meslier (Leeds), Bulka (Nice), Jorgensen (Chelsea, Huur)
CV: Sutalo (Ajax), Ampadu (Leeds), Hilgers (Twente)
CM: Taylor of Timber
Thx, staan mooie namen tussen! Zou een Veerman of S Steijn passen op het middenveld hier. Door het verleden van RvN ben ik ook uitgekomen op Reis en Babadi als targets.
Ik zoek voor Ipswich in de winter van seizoen 1 een centrale middenvelder en een spits die kan concurreren met Delap, het liefst met een real-face.
CM - Hannibal, Hamer
ST - Sargent, Kalimuendo, Guessand, Idah
Ben begonnen aan live score met Man Utd. Wil gewoon 4-2-3-1 (433) blijven spelen. Verwacht dat ik met Garnacho, Rashford, Amad en later Sancho genoeg buitenspelers heb. Voorin wil ik af van Zierikzee en eventueel voor Gyokeres gaan.
Achterin zoek ik een nieuwe linksback. Malacia is het niet en Shaw is te blessure gevoelig. Verder ga ik de contracten van Maguire, Evans, Eriksen, Lindelof en alle overige aflopende contracten niet verlengen. Komt er op neer dat ik een nieuw cm nodig heb.
Ideeën voor :
Linksback
CM : naast Ugarte, meer een spelverdeler. Zou Frenkie de Jong een optie zijn?
LA: Theo Hernandez, Hall, Hato, Hartman
CM: Frenkie, Hjulmand, Zubimendi, Schouten of gewoon Mainoo?
Rond welke periode ben je ingestapt en wat zijn dan de doelstellingen van het bestuur?
Zijn deze nog realistisch te noemen?
Ben van het weekend begonnen. Mijn eerste duel was tegen Arsenal. Zal zo snel mogelijk kijken wat de doelstellingen zijn.
Ik zoek voor FC Utrecht nog een nieuwe rechtsbuiten achter Taylor Booth. Miguel gaat terug baar Celta de vigo en Romeny wil ik verkopen.
Wie weet er leuke spelers?
Zelf dacht ik aan McAtee van manchester city of Danek van Sparta praag
Denk eraan om met West Ham te starten, gezien de selectie van Villa al vrij ver is. Zoek o.a. een spits, CM, GK. Jullie nog extra suggesties of voor andere posities?
Cm : Baturina, Scott (Bournemout)
GK : Restes of Trafford
Sp : Kolo Muani, Gimenez, Pepi
Zie dat McAtee nu ook wordt gelinkt aan West Ham met eventueel tussentijds verhuur
Ik zoek voor Dortmund een linksback die kan concurreren met Bensebaini en een keeper die tevreden is als stand-in voor Köbel.
Misschien Mittelstädt van Stuttgart of Bard van OGC Nice. Als keeper zijn Mvogo (Lorient) of Bijlow (Feyenoord) wel opties.
Op links zou je kunnen kijken naar:
Keepers:
Hartman misschien? Heeft een leuke face nu.
Maatsen definitief vast leggen, speelt niet gek veel bij Aston Villa en deed het goed bij Dortmund. Net als Sancho zeg maar. De Cuyper van Brugge wil ik daar nog aan toevoegen. Kabar is nog niet rijp voor de concurrentie strijd?
Wellenreuther zal misschien akkoord gaan met een reserve rol. Al die jonge Duiste keepers die hier genoemd worden niet. Ramaj is juist boos om zijn rol bij Ajax. Urbig zou geremd worden als hij tweede keus is.
Zeker een goede optie Maxim de Cuyper! Redelijks snel en goede trap. Ik denk niet dat Wellenreuther voor een reserve rol gaat of hij moet zekerheid hebben dat ie echt minuten gaat maken. Wilde bij Feyenoord al weg als hij 2e keeper zou worden.
Tweede keeper bij Dortmund is wel heel iets anders dan tweede keeper bij Feyenoord, zeker als Duitser en zeker qua salaris.
Echter heeft Wellenreuther wel een verleden bij Schalke 04…