EA SPORTS FC 25 - Speler Gezocht

Goedemorgen,

Vandaag gestart met een starting points carrière met RvN. Hebben jullie realistische suggesties en wellicht op een positie een NL tintje voor een:
Doelman
Cv
Cm
Rm
Back up Vardy

Ik denk dat je best kan kijken naar spelers een divisie lager of uit de Belgische/Nederlandse competitie.

DM: Meslier (Leeds), Bulka (Nice), Jorgensen (Chelsea, Huur)

CV: Sutalo (Ajax), Ampadu (Leeds), Hilgers (Twente)

CM: Taylor of Timber

1 like

Thx, staan mooie namen tussen! Zou een Veerman of S Steijn passen op het middenveld hier. Door het verleden van RvN ben ik ook uitgekomen op Reis en Babadi als targets.

Ik zoek voor Ipswich in de winter van seizoen 1 een centrale middenvelder en een spits die kan concurreren met Delap, het liefst met een real-face.

CM - Hannibal, Hamer
ST - Sargent, Kalimuendo, Guessand, Idah

1 like

Ben begonnen aan live score met Man Utd. Wil gewoon 4-2-3-1 (433) blijven spelen. Verwacht dat ik met Garnacho, Rashford, Amad en later Sancho genoeg buitenspelers heb. Voorin wil ik af van Zierikzee en eventueel voor Gyokeres gaan.

Achterin zoek ik een nieuwe linksback. Malacia is het niet en Shaw is te blessure gevoelig. Verder ga ik de contracten van Maguire, Evans, Eriksen, Lindelof en alle overige aflopende contracten niet verlengen. Komt er op neer dat ik een nieuw cm nodig heb.

Ideeën voor :
Linksback
CM : naast Ugarte, meer een spelverdeler. Zou Frenkie de Jong een optie zijn?

LA: Theo Hernandez, Hall, Hato, Hartman

CM: Frenkie, Hjulmand, Zubimendi, Schouten of gewoon Mainoo?

Rond welke periode ben je ingestapt en wat zijn dan de doelstellingen van het bestuur?
Zijn deze nog realistisch te noemen?

Ben van het weekend begonnen. Mijn eerste duel was tegen Arsenal. Zal zo snel mogelijk kijken wat de doelstellingen zijn.