EA SPORTS FC 25 - Speler Gezocht

Zien jullie (semi-)realistisch gezien Nkunku naar West Ham United als een optie? Las iets waarbij werd aangegeven dat hij enkel de Conference League zou spelen, mede omdat Maresca van mening is dat hij op z’n best op '10 is (waar Palmer staat). Hij schijnt zelf ook aangegeven te hebben weg te willen. Zelf zie ik clubs buiten de Premier League momenteel niet echt als optie. PSG is bezet, Italiaanse clubs hebben geen plek/budget, Spaanse clubs passen 'm in dezelfde zin ook niet. Chelsea zal bij voorkeur geen spelers verkopen aan Engelse topclubs. Bij mij zal hij dan de topaankoop worden, wie ik als CAM en LB kan gebruiken, maar ook als tweede spits als ik van formatie switch.

Prachtige speler, jammer dat hij bij Chelsea zit. Ik weet niet of West Ham een betere club voor hem is. Misschien op uitleenbasis? Met Kudus, Bowen en Paqueta heb je wel al drie opties voor de drie plekken achter de spits. Of misschien is 433 met Paqueta en Nkunku als achten een optie?

1 like

Heb een bod van Manchester City op Paqueta ontvangen. Zij schenen vorig jaar ook al interesse in hem te hebben gehad. Denk erover om hem te laten gaan gezien het een stap omhoog is en dan Nkunku van Chelsea te verlossen. Hij zal dan mijn CAM of 2e spits zijn, met Kudus en Bowen op de vleugels. Kan Nkunku tevens ter roulatie ook op de linkerflank.

1 like

Na seizoen 1 net gepromoveerd met blackburn rovers. Nu opzoek naar een nieuwe spits leonard is het net niet in de premier league.

Ik zat te denken aan:

• Broja van Chelsea
    -Ferguson van Brighton (al denk ik dat die te goed is op dit moment voor blackburn)
  • Morris van Luton
  • Nketiah van Crystal Palace

Iemand nog andere ideeën?

Heb evt als toekomst nog een jeugdspeler is momenteel 69 gemiddeld en verhuurd dus nog niet goed genoeg voor mijn basis

Broja huren is inderdaad een prima optie.

Overige opties:

• Ioannidis ( Panathinaikos)
  • Arokodare ( KRC Genk)
  • Piroe ( Leeds United)
  • Bonny ( Parma Calcio )
  • Emegha ( Racing Club Strasbourg )
1 like

Vind de spits van Genk een goeie die je opnoemde dankjewel!

Zijn er mensen met ervaring met de volgende spelers? Ben even benieuwd naar de in game ervaringen!

Baena, Villareal
Bonny, Parma
Nusa, Leipzig
Baleda, Brighton
Mastantuno, River Plate

Heb al wel wat potjes gespeeld, maar mogelijk dat jullie in een CM er langere tijd ervaring mee hebben. Bijv. op bepaalde posities, combinaties met andere spelers.

Vooral Baena zegt mij wat. die had ik in Villarreal als 10 tussen parejo en Moreno staan, maar met kone(bmg) en Thuram (Nice) voor coucolin en Capue had ik snel erg veel conurrentie om hem voldoende speeltijd te garanderen
Was Musa reccent niet van Club Brugge? die andere 3 spelers zeggen mij niets qua hoe ze spelen

Op de achtergrond ga ik vast voor sorteren op seizoen 2 van Manchester United. Ben ingestroomd via Live points en sta nu vierde gelijk met Manchester City met nog 8 duels te gaan. Liverpool en Chelsea strijden om het kampioenschap.

Vertrokken spelers : Malacia, Antony, Lindelof, Rashford.
Einde contract : Maguire, Eriksen, Casemiro

Gekocht : Kerkez (LB), Nuamah (RV)
Transfer vrij : Kimmich (CM)

Nu ben ik op zoek naar een linker centrale verdediger. Met De Ligt, Yoro en Martinez al veel keus maar wil gaan strijden op veel fronten dus genoeg uitzicht op speel minuten.

CM/CAM : Iemand achter Kimmich of achter Fernandez. Beide zijn cruciale spelers in mijn ogen en Mount kan dit invullen maar is blessure gevoelig. Op CVM spelen Mainoo en Ugarte.

In de spits wil ik gaan voor Gyokeres en anders J.David. Zierikzee mag vertrekken.

LCV: Schlotterbeck, Lukeba, Ndicka, Koulierakis,
CM: Reijnders, Koopmeiners, Gallagher, Ferguson
CAM: Sancet, de Ketelaere, Cunha of Rogers

Realistisch:

• LCV: Smalling, Branthwaite voor 60 miljoen
  • CM/CAM: Calhanoglu, Milinkovic-Savic

Slim (verstandig, oftewel niet realistisch :smile:):

• LCV: Tah, bijna transfervrij. Wil je een linkspoot zou Hincapié een optie zijn. Wel erg vergelijkbaar met Martinez.
    Best lastige keuze. Er zijn best wat goede spelers die zouden kunnen, maar met het huidige United en dat het de vierde optie wordt naast nog drie goede CV’s, maakt dat een aantal opties niet echt meer passen.
  • CM/CAM: O’Riley, Baturina

Wie zouden jullie halen bij Arsenal als back-up van Bukayo Saka? Wil nog eens spelen met Nusa van Leipzig, maar is meer een linksbuiten. Daar staan natuurlijk al mede-rechtspoten Martinelli en Trossard. Een hangende 10 is ook niet echt nuttig met de aanwezigheid van Odegaard en Nwaneri. Een snellere, linksbenige rechtsbuiten zou dan een goede optie zijn. Maar die zijn er niet echt in overvloed. Quenda van Sporting zou kunnen. Of een Akliouche van Monaco (hoewel niet heel snel). Eventueel Bakayoko.

Bakayoko is een hele goede optie. Akliouche is in mijn ogen meer een 10 qua stats. Ik heb zelf Nuamah, vind ik echt een geweldige dribbelaar. Rak-Sakyi nog een optie?

Ik ga geen 60’miljoen neertellen voor een lcv. Denk dat deze vacature vrij lastig is in te vullen. Misschien moet ik voor een Dier gaan of iemand met zijn profiel. Ervaring en toch genoegen nemen met een reserve rol

1 like

Ik ga vanavond met Real Betís beginnen.
Ik heb de selectie op SOFIFA doorgenomen en kwam tot de conclusie dat ik een DM, LA en SP nodig ben.
Ik kwam op deze namen, is dit realistisch?

GK: Benitez ( PSV) , Joan Garcia ( Espanyol) of Inaki Pena ( Barcelona)
LA: Mauro Junior ( PSV), Ortega ( Olympiakos) of Pedro Henrique ( Shakthar Donetsk)
SP: Ioannidis ( Panathinaikos FC) , Raul Garcia ( Osasuna) of Cabral ( SL Benfica)

1 like

Als keeper zou ik gaan voor Alvaro Valles. Was tot een tijd geleden één van de betere keepers van La Liga, maar bij Las Palmas heeft Cillessen de voorkeur gekregen. Vanaf toen gaat het gerucht dat hij wilt vertrekken en hij heeft aan aflopend contract. Online lees ik nu echter ook dat hij zijn woord aan Betis schijnt gegeven te hebben. De clubs kwamen er niet uit, waardoor hij wacht tot hij transfervrij is en dan de overstap maakt. Overigens komt Valles ook uit de jeugd van Betis, dus dat is een leuke bijkomstigheid. Je voorgestelde opties vind ik overigens zo gek niet, daar niet van.

Linksachterin zijn je opties ook prima. Je zou ook nog kunnen kijken naar Fran García. Kleine kans dat bij basisspeler in Madrid wordt.

Voorin eveneens prima opties. Raul Garcia overigens ook een verleden bij Betis.

1 like

Machtig dat je ook in LaLiga met Real Betis start!

Als doelman dacht ik ook nog aan David Soria (Getafe), Greif (Mallorca), Luca Zidane (Granada).

Álvaro Valles is inderdaad ook ‘n goede optie zoals @Begiristain al zei.

Veel succes in het groen-witte deel van Sevilla!

Ik ben in de Bundesliga bezig met Werder Bremen,
Nu ben ik zeker dat hun verdediging verbeterd kan worden, maar met wie?
ik hanteer de 3-4-2-1
Dus zoek ik vooral fysiek en sneller dan er nu staat(Stark, Pieper, Friedl)

Een betere doelman zou ook niet misstaan, note er zit iets goeds in mijn academy

DM: Peretz ( Bayern Munchen), huur. of Lammens ( Antwerp )

CV: Popov ( Dynamo Kiev), Beelen (Feyenoord), Ogbu (Slavia Praag) of Obispo (PSV)

Realistische aankopen voor Leeds United met oog op promotie en de ambitie is binnen 5 jaar in de top 10 meedraaien van de PL. Ik zoek spelers voor de volgende posities:

• SP (iemand die mee kan groeien met het team)
  • CDM
  • RB
  • CV
  • LW/RW

SP: Kvistgaarden (Brondby) of Bech ( Aarhus)
CDM: Kitolano (Sparta), Eccles (Coventry) of Clarkson (Aberdeen)
RB: een betere en realistische dan Bogle (die je al hebt) heb ik niet voor je.
CV: Ballard (Sunderland), Mengi (Luton Town) of Cashin (Derby County)
LW/RW: Sadiq ( AZ), Gassama ( Sheffield Wednesday) of Matondo ( Rangers FC)

Die leendeal van de keeper accepteert bayern niet, maar de keeper heb ik al verholpen,

ik zoek nog een vervanger van weiser. mag korte termijn zijn, er staan spelers klaar,
een 6 en een 8 die op 6 kan zoek ik ook nog