Klopt maar vind coreira niet echt fijn spelen. Wel vlug. Wil hem wel houden als back up. Maar ben benieuwd hij dat goed gaat vinden.
Samu costa is ook een interessante speler!
Dankjewel voor je sugesties
Klopt maar vind coreira niet echt fijn spelen. Wel vlug. Wil hem wel houden als back up. Maar ben benieuwd hij dat goed gaat vinden.
Samu costa is ook een interessante speler!
Dankjewel voor je sugesties
Kijk eens naar Adrian Bernabé van Parma en Paulo Bernardo van Celtic voor je middenveld. Eventueel Christian Ordonez van Velez Sarsfield.
Rechtsback: misschien Roberto Joaquin Garcia van Velez Sarsfield of Jackson Tchatchoua van Hellas Verona.
Mij toch wagende aan Man United, vind ik het toch lastig om momenteel de juiste namen aan te trekken voor:
cb/ ik wil daar Evans en Maguire verangen
en op het middenveld zoek ik verjoning voor Casemiro en Eriksen.
Misscchien dat ik zo op nieuwe input kom met namen die mij wellicht onbekend zijn
Ik ben zelf voor Brantwaite gegaan. Mede ook omdat Martinez is verkocht aan Barca. Ik haalde Braganca van Sporting en ook Kerkez als linksback. Uit eindelijk in de spits voor Gyokeres gekozen.
CV: Tomori ( AC Milan) Murillo ( Nottingham Forest) of Diomande (Sporting CP
CVM: Florentino (SL Benfica), Varela (FC Porto) of Baleba ( Brighton)
CM: Palacios ( Bayer Leverkusen), Hjulmand ( Sporting CP) of Baturina ( Dinamo Zagreb)
Ben een live start point begonnen met Juve in de hoop nog CL te halen. Voor S2 ben ik op zoek naar een back voor de basis. Een spits en een flankaanvaller mogen er ook nog bij.
RA: Couto ( Man City), Correia ( Valencia CF) of Tiago Santos ( Lille OSC)
LA: Ruggeri ( Atalanta ), Dest ( PSV) of Barco ( Brighton)
LW: Lang ( PSV), Paixao ( Feyenoord) of Fofana ( Lyon )
RW: Bakayoko ( PSV) , Aspiralla (Girona ) of Gabriel Pec ( LA Galaxy)
SP: Gyokeres ( Sporting CP ) , Jota ( Liverpool ) of Nunez ( Liverpool FC)
Interessante clubkeuze! Ga je voor een Italiaans sausje over de selectie?
Zoek je een linksback? Gezien je op rechts nog wat keuze hebt. Of gebruik je Cambiasso op links?
Opties:
En op de flank ook meer linksvoor-gericht? Gezien de opties die je hebt.
Opties:
Wat betreft de spits is het zonde dat Juve net afgelopen zomer Moise Kean voor een prikkie van de hand heeft gedaan en hij op dit moment al 17 keer gescoord heeft…
Mogelijke opties:
Valt mij nu overigens pas op hoe mager de defensie van Juventus bezet is.
Paar interessante opties, bedankt! Ik probeer in een 433 te spelen die in balbezit een 343 wordt doordat de backs heel aanvallend zijn en Locatelli of Thuram een positie tussen de twee centrale verdedigers opneemt, om nog genoeg mensen achterin te hebben bij balverlies.
Zelf had ik qua backs aan Vanderson of Ait-Nouri gedacht. Achten jullie die realistisch? Kostic komt ook nog terug van een verhuur, maar ik vermoed dat er een verplichte aankoop-optie is.
Voorin is het afwachten of ik een goed bod binnen krijg op Vlahovic, en wie de komende matchen het best presteert.
Ah, ik ging nog even uit van de huidige formatie. Op zich kunnen zowel Vanderson als Ait-Nouri wel. De eerste wordt wel eens gelinkt aan Barça en de tweede aan de Engelse top. Dit brengt wel een redelijk prijskaartje met zich mee. Stel dat Juve ook nog voor een nieuwe aanvaller bijv. zou gaan is het waarschijnlijk niet in budget van de club. Maar bij forse uitgaande transfers mogelijk weer wel.
Inmiddels de Everton selectie geevalueerd via SOFIFA.
Er moeten zeker versterkingen komen.
Ik ben tot de volgende opties gekomen, is dit een beetje realistisch?
RA: Scally ( Borussia Monchengladbach), Hickey ( Brentford) of Garcia ( Velez Sarfield)
CVM/ CM : Neill ( Sunderland), Barron ( Rangers FC) of Arblaster ( Sheffield Utd)
RW: Osorio ( Midtyland) of het huren van Bobb ( Man City)
Hele interessante namen. Everton heeft eigenlijk niet veel flankspelers he. Rechtsback is toe aan doorselecteren en misschien missen ze nog wel een creatieve middenvelder.
Speel je met Moyes?
Hickey niet, al de rest kan zeker!
Ik moet nog beginnen! ga denk ik inderdaad gewoon met Moyes of als mezelf beginnen.
Ja goede backs zijn schaars, dat merk ik al jaren op elke FIFA/EAFC.
Rechtsbuiten is ook nog een dingentje. Want Osorio is een Chileen en Bobb is enkel te huren. Voor de rest kan ik écht geen realistische naam vinden voor Everton met een normale rating, potentie en leeftijd.
Voor rechtsback misschien eens kijken naar Jackson Tchatchoua van Hellas Verona of in de Portugese competitie. Misschien een Jelert of Van Ewijk.
Rechtsvoor: Fatawu (nu Leicester gaat degraderen), Belloumi, Skov Olson, Blas, Moffi.
Hallo allemaal,
Ik speel een carrière met Elversberg, maar na 32 wedstrijden sta ik op plek 3. Met evenveel punten als de nummer 2 en 2 punten minder als de nummer 1. Promotie is dichtbij. In die 32 wedstrijden heeft Asllani er 27 gemaakt dus die keert terug na Hoffenheim. (Was gehuurd). Net als Damar.
Nu is mijn vraag weten jullie voor Elversberg de volgende aanwinsten:
Rechtsback
CAM
Spits
hangt van je budget af: tot welke transferwaarde en salaris wil je gaan / vind je realistisch?
Ik vind die Benita van Heracles lekker als RB spelen bij kleinere clubs.
Als spits loopt er ene Vilhelmsson rond bij Darmstadt, echte klassieke #9
als CAM is er een Algerijn bij Hertha, Maze heet hij, check him.
RB: Heggheim ( Viking FK) , Pyrka ( Piast Gliwice) of Kammerknecht ( Dynamo Dresden)
CAM: Cirjan ( Dinamo Boekarest), Schneider ( FC Winterthur) of Komur huren van Augsburg
SP: Topp huren van Werder Bremen , Weiper huren van Mainz 05 of Toure ( Randers FC)
Misschien als CAM Ringo Meerveld (Willem ll), RA de zuid-Koreaan Hwang Jae Won (Daegu FC) en als spits lijkt me Rrahmani ( Sparta Praag) wel een leuke optie.
Thnx allemaal voor de antwoorden. Zitten interessante spelers tussen.