Lens en Rennes vind ik qua selectie te zwak. Monaco had ik al even geprobeerd met Live Points als Pocognoli net aangesteld was, maar half de ploeg was toen geblesseerd. Misschien toch nog eens een kans geven.
Ik speel met Rennes en vind selectie wel goed genoeg.
Ik speel 3-1–4-2
Nu je met een icon een managers carrière kan starten ben ik voor Ruud van Nistelrooy opzoek naar een nieuwe club.
Het is natuurlijk wel afhankelijk welke aanbiedingen ik krijg maar in welke competitie (club) zien jullie van Nistelrooy zijn carrière vervolgen?
Misschien terug naar HSV? Mogelijk ook nog wel haalbaar als eerste club, als je in de regio Duitsland begint.
Door omstandigheden ( tijdsgebrek, gemakzucht ) speel ik nog vrij weinig FIFA en dus ook carriere met Dynamo Dresden. De motivatie is inmiddels weg ebt voor deze carriere. De winterstop en de kerstvakantie komt eraan, tijd voor FIFA!.
Ik wil ditmaal gaan voor (sub)top club. Wie kan mij helpen? Ik twijfel namelijk tussen wat clubs.
Ik doe overigens Europees voetbal in het eerste seizoen uit, zoals altijd.
Atletico Madrid
: Een prachtige volksclub met een schitterend stadion. De club uit Madrid is eigenlijk het Feyenoord van Spanje. Hebben de afgelopen 1 a 1,5 jaar flink verjongd. Alvarez, Cardoso, Gallagher, Almada en Ruggeri zijn over gevlogen.
Ook is in de algemeenheid de sterkte van de selectie verbeterd.
Een mooie uitdaging om eens kampioen te worden van Spanje en wat te betekenen in de Champions League.
Real Sociedad
: Ook een volksclub, maar dan in Baskenland. Een subtopclub waar nog veel potentie in zit. In tegenstelling tot hun rivaal Athletic halen zij wel gewoon voetballers zonder Baskisch roots op, dus mogelijkheden zat. Binnen 5 jaar een Spaanse Topclub worden…?
Liverpool FC
: De kampioen van afgelopen seizoen heeft het tóch weer zwaar in deze competitie. Er zal een nieuwe CV gehaald moeten worden en er zal op termijn door geselecteerd moeten worden met Salah, van Dijk en Alisson.
Bayer Leverkusen
: Na het vertrek van maar liefst 7 basisspelers afgelopen zal er opnieuw gebouwd moeten worden met Grimaldo als uitgangsbord. Een jonge ploeg met veel potentie. De Bundesliga zit er deze editie volledig gelicenseerd in, dus dat is positief.
Ik vind Atletico persoonlijk prachtige tenues hebben dit seizoen, vooral die blauwe. Zelf staat Atletico dit jaar ook nog op mijn lijstje om een carrière mee te beginnen
Bayer Leverkusen, en Atletico Madrid lijken mij de mooiste verhaallijn
Atletico is heel goed in game verwerkt en met Alvarez en Baena ook fijne spelers in de selectie. Denk dat je bij Bayer Leverkusen alleen meer uitdaging gaat vinden. Enorm veel verkocht, ruimte om talenten te halen.
Ja, ik zou niet twijfelen: Atleti natuurlijk. Al zijn jouw drie andere teams ook mooie opties.
Benieuwd welke het wordt …
Als je meteen transfers wil doen lijkt Leverkusen me een ideale keuze, echt frapant dat die geen back-up linksback in het team hebben. Bij Sociedad is ook wel wat werk, selectie is niet echt in balans. Centraal in het middenveld kunnen veel keuzes gemaakt worden. Atleti en Liverpool zijn qua selectie wel in orde, maar ga je moeten kijken hoe je het neerzet. Liverpool zou ik gezien de huidige situatie niet doen, de keuze tussen de andere zou ik laten afhangen van het soort carrière dat je wil: top, subtop of eerder middenmoter.
Je zou via live points Liverpool kunnen oppakken vanaf december. Januari door selecteren, eerst Salah verkopen en dan van de zomer Konate en/of van Dijk.
Sociedad is een mooie club alleen de shirts vind ik dit seizoen wat minder. Bij Leverkusen is veel veranderd en het zou knap zijn als je na Bayern weer de meest dominante ploeg zou zijn.
Ik overweeg om binnenkort een korte carrière met een van de clubs uit Sevilla te starten, beide mooie clubs. Maar compleet anders.
Betis heeft veel sierlijke/leuke spelers valt mij op, maar een aantal ook wel flink op leeftijd. Sevilla heeft echt een flinke rebuild nodig om de Europa League topper van een paar jaar terug te worden. En daar spelen financiële problemen een grote rol.
Wat zou bij beide een realistisch beleid en speelstijl zijn? En welke club maakt meer gebruik van eigen jeugd? Misschien kan een van jullie mijn keuze wat makkelijker maken.
Speel zelf nu met Betis vanwege het prachtige groen in de thuis shirts. Vanwege de oudere selectie kun je ook beginnen aan doorselecteren.
Sevilla is een grotere club door de recente Europese successen. Maar de club heeft grove fouten gemaakt en heeft het nu enorm moeilijk waardoor de selectie kwalitatief enorm is achteruit gegaan.
Zo als eerste gedachte denk ik dat Sevilla meer gebruik maakt van eigen jeugd. Deels ook gedwongen vanwege de financiële situatie volgens mij?
Ja die shirts zijn prachtig hè! Uit-shirt ben ik dit jaar iets minder fan van.
Derde shirt maakt veel goed
Dank allen !
Het zal Atleti of Bayer 04 worden…
Gezien het feit dat ik vakantie heb, is het de tijd om een carriere te beginnen. Omdat ik veel waarde hecht aan dat het zo realistisch mogelijk moet zijn, lijkt de Premier League het meest ideaal. Daarnaast vind ik het fijn dat de ploeg waarmee ik speel een sponsor op het shirt heeft staan. Echter valt bijna elke club af voor mijn doen. Ik speel liever niet met Liverpool, want na het tragische ongeval met Diogo Jota voelt dat imo niet goed. Bij Manchester United kan ik (als ik het voor het zeggen heb) de gehele selectie verkopen en dat is niet realistisch. Met Arsenal heb ik net een carriere gehad. Manchester City bied mij te weinig uitdaging… Wie kan mij helpen aan een mooie club?
Hangt er een beetje van af welk niveau je zoekt:
Sunderland: was m’n eerste carrière op fc26, echt een heel leuk team, veel potentie, mooi stadion en mooie tenues. Met enkele versterkingen kun je zo de Europa League winnen.
Leeds United: Staat nog op mijn lijstje, mooie historie, mooi stadion en volgens mij een selectie met veel potentie. Denk iets meer bouwen dan Sunderland. Red bull als sponsor kan je misschien tegenhouden, maar kun je ook wel weer in het verhaal meenemen.
Aston Villa: mooie kits, leuke selectie, selectie heeft niet veel transfers meer nodig.
Nottingham Forest: Geldt een beetje hetzelfde voor als Leeds, alleen dan geen sponsor waar je je aan kan ergeren.
Ik ga het proberen met Leeds United