Om gisteren 0-1 te verliezen van datzelfde Real Betis … ![]()
Na een mooie carriere van 3 seizoen met Liverpool ( 1x PL, 2x LC, 1x FA en 3x CMS) ga ik vanavond starten met Real Sociedad.
Iemand ervaring in deze editie met hen?
Gisteren tegen gespeeld: een leuk team, leuke sfeer & mooie spelerskern. Zou de aansluiting met de top 5 permanent moeten vinden, dit seizoen is minder met ‘n 10de stek.
Shirtjes zijn wel minder dit jaar
Hoe bevalt Real Sociedad je, @josolympia?
Gisteren eindelijk begonnen!
Nu een paar wedstrijden erop zitten.
De selectie staat al en ik hoef geen aankoop te doen het eerste seizoen.
Thuis spelen is wel genieten hoor. Van binnenuit een prachtig stadion, met de tribunes kort op het veld. Vocaal is het ook allemaal goed.
Mensen deze editie ervaring met Torino, Parma en Roma (of Valencia, al heb ik daar al eens mee gespeeld)? De tenues en vlotte speelstijl in game van Torino bevallen me wel. Tenues van Parma ook en die hebben nog best een mooi team, zeker op het middenveld. Roma kan je weer wat betere aankopen doen. Valencia blijft altijd aantrekkelijk.
Een beetje oldskool CM met Torino of Parma lijkt mij op dit moment wel wat. Alleen de spelers die ik voornamelijk op het lijstje heb zijn vaak toch iets boven niveau van die twee ploegen. Misschien dat ik daardoor beter een Roma kan kiezen, maar twijfel.
Je zou Torino en Parma ergens een boost kunnen geven, zeker als ze goed jaar draaien en dan je shortlist afwerken. Valencia blijft altijd een van mijn favoriete, ondanks dat ik met Betis speel nu.
Torino prachtige rode shirts en mooiere identiteit dan Juve
Hallo allemaal,
Ik wil carrière met Sparta Praag of Viktoria Plzen beginnen. Welke competitie zou ik ze dan het beste kunnen zetten?
Pfoe… er is denk ik niet zo een competitie die er als meest-realistische boven uit springt.
Maar Bundesliga, Poolse League of Oostenrijkse League is wel voor het meest handliggend .
Ik ken je senario , maar denk dan meer aan Zagreb en Split om daarmee te willen spelen
Dat blijft inderdaad wel een beetje over ‘ de rest van de wereld teams’ hangen vaak.
Stuttgart, Bologna of Celta?
Bologna of Stuttgart!
Bologna: mooie tenues, afgelopen jaren aardig leuke spelers gehad. Nu nog paar talentjes in de selectie en prima spelers. Ruimte om origineel te scouten.
Stuttgart: best een grote club, weer op de weg terug na de degradatie. Goede spelers met Undav, El Khannouss, Tomás, Stiller en Jeltsch. Stiller staat voor een stap naar de Europese top. Jeltsch misschien op den duur. Geeft je mogelijkheden om te investeren in de selectie.
Denk dat bij Stuttgart de meeste uitdaging ligt!
Mijn ambitie is tweeledig: ik wil graag zo ver mogelijk komen in de Europa League, en dat met een minder conventionele formatie.
Bologna heeft de meest complete selectie. Ze spelen wel 4231, maar alle backs lenen zich tot spelen als inverted back, daar wil ik mee gaan experimenteren. Grootste nadeel is het gebrek aan stadion.
Stuttgart kan zowel met vier als met drie achterin, in de conventionele formatie kan El Khanouss wel als spelverdeler op de vleugel spelen, met eventueel Tomas die vanop de andere als tweede spits speelt. Ze hebben geen enkele back-up op linksback, wat ik bizar vind.
Celta heeft een chaotische selectie, met veel spelers die op meerdere posities kunnen. Zo hebben ze vier of vijf opties die als vleugelback op rechts kunnen, maar geen enkele voor links. Alonso speelt daar nu centraal, maar ik heb altijd gevonden dat hij beter zou zijn op het middenveld of zelfs als spits. Op zijn 35 is het echter wat laat om hem om te vormen.
Ik blijf twijfelen.
Ben met Ajax in Vigo geweest. Wat een cult, helemaal tegen Portugal aan. Bij een doelpunt viel een deel van het uitvak met boording het veld in. Vind het een leuk klein clubje met Aspas als grote naam, Swedberg als het grootste talent en zoals jou probleem op links is hun beste optie verhuurd.
Stuttgart springt er voor mij echt uit in dit lijstje. Duitse competitie ook erg leuk met veel verschillende formaties. Aantal leuke talenten. Vind alleen bijna alle tenue’s in de Bundesliga te degelijk
Celta de Vigo! Een knappe 6de plaats op dit moment, wat hun ambitie wel weergeeft. Nog steeds actief in de Europa League & kans om door te stoten tegen Freiburg.
Zo verder bouwen zodat ze weer tot in de Champions League terecht komen? Is geleden van het seizoen 2003/04 …
Estadio Balaídos is een mooi & gezellig stadion, met Villar & Radu twee prima doelmannen, Mingueza (ex- Barça), Willot zijn aanwezig & met Borja Iglesias, Jutgla (ex-Club Brugge) en uiteraard clubicoon Iago Aspas toch wel wat aanvallende opties.
En LaLiga is, mijn mening, een van de mooiere & beter uitgewerkte competities.
@Raindog, ik kan je ook Elche aanraden: met een aanvalsduo Rafa Mir & André Silva kan je wel “potten breken” …
Volgens mij ook kwart/halve finale Europa League 16/17