EA SPORTS FC 26 - Speler Gezocht

Mavropanos verdient waarschijnlijk zo’n salaris dat het echt niet realistisch is om hem over te nemen, normaal gesproken.

Ik zou voorzichtig zijn met ‘grote’ aankopen, je team is niets voor niets gepromoveerd en heeft dus al de nodige kwaliteit. Je wilt ook niet gelijk 6e eindigen ofzo…

Twee ervaren krachten, twee huurspelers… zoiets?

Wellicht een snelle flankspeler huren bij één van de betere clubs, dat kan soms echt van pas komen in de Bundesliga als je wat teruggedrongen wordt in wedstrijden.

Scholler van Rapid Wien

Klemens van Hertha

Dweh van Viktoria Plzen

Goedemorgen allen,

Mede door andere prioriteiten zit ik met mijn Dynamo Dresden carreer mode ( EA SPORTS FC 26 - Manager Career Mode - 3 van josolympia ) pas in de winterstop van seizoen 2. Ik sta in de middenmoot van de Bundesliga.

Mijn 31-jarige aanvoerder Hauptmann daalt, ondanks zijn basisplek, in rating en eist een aardig salaris.
Ik ben nu opzoek naar een realistische vervanger. Dus een CM/CDM. Liefst linksbenig maar als het rechts is, dan is het niet anders.
Budget is geen probleem.

In mijn Everton save werd ik benaderd door Man Utd. Sla het spel op, accepteer het aanbod en kijk even naar de selectie. Helaas kopieert het spel over de save heen. Weg Everton save, je kan kennelijk zelf een checkpoint maken (andere opslaan)

Nu ben ik voor Man utd op zoek naar een all round cm. Met Mainoo en Ugarte heb ik twee controleurs in mijn elftal. Zelf dacht ik aan Palacios (Leverkusen), Chukwemeuka (Dortmund) of Hjulmand (Sporting) benieuwd wat jullie opties zouden zijn?

cam is Bruno Fernandes

Voor Newcastle S2 zoek ik:

• een rechtsbuiten om de concurrentie met Elanga aan te gaan
  • Een centrale verdediger om de concurrentie met Simakan en Thiaw aan te gaan
  • Rechtsback als concurrent voor Livramento (en Hall, Livramento kan ook naar links)

Zelf had ik volgende namen al op mijn lijstje, wat vinden jullie?

Bowen, Wan-Bissaka, Dest

• Rechtsbuiten: denk dat je met Bowen meteen al een heel goede optie noemt. Doet het afgelopen seizoenen uitstekend en was vaak de enige die WHU nog overeind hield. Adeyemi vond ik vorige editie de aanrader in het spel, volgens mij dit jaar ook een fijne speler. Diaby zou een optie zijn. Zoek je meer een back-up, kan je eens kijken naar Dibling of Fatawu.
  • Centrale verdediger: Diomandé (Sporting) of Murillo, afhankelijk van hoe goed Forest het doet. Eventueel Tomori als Engelsman of Aké, die bij City dit seizoen iets minder speeltijd krijgt. Christensen, Foyth, Badé of Hien kunnen een optie zijn. Zelf koos ik vorig jaar vaak Solet van Udinese.
  • Rechtsback: Wan-Bissaka is een optie. Weet niet hoe hij het dit jaar doet, hiervoor was het wat minder qua vorm. Eventueel Maitland-Niles, Juanlu of Johnston van Celtic.
1 like

Zou Dest het niveau aankunnen?

Ja, denk ik wel. Fysiek is het nog wel de vraag, gezien het maar een klein mannetje is die het voornamelijk van z’n techniek moet hebben. Andere competities passen iets beter bij hem. Denk overigens niet dat hij voor een roulatieplek zou gaan, daar is het iets teveel een mannetje voor.

1 like

Bedankt, exact de info die ik nodig had.

Bij het accepteren of weigeren van het pre-season toernooi slaat het spel zich ook automatisch op… Ik maak daarom regelmatig een back up voor de zekerheid.

Ik heb altijd een “test” save voor dit soort gevallen. Dan save ik hem daar op en op mijn orginele save.

Heb wel eens gehoord dat zon checkpoint save voor problemen kan zorgen?

Een probleem met de checkpoint heb ik ook voorbij horen komen, maar dit was van fc 25 al

Dit was midden in het seizoen helaas. Echt zonde

Ik ga binnenkort beginnen met een zelfgemaakte club uit Berlijn: KulturSport Berlin. De club heeft een urban/creatieve/rauw identiteit (Kreuzberg-vibe). Je zou het misschien een beetje kunnen zien als een combinatie tussen St. Pauli en Ajax. Beetje alternatief, veel werken met talenten, en belangrijkste is ten alle tijden het publiek vermaken. Het moet echt een club worden die past bij de straten van Berlijn. Denk aan zwart met neon kits om de nachtclubs te symboliseren. Veel talenten komen uit de probleemwijken van Berlijn, en onder het stadion vind je een dikke techno bunker. :wink:

Ik zoek spelers die passen bij een jonge, energieke, technisch sterke en soms een tikkie eigenwijze selectie. Een beetje het type Noa Lang, mudryk, Sergiño Dest, Cherki, enz. Spelers met flair, persoonlijkheid, agressiviteit en intensiteit passen goed bij deze club. Straatschoffies. Van die probleemjongens waar je toch ook wel graag voor naar het stadion komt.

Vraag:

Hebben jullie nog tips voor spelers/talenten die goed in dit profiel passen? Zowel betaalbare talenten als iets bekendere “karakterspelers” zijn welkom.

Lastige vraag misschien, maar dat maakt de carrière voor mij wel uitdagend. :slight_smile:

1 like

Mooi idee hoor! Kreuzberg komt inderdaad goed rauw over. Zaniolo is ook zo’n type, Scamacca, Jetro Willems, Amiri, Karius, Oliver Burke (Duitse achtergrond), Shaqiri, Anton, Weiser, Bentaleb.

Zoek je een specifiek niveau?

1 like

Perfecte namen! Thanks.

ik ben nu gewoon een lijstje aan het maken met alle niveau’s spelers erop. Zodat ik wat te kiezen heb. Ik zal starten in de 3. liga dus het zal even duren voordat de betere spelers überhaupt in aanmerking komen voor de club.

Ajax en St.Pauli zijn toch complete tegenpolen? Qua club, supporters, eigenlijk alles…

1 like

Snap wat je zegt. Qua speelstijl en opleiden van spelers zal het de richting van Ajax op moeten, zeker omdat in Amsterdam de technische en creatieve spelers met flair vaak een succes zijn. Denk aan Ziyech, Antony en Neres in de afgelopen jaren.

Qua cultuur en rauwheid is St. Pauli een voorbeeld wat ik wil volgen. Een club met een duidelijke richting en mooie supporters cultuur.

Ajax is inderdaad beursgenoteerd en St Pauli anti-kapitalisme, dus daar zit inderdaad groot verschil in. Maar zover gaat het in ea fc nog niet.

Iemand nog parels uit de Ligue 1 aan te raden? Heb bijv. al Alexsandro, Jacquet en Cho. Mag van alles zijn: talenten, goede spelers onder de radar (goede stats), speler die gewoon fijn spelen in game.

Mag Ligue 2 ook? Stassin is een jonge, Belgische spits die makkelijk scoort en nogal agressief is.

1 like