EA SPORTS FC 26 - Speler Gezocht

Gboho van Toulouse, geweldige dribbelaar

Abline van Nantes, snelle sterke spits

Tiago Santos, snelle back, nadeel is dat hij vrij klein is.

1 like

In het kader van “aan te raden spelers”, plaatst ik het even hier.

Zit inmiddels in seizoen 2 met Liverpool. Had in seizoen 1 Schlotterbeck overgenomen van Dortmund. Maar wat een heerlijke speler is dat zeg. Verdedigend sterk, geweldige springkracht en kopbal. Goede motoriek . Een aanradertje! :slight_smile:

Voor Marseille zoek ik leuke spelers die bij de club zouden kunnen passen. Ik denk daarbij aan relatief onbekende talenten of Fransmannen die hun carrière willen afsluiten of nieuw leven in willen blazen in eigen land. Aubemeyang zal niet erg lang meer meegaan en Vaz is nog erg jong, dus een spits zoek ik zeker. Ook backs zijn momenteel niet geweldig.

Qua oude bekenden kan je eens kijken naar de volgende:

• Mahrez en Kanté: weet niet of het dat zo 123 kan gebeuren, maar als die nog een tijdje op mooi niveau in Europa willen voetballen is Marseille zeker een goede optie. De club heeft volgens mij ook wel sterkere Algerijnse connectie.
  • Thauvin, Lemar en Zouma: zitten aan het einde of op een dood spoor.
  • F. Mendy: inmiddels 3e linksback van Real en 30 jaar oud. Nauwelijks concrete interesse in de wandelgangen.
  • Zagadou, Disasi, Odobert en Badiashile: dood spoor of stap lager gegaan.
  • Douglas Luiz: speelt volgens mij nauwelijks bij Nottingham. Zou prima passen.

Andere opties:

• Solet, Wahi en Zaracho: deze drie koop ik geregeld en vind ik fijne spelers. Probeer vooral Zaracho eens! Wahi is tijdje terug door Marseille verkocht aan Frankfurt, maar meen dat hij daar nauwelijks aan minuten komt.
  • Recent heb ik gespeeld met Cho en Bazoumana Touré. Met name de laatste is een aanrader, enorm snel. Ook Medina en El Ouadhi van Genk vond ik best oké.
  • Wat andere opties van m’n shortlist: Hannibal, Matsima, Cathline, A. Ndiaye, Abline, Estevé, Gboho, Ugochukwu, Agoumé, Lamba, Baidoo, Bombito, C. Gomis, Engwanda, Z. Youssouf, Manzambi, Rodri Mendoza, P. Gueye, M. Sangaré, Fernandez-Pardo, T. Gomis, Gassama, A. Sanches
1 like

Héél mooi lijstje, bedankt!

1 like

Geen probleem! Geef vooral Zaracho (en Solet) eens een kans. Hij kan op de flank, op 10, centraal. Hele fijne speler. Gebruik hem al jaren iedere editie haha.

Ik zit te denken aan een kleine tijdelijke CM met een Engelse ploeg. Dacht eerst aan een kleinere ploeg, maar dat wordt toch iets te klein voor enkele aankopen. Nog gedacht aan een sjeik-overname met Everton, maar ga denk ik kiezen voor Aston Villa of Newcastle United (of Palace, twijfel haha).

Heb uiteraard al wat namen in m’n hoofd, maar ben nog even benieuwd wat jullie zouden doen qua aankopen voor beide clubs. Denk aan flankspelers, een spits en een C(A)M.

(Met Newcastle zou ik de transfer van Woltemade en misschien Elanga terugdraaien. Newcastle heeft het deze transferperiode aardig laten liggen in mijn ogen. Ze spraken over een duo met Ekitike en Isak, waarna dit uiteindelijk plaatsvond bij Liverpool. Vervolgens kochten ze voor 90 miljoen Woltemade en 61 miljoen Elanga. De laatste is redelijk beperkt en met trage types als Woltemade kan ik in game niet goed spelen, plus dat ik hem veel te duur vind. Wil daarom de transferzomer overnieuw doen voor een eigen twist)

Bowen, Samu (Porto), Savinho, Adeyemi zijn zo even snel namen die ik om uiteenlopende redenen wel een transfer zie maken naar Newcastle en/of Villa

Ik overweeg zelf ook met Villa een carrière te doen.

1 like

Op basis van echte geruchten zouden onderstaande kunnen:

Aston villa

Marmoush, Brennan Johnson, Robinio vaz, gonzalo García, Sancho, tzolis, Ruben Vargas, panichelli, Santiago Castro, Igor Thiago, Elliot, Julian Brandt

Newcastle

Sorloth, strand Larsen, maamma, Oscar bobb, bazoumana toure, Jonathan David, monga, aghehowa, Gallagher, bakola, neves, de cat, mctominay, Kees smit, mainoo

1 like

Begonnen met Notts County. Kampioen geworden in mijn eerste jaar. De halve selectie wilde niet verlengen en met een budget van 1M (waarvan bijna alles opging aan stafleden) word het enorm puzzelen in S2. 18 selectie spelers, ga denk ik flink wat spelers huren. Huidige budget is momenteel 3M.

Heb transfers op strict staan, zo komen de talenten uit de PL alleen voor huur in aanmerking.

Ik zoek realistische aankopen voor mijn Fulham carrière. Ik zit net voor de winterse transferperiode 1e seizoen. Ben van plan om de volgende stap te nemen met Fulham en ze weer te brengen waar ze horen, en met dat bedoel ik uiteraard Europees voetbal. Ik ben op zoek naar versterkingen voor nu en eventueel toekomst op de volgende posities:

• DM
  • RB
  • CV
  • CDM
  • RW
  • SP

Pepi, Bobb, Osula, Trippier, Zielinski, Foyth, Abraham, Ferguson, Knauff, zijn zo spelers die ik qua naam even snel kan bedenken en wel realistische aankopen zou vinden

Verdediging: Ake, diao, opoku,

Middenveld: Altimira, G Sara, atta, Louza, Elliot, McAtee, Fruk

Aanval: sterling, bobb, T. George, Pepi, strand Larsen

• DM: Cooper

• RB: Kayode, Hayden, Collins

• CV: Agbadou, Harwood-Bellis, Matsima

• CDM: Camara (aanrader), Hackney, Onyedika

• RW: Murphy, Mvuka

• SP: Larsen, Kvistgaarden, Amoura

Ik denk dat ik met kaiserslautern rond conferene league niveau zit,

Ik zoek een basis keeper

een nieuwe centrum verdediger(jeltch)

een controleur basis niveau 25/28jr

Misschien een rechtsback(nedeljkovic)

Misschien een rechtsbuiten/spits

Wat is je budget?

Als Kaiserslautern zijnde zou ik misschien 2 of 3 spelers huren.

GK : Hoe is het met Kamga, ontwikkeld of komt die nog te kort? Urbig van Bayern vind ik altijd een enorme leuke huur speler. Loretz van Zurich. Ramaj (BVB)

Cv : Gadou (Salzburg), Adjetey (Basel), Cisse (Linz), Oermann (huren)

Cdm : Corbanie (is echt enorm all round, kan ook rb/cb), Mbamba gold ooit als ernorm talent en heeft nu al een revival nodig.

Rb : von der Hitz (Nurnberg),

Rm : Koscierski (Bochum), Asper Jensen (Grasshoppers)

Sp : Kojzek (Wolfsberger), Minda (Cercle)

Als ik in Duitsland coach dan scout ik altijd in Nederland, Belgie, Polen, Zwitersland, Oostenrijk, Denemarken. Enz.

mogelijk 90 mil. te besteden

note het is mijn 3e seizoen

Urbig wil niet komen ik denk wegens strikte onderhandelen.

Corbanie is 3e keus bij Napoli, maar leuke suggestie

Gadou heb ik al in Le Havre rondlopen en iss net naar Everton gegaan

Voor spits staat Abline op mijn lijst die komt weer niet naar le Havre ,

En wat is de ervaring met Stassin?

Hallo allemaal,

ik heb me weten te handhaven met Fiorentina. Nu zoek ik voor het 2e seizoen het volgende:

2 of 3 CV

1 CAM

1 vervanger van Dzeko

Hoe bevalt Caviglia je? Vind hem in game fijn spelen!

CV: Niakhaté, Boyomo, Diogo Leite, Boscagli
CAM: Zaracho (!), Zalazar, El Khannouss
SP: Milik, Jovic, Abline

Nog best lastig gezien de club enerzijds nog wel een image heeft van een goede club, maar anderzijds totaal niet presteert.

Die bevalt me prima. Is basisspeler en enige speler die niet gewisseld is.

Bedankt voor de antwoorden. Wil weer stappen zetten met Fiorentina, maar wel realistisch en met stappen.

Ik zoek wat realistisch inkomende transfers voor Barcelona.
Dan kijk ik vooral naar een vervanger voor Lewandowski en een extra centrale verdediger. De fullbacks (in iets mindere mate nu Cancelo komt) mogen eventueel ook versterkt worden.

Maar moesten er suggesties zijn voor andere posities, shoot! Dan zet ik ze op mijn wenslijstje en zie ik wel indien een speler plots zou vertrekken.