EA SPORTS FC 26 - Speler Gezocht

De gedroomde opvolger van Lewandowski is Julian Alvarez. Al zou zijn prijskaartje torenhoog zijn. Mika Marmol en Jan Virgili zijn oud-spelers die potentieel een optie voor de club zouden kunnen zijn. Op beiden heeft Barça een doorverkooppercentage, wat misschien kan helpen om de prijs te drukken.

Verder zou je centraal achterin Alexsandro van Lille eens kunnen scouten om te kijken wat je van hem vindt. Is een linksbenige centrale verdediger, 25 jaar oud. Sterk, redelijk vlot en prima pass. Bij dezelfde club loopt Tiago Santos op rechtsback rond. Een andere optie is toch nog oud-speler Grimaldo oppikken bij Bayer Leverkusen. Gerard Martin speelt de laatste tijd vaker centraal. Heb je wel twee goede opties op links met Baldé erbij, misschien iets overkill.

Andere opties: Pau Torres. Schlotterbeck en Bastoni worden genoemd, maar zullen prijzig zijn. Zelfde gaat voor Guehi, voornamelijk vanwege zijn PL-salaris. Zelf heb ik Jacquet van Rennes als CV deze editie gekocht bij een andere ploeg. Groot talent. Voorin zijn er wat geruchten rondom Asllani. Zelf niet zien spelen.

1 like

Ik zit met Marseille in januari van S1, en zit met een probleem op de vleugels. Traoré is teruggeroepen van zijn uitleenbeurt, en nu zijn Giouri, Gomez en Weah geblesseerd. Mijn basis staat er dus nog, maar ik heb geen enkele wisselmogelijkheid. Kennen jullie wat jonge spelers die bij hun ploeg niet aan de bak komen die ik zou kunnen lenen?

Paar opties die mij te binnen schieten: Mastantuono, Tel (geruchten dat Paris FC hem nu gaat huren), Bobb, Dibling, Roony, Duranville en T. George.

2 likes

Emerson doorschuiven als linksbuiten (back up)

Cho van Nice, Traore van Basel lijken me leuke opties.

Zelf had ik Gboho naar Everton gehaald, als CAM. Maar is een geweldige dribbelaar en kan ook op de flank. Zoals Begiristan aangeeft is George vrij gemakkelijk te huren (had ik ook bij Everton)

1 like

Ik zoek aankopen voor mijn LFC carrière.

Het word tijd om door te selecteren. Konaté is zijn niveau al een tijd kwijt. Voor zijn vervanger zit ik te denken aan Micky van de Ven.

Verder zoek ik nog versterkingen voor de volgende posities:

• RW Minteh? Diomande (voor de breedte) aangezien Chiesa wss weer terug naar Italië gaat en uiteraard een echte Salah replacement nodig hij loopt namelijk uit zijn contract.
  • LW directe concurrent voor Gakpo na het vertrek van Luis Diaz is nodig
  • CDM (denk aan Baleba)
  • CV (denk aan Guehi) Nathan Collins van Brentford erbij voor de breedte
  • Iemand nog andere realistische namen voor de breedte en/of dicht tegen de basis aan?

Ik heb toevallig zelf een carriere met LFC, zit nu in seizoen 3.

Ik kocht in seizoen 1 Schlotterbeck van Dortmund. Een dure jongen, maar is echt super fijn.
Frimpong beschouw ik echt als rechtsbuiten, dus als concurrent voor Bradley kocht ik Hune van Sheffield.

In seizoen 2 kocht ik LW Hudson Odoi voor de breedte, mede vanwege het plaatsen voor de CL. En het krikt daarmee het Britse gehalte omhoog.

Seizoen 3 heb ik Chiesa eindelijk vervangen, nadat hij 2 seizoenen nagenoeg basisspeler was. Ik heb hem laten vervangen door Adeyemi. Minteh is ook zeker een realistische optie.

Op CDM : Baleba, Kimmich, Anderson of Wharton.
Zelf gebruik ik gewoon Gravenberch. Ontzettend fijn en kan 3 wedstrijden in de week spelen.

CV: Guehi, Schlotterbeck, Diomande, Murillo, v/d Ven misschien ook wel (erg duur), Alexsandro.
CDM: ligt er beetje aan wat voor type je zoekt. Gravenberch kan dit, maar je kan ook voor een klassieke breker gaan en hem verder doorschuiven. Opties centraal zijn ieder geval Wharton, Anderson of Stiller. Froholdt is een talent en speelt in game ook prettig.
LW: El Mala is upcoming. Barcola, Fofana.
RW: Adeyemi vind ik een fijne speler. Bowen kan een niveau hoger aan. Minteh zou kunnen.

Gravenberch staat uiteraard basis samen met Macallister. Maar een extra cdm is nodig voor de breedte. Ik kan niet hun beide ALLES laten spelen, en vind Endo een leuke speler die ik ook zeker aanhoud tot einde contract, maar ben van mening dat er een betere speler bij moet.

Ik denk dat ik voor Barcola ga voor de LW positie.

En ik twijfel nog sterk tussen Minteh en Adeyemi en Bowen

Vind zelf Adeyemi fijn spelen in game. Bowen kan een mooie stap maken, zeker als West Ham het niet gaat redden. Minteh zal Brighton moeilijk over doen.

Qua extra CDM kan je nog kijken naar Camara van Monaco (aanrader in vorige edities), Keita van Parma of Magassa van West Ham.

De keuze voor CDM is gevallen op Baleba, vind dat echt een fijne speler. Ik wil eigenlijk een beetje een City selectie creëren. Dus elke positie gewoon dik dubbel bezet met 2 toppers. Om vanuit dat punt de prijzenkast van Liverpool verder uit te bouwen en de meeste CL’s van Europa te pakken.

Iemand die de Belgische competitie volgt die het niveau van wat veelbelovende spelers (in game) kan duiden? Zie geen enkele wedstrijd, dus heb geen idee of spelers met hoge(re) potentie daadwerkelijk naar topclubs kunnen of dat het enigszins meevalt.

Denk aan de volgende namen:

Screenshot

Zijn een Tzolis, Onyedika, Ordonez of een El Ouahdi ook realistisch voor middenmoot Premier League bijvoorbeeld of kijken we dan echt meer naar de top?

Enkel Tzolis kan naar de echte top en meteen impact hebben, de rest gaat voor de toekomst naar de top of voor basis naar middenmoot/subtopper. El Ouadi werd bijvoorbeeld bij Crystal Palace genoemd als vervanger van de geblesseerde Munoz.

1 like

Ordonez staat wel echt in de belangstelling van de grote clubs, zoals Liverpool volgens mij.

1 like

Hebben jullie nog relatief lage rated spelers, die jullie echt heel fijn vinden spelen?

Talbi van Sunderland was dat bijvoorbeeld voor mij, en Sylla van Schalke. Nu zie ik de stats van Claudio Gomes van Palermo, dat zou ook wel een Kante 2.0 kunnen zijn.

Hebben jullie nog van die verborgen parels? Die je voor een paar miljoen zou kunnen oppikken en die spelen alsof ze 80+ rated zijn.

Kitolano van Sparta. Maar 76 pot maar speelt altijd erg fijn. Zelf haalde ik Hedges van Blackburn naar Notts County. Een van mijn betere wingers.

1 like

Kijk eens naar Koita van AEK Athene. 74 overall, maar 2x 4*, erg snel en 83 afstandsschot en 88 schotkracht. Spreekt ook Nederlands met een Kempisch accent, altijd een pluspunt.

1 like

Mijn Spaanse oog is toch weer op Deportivo la Coruna gevallen,

Nu denk ik vooral aan jongere backs? een huurling die zowel rechts als links kan (Navarro stopt en escudero is ook 35)

En trekt mijn dunne aanval mijn aandacht(want misschien hoeft mijn aanval niet 11 duizend aan huur te kosten voor 1 jaar, met name een Stoichkov van 6duizend vind ik prijzig) en kan ik misschien goedkoper huren voor 2 jaar

Wat ik uit je woorden kan halen, is dat je een linksback, rechtsback en aanvallers zoekt.
Hierbij realistische opties:

Rechtsback : Pau Navarro ( huur, Villareal) , Corbalan ( Gimnasia La Plata) of Diogo Spencer ( AVS Futbol)

Linksback: Oso ( huur, Sevilla), Velasquez ( Atletico Nacional) of Espinosa ( Racing Club de Montevideo)

Rechtsbuiten: Londono ( Universidad Catolica) , Salvador Blopa ( huur, Sporting CP) of Mansilla ( Arouca)

Spits: Marques ( Estoril), Carlos Espi ( Levante) of Veron ( Argentinos Juniors)

Linksbuiten: Nico Serrano (Atletic Bilbao) , Angulo ( Talleres ) of Stoica ( Estrela)

Pau Navarro kan misschien soms op 6 ook daar loopt een oudere optie rond bij deportivo die niet al te lang mee gaat

Voor LM zou ik voor Lerma gaan. Jong Equadoriaans talent