Ik zoek aflopende contracten voor bij Millwall volgend seizoen is de kans groot dat ik met hun premier league speel en heb ze pas inn de zomer nodig
Je bent behoorlijk afhankelijk van wat de spelers doen in het spel. Ik merk dat in deze editie aflopende contracten sneller worden verlengd. Wil je ze goedkoper hebben dan moet je voor het verlengen al kopen.
Maeda van Celtic heeft een aflopend contract maar zal die bijna altijd verlengen nog voor december. Dus je zal moeten scouten op aflopende contracten en dan lager bod uitbrengen als hun waarde
Andere spelers die in top 5 gespeeld hebben ?
Hallo allemaal,
weet iemand realistische Spelers voor Groningen?
alle posities welkom
Hi Mitch, je vraag is vrij algemeen. Bedoel je spelers die ons zo te binnen schieten (wat bij Groningen een kleinere kans is) of heb je specifieke wensen. Anders zouden we allerlei spelers uit de Benelux en Scandinavië kunnen benoemen.
Spelers die echt bij Groningen passen en realistisch is
Manchester United seizoen ‘28-‘29
Cunha is nog altijd mijn eerste keus op links. Rashford verlaat het schip in de zomer transfervrij en Amad gaat in januari naar Juventus.
mijn lijstje :
Brennan Johnsen, Mohamed Cho, Emanuel Edozie, Cristos Tzolis en Jaden Philogene. Wie zouden jullie kiezen en waarom?
Denk dan als back-up van Cunha? Lastige keuze. Geen idee of Johnsen, Edozie en Philogene tegen die tijd dat niveau aan kunnen tikken. Aannemende dat je van United weer een titelkandidaat wilt maken. Tot nu hebben alle drie het nog niet bewezen en hebben ze eerder een stap terug gedaan ipv vooruit. Tzolis ken ik alleen als talent in game, niet mee gespeeld. Cho heb ik wel gehaald bij Lyon, maar vind hem fijner vanaf rechts. Gezien hij linksbenig is en dat volgens mij ook zijn natuurlijke positie is.
Denk dat ik voor Philogene ga. Die heeft over het algemeen aanvallend goede stats. Die kan dan in de luwte achter Cunha zich aanpassen aan het gewenste niveau.
Als Lewis Hall en Tino Liveramento vertrekken wie zouden hun kunnen vervangen bij Newcastle United.
RA: Kayode vond ik in game wel prettig spelen. Misschien Collins of White.
LA: Raum, Robinson, Robertson, Mitchell. Wild card als Newcastle CL speelt: Theo Hernandez.
Wie zien jullie in de zomer naar Man U trekken als ze CL of EL halen? Vooral centraal op het middenveld en op de backs is versterking nodig, maar een extra linksbuiten en spits zijn ook geen overbodige luxe.
LB: Brown, Diouf, Robinson
RB: Kayode, Doué
MID: Wharton, Anderson, Stiller, Sangaré
SP: Toney, Vlahovic, Boniface, Igor
LB: Schade, Carrasco
Blijf United lastig vinden. Het is maar net wat voor beleid je hanteert. Ook jongens van Brentford bijvoorbeeld zullen pittig duur zijn. Je wilt ook niet de dure aankopen van nu in de weg lopen, zoals een Sesko.
Zoek voor Betis een targetman. Minimaal 182 cm of goede spring kwaliteiten.
Cucho Hernandez is mijn eerste spits en Avila mijn stand in. Bakambu is nu die tartgetman maar vertrekt na dit seizoen naar Valencia. Budget is 10M
Livaja ( Hajduk Split)
Mayoral ( Getafe)
Musa ( Dallas, oud-Benfica)
Giakkoumakis ( PAOK)
Martinez ( Alaves)
Ben uiteindelijk voor Hjulmand, Anderson (Nottingham degradeerde), Tzolis en Read gegaan. Hjolmund krijgt zijn kans als concurrent voor Sesko, die is de eerste matchen van het seizoen nog geblesseerd. Mazraoui is 6 maand out, dus Read moet de concurrentie met Dalot aangaan.
Ben benieuwd hoe je selectie en opstelling eruit zien. Casemiro verkocht?
Contract liep af, niet verlengd. Ik moest in S1 altijd mijn beide cm’s wisselen, beide amper stamina. Net twee oefenmatchen gespeeld in S2, opstelling is voorlopig zo:
4231; Lammens, Dalot, De Ligt, Martinez, Dorgu; Anderson, Hjulmand; Mbeumo, Bruno, Cunha; Hojlund.
Sesko is nog out, die zou weer basis moeten worden. Maar Hojlund is met een rating van 80 terug gekomen van Napoli en is erg snel, dus dat geeft weer andere mogelijkheden.
Grappig, ik had Hjulmand ook gehaald voor naast Maino.