FIFA 19 Algemene Vraagtopic

Ik weet niet of ik deze vraag hier moet stellen maar goed.
Ik zie iedereen bij story’s pagina’s editen van bijvoorbeeld het AD(sport) of de pagina van de club.
Zelf zou ik dat ook graag doen maar weet niet of ik bijvoorbeeld Word moet gebruiken of een ander progamma.
Alvast bedankt!

Ik gebruik Photoshop daarvoor maar daar moet je wel enige kennis voor hebben. Met Paint kun je ook wel wat alleen niet zo goed. GIMP is een gratis versie van Photoshop die ik jaren terug ooit gebruikt heb, weet niet of dat nog steeds bestaat (en gratis is). Je kunt ook gewoon je stukjes typen een foto bijvoegen natuurlijk, wat sommigen ook doen.

1 like

Hoe zorg je ervoor dat je team korter dekt. Ik vind dat mijn centrale verdedigers de centrale aanvalle veel te veel ruimte geven. Zeker drie meter, waardoor hij vaak kan draaien en kan scoren. Heb al allerlei dingen veranderd zoals continu druk of diepe verdediging. Ten opzichten van de AI die veel korter op mijn aanvallers staan.

Ik heb het zelfde probleem en als ik dan met constante druk speel en een hoge verdediging dan zijn me spelers binnen no time supermoe.

Hebben jullie ook wel eens dat er een soort bug in het spel lijkt te komen, waardoor je bij elk fysiek contact zo’n beetje een gele kaart ontvangt? Als ik weer opnieuw opstart is het over, maar ik vraag me af hoe dit komt.

Dat heb ik nog nooit gehad.

Ik las op een andere site dat je nu persconferenties in filmpjes zag waarop je dan moet antwoorden.
Ik speel met liverpool en heb dit nog niet gehad. Wanneer krijg je dat? En krijg je ook zoiets in de eredivisie bij bijv een derby of topper?

Grt

Word dat geupdate ofzo? Nog nergens gehoord of iets dergelijks


Heb ik het op gelezen.

Allemaal harstikke nep haha

Balen haha… ik geloofde het helaas. Haha

Hey, ik maak nu iets heel raars mee in mijn carrière, ik wil een contract verlengen van een speler, zijn huidige contract 3jaar en 8 maanden, ik bied hem een nieuwe contract aan van + 2 jaar we sluiten een deal en tot mijn verbazing staat er dat zijn contract nog 1jaar en 8 maanden duurt.

Die + is de fout die je maakt, die is er helemaal niet. Het aantal jaar dat je kiest bij de contractbespreking is het aantal jaar waarvoor hij tekent, ongeacht het aantal jaar dat hij al vast ligt. Je hebt hem dus geen contract voor twee jaar meer aangeboden, maar eentje voor twee jaar. Punt.

Ow, bedankt, ik dacht echt dat een speler dan bijtekent.

Soort van bug van EA. Heel irritant, zo dacht ik spelers die nog 1 jaar en 6 maanden onder contract stonden aan het einde van het seizoen alvast een upgrade te geven. Mede omdat je dan nog wat transfer geld over hebt. Maar eigenlijk kun je daar mee wachten tot ze daadwerkelijk 12- contract hebben.

Je moet toch helemaal niet wachten? Gewoon altijd voor 4 of 5 jaar kiezen, dan is alles toch oké?

Is er ook een mogelijkheid bij corners die je tegen krijgt dat je meer dan 1 speler in de aanval laat? Twee van mn drie spitsen gaan nu altijd mee terug waardoor ik er nooit echt lekker snel met meer man uit kan komen na een corner van de tegenstander. Daarnaast ervaar ik dat ik de corner zelf vaak wel weg kan koppen maar er dan altijd drie tegenstanders vrij staan op 20 meter van de goal waardoor zij de bal eigenlijk altijd hebben, meer die dit ervaren of misschien een oplossing hebben?

Heb precies hetzelfde, als ik de bal weg kop beland de bal bijna zeker direct weer bij de tegenstander.

Was er niet zo lang geleden geen FIFA waarbij je zelf stilstaande fases kon creëren? Dat mis ik nu toch wel. Ook bij corners voor mezelf staan m’n spelers meestal slecht. Mijn targetman van 1m92 staat vlakbij de keeper, mijn CV van 1m96 staat buiten de 16. Ze zelf verplaatsen is de enige optie, maar dat kost tijd en is frustrerend. Maar ik doe het ook bij corners tegen: ik verzet een flankaanvaller die op de rand van de 16 staat naar een plek wat dieper en wat minder centraal, en dan probeer ik de bal in die richting weg te koppen.

Tactisch moet er nog veel verbetering komen. Posities van de tegenstander bij hoekschoppen is veel beter dan andersom, geldt zowel voor aanvallende ploeg als verdedigende ploeg. Countert de CPU met 1 spits zal de bal altijd bij hen in de buurt komen, ondanks dat er 3 verdedigers van jou staan. Ballen komen voor jezelf zelden goed terecht in de tweede lijn, zoals hierboven aangegeven de CPU heeft er 3 staan. Misschien kun je dit aanpassen door maar 2 aanvallers in de zestien te brengen.

Ik kreeg net in de 93e minuut nog een corner mee, neem hem kort om hem vervolgens in te draaien. Fluit de scheids af… erg frustrerend, de cpu mag de hoekschop altijd tot kans vormen.

Weet iemand hoe je de centrale verdedigers korter laat dekken? Heb het idee dat het totaal niet uitmaakt welke tactiek je gebruikt.