FIFA 19 Algemene Vraagtopic

Hoe kan dit:

(In carrière) Ik stel een opstelling op en begin vervolgens aan de wedstrijd. Bij de aftrap ga ik meteen weer naar het menu, zonder ook maar iets anders aan te klikken. Op dat moment is m’n opstelling weer omgegooid en kan het zo zijn dat spitsen ineens op de vleugels staan en backs als centrale middenvelder.

Ik merkte dit vanmiddag ook op, kennelijk een bug

Welke opstelling zouden jullie toepassen bij Gladbach?
Speel graag met Plea en Raffael maar in welke opstelling zou ik dat het beste kunnen doen.
Stindl is de captain maar ben eigenlijk niet echt gecharmeerd van de man.

Even een vraagje?

Ik heb wel eens van Koen Wijland gehoord dat je niet constant moet rennen in de gameplay. Dus heel vaak de sprintknop ingedrukt houden!
Hoe spellen jullie met veel rennen of juist wening rennen?

Heeft te maken met je aanvallende ultra aanvallende, verdedigend en ultra verdedigende opstelling. Die moet je telkens ook aanpassen als je je algemene opstelling aanpast

Net zoals wanneer ik in’t echt voetbal: alleen sprinten als het nodig is, anders kan je niet meer na een half uur. Probeer zeker als je verdedigt zo weinig mogelijk te sprinten, je zal meer ballen onderscheppen. Ook passing is beter als je niet sprint.

@Goliath: als je ze beiden wilt opstellen zou ik voor 442 gaan, maar Raffael is niet meer de jongste. 4231 met Raffael op de bank lijkt me nog beter, maar misschien moet je dan nog wel een voetballende cm halen.

Thnx voor de info @Raindog ik had dit al eens gehoord in een video van K. Wijland.

Ga het snel proberen

Algemeen van sommige spelers veranderen zodra ik een wedstrijd start. Meer mensen hier last van???

Dat dacht ik eerst ook, maar heeft niet daarmee te maken. Had dat toen FIFA net uit was ook en toen kwam het daardoor inderdaad, maar nu sinds een tijdje wederom last van en dat is het probleem niet meer.

Wat ik ook weleens merk is dat mijn opstelling zelf wel goed blijft staan, maar bij de voorbeschouwing als ze de opstellingen laten zien dat er daar helemaal niks van klopt. Niet heel storend want heeft geen invloed op het spel verder maar valt me toch wel op.

Pff het is echt verschrikkelijk met die algemene merkte het gisteren voor het eerst. Neemt de lol helemaal weg voor mij. Dat ze dit maar snel oplossen!

Ik heb het ook andersom. Dan zie je ineens de cam op links en de rechtsbuiten centraal. Terwijl ik niets heb veranderd. Van dat algemeen heb ik totaal niet in de gaten, waar zou je dit aan moeten merken?

ALG heb ik ook niet in de gaten, maar eerlijk gezegd weet ik de rating van m’n spelers ook niet tot op het punt exact, dus als (ik noem maar iemand) Bale eigenlijk 87 is en in het veld ineens 86 dan zou ik dat niet door hebben. Of gaat het echt om grote verschillen?

Verder heb ik nu ook last van waar iemand al een topic over opende. Spelers die in de rust al volledig uitgeput zijn en niks mee kunnen. Je hoeft geen eens meer een steekpass te geven want dan word Mbappé er toch uitgesprint door de linksback van FC Lutjebroek. Dat haalt voor mij de lol er wel echt af. Ook zijn spelers, als ze twee wedstrijden in vier dagen hebben bv., supermoe bii de tweede wedstrijd, dit was eerder ook niet zo erg.

Had hetzelfde in mijn atletico carrière aan het einde van seizoen 1.
Had op een gegeven moment zelfs de situatie dat me wissel/reservespelers uitgeput waren én me basis 11.

Ik heb hier ook last van en wat jij zegt, de lol is er totaal van af nu.

Het viel mij op dat een speler van mij bij sprinten direct iets inleverden van zijn balk. Dus niet dat het met rust weer op kan lopen maar gewoon direct conditie inleveren.

Deze speler heeft een redelijke uithoudingsvermogen maar kan ik na 20 min alweer eruit halen.

hoe hoog staat jullie Run capaciteit, die moet eigenlijk op 1 staan. Staat tussen de sliders. Daar moet je maar eens op googlen.

Is toch niet meer normaal nu zit die fout al zeker 10dagen in FIFA dat je spelers zakken in algemeen terwijl de stats stijgen in carrière.

Ik word er knettergek van.

Heb ergens op Reddit gelezen dat een producer van EA aangaf dat iedereen daar vakantie heeft met de feestdagen, en dat een fix dus pas voor januari zal zijn. Ikzelf heb een illegale versie gedownload van vlak voor de update, en zolang ik met Origin offline blijf kan ik die versie spelen.

Op de pc dan wel te verstaan vermoed ik?

Merkte het ook al, Insigne is bij mij opeens -1?

Klopt. Op console is dat niet mogelijk.