FIFA 19 Algemene Vraagtopic

Even een algemene vraag. Heb ergens vaag wat meegekregen over een ‘glitch’ waarbij de spelers in de selectie in de career mode -1 gaan in hun ALG. EA lijkt pas ergens in januari te denken dat op te lossen, maar denk je dat je dan de carrière opnieuw moet gaan starten nadat ze de game hebben geupdated? Want anders moet ik nog even wat langer wachten met m’n carrière met Monaco.

Oh, en gaat die ‘glitch’ alleen maar over het ALG of worden ook andere stats aangetast? Want dat maakt een enorm verschil voor mij.

Voorals nog merk ik alleen in ALG en niet bijvoorbeeld voor nauwkeurig koppen of afwerken. Het blijft ook maar op -1 staan. Ben momenteel met Parma bezig en daar merk ik dat de meeste op -1 staan ondanks hun leeftijd, vorm enz.

En als je nu naar de ‘squad hub’ gaat, zie je dan individuele statistieken die omlaag zijn gegaan van die spelers? Want als het simpelweg een visuele ‘glitch’ is ga ik gewoon starten met de carrière.

Alle statistieken gaan gewoon omhoog alleen het algemeen van de spelers is geglitchet. Het maakt dus eigenlijk niks uit. Ook is de glitch ook alleen maar in je eerste seizoen. Ben zelf dus gewoon een nieuwe carrière gestart met Fulham.

Oh, dan maakt het me eigenlijk helemaal niets uit. Dacht dat de statistieken van de spelers aangetast zouden worden, maar dat is dus niet het geval. Bedankt voor de info!

Net toch maar een carrière met Chelsea gestart om te kijken hoe die ploeg speelt en de daarbij horende wedstrijd om het Community Shield afgewerkt. Zie ik ineens dat City 5 keer gewisseld heeft, is dit een bug? Lijkt mij heel sterk dat dit in die wedstrijd mag namelijk…

Het lijkt mij geen bug maar meer een nieuwe regel. Uitgeprobeerd in die wedstrijd of EA ziet het als oefenduel? Ik vind Chelsea echt heel fijn spelen. Opkomende backs, slopende middenvelders Kante, Jorginho. Willian en Hazard zijn koningdribbel. Alleen in de spits kun je nog aardig uitwijken, kies je voor Morata of Batshuayi? Benieuwd wie je als rechtsback wilt laten spelen, denk Azpilicueta en dan Luiz, Rudiger en Christensen voor de centrale posities? En met wie speel je als CAM? Vind Barkley een fijne speler maar heeft een lage stamina. Loftus Cheek is een ruwe diamant en na seizoen 1 heb je nog Mount

@Spoon0612 ik speel nu in een 4-2-3-1 variant met Hazard op tien en dan Kovacic/Barkley/Loftus-Cheek hangend op links en Willian wat meer aan de zijlijn op rechts. Morata vind ik tot nu toe helemaal niks, heb Giroud er nu neergezet en die doet het prima, Batshuayi is verhuurd aan Valencia. Achterin van links naar rechts Alonso-Christensen-Luiz-Azpilicueta.

Het visuele is zeker niet het ergste , wat ik minder vind is dat de waarde van de speler wel zakt.

Iemand een idee of er nog nieuwe faces zitten aan te komen. Gebeurt dat niet na de winter transfer periode?

Zag net dat er twee nieuwe opties voor het uiterlijk van je manager zijn als je een nieuwe carrière begint, ze hebben nog geen avatar en als je ze wanneer je je carrière start selecteert dan zijn ze hetzelfde als een manager die er al was maar in game zijn het Joachim Löw en Stanislav Tsjertsjesov. Ben benieuwd of er binnenkort nog meer echte managers bij komen die we langs de lijn van onze eigen club kunnen gaan zien.

Dit is ook voor en console of enkel pc?

Speel zelf op PS4, je kan ze gewoon kiezen wanneer je een nieuwe carrière start. Heb even gegoogled en zag dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=kcAJ0HUPW3A
Als we de maker mogen geloven komt er dus elke selectie update een nieuwe manager bij, ben benieuwd wie er nog allemaal gaan komen. Waarschijnlijk bondscoaches en vrije trainers omdat die niet al in het spel zitten, hoop op mannen als Koeman, Zidane en Enrique.

Lijkt me eerder een bug, niet? Wel ongelooflijk als het zo zou zijn. Als het effectief een nieuwe feature is zou ik heel blij zijn, maar dan is het toch ongelooflijk dat EA daar niet over communiceert. Wat een raar bedrijf.

Ja echt zo’n aparte manier van handelen hebben hun altijd… Maar hoop als nog dat ze het wel doen. Maakt het toch een stuk leuker zo.

DIk won de UEFA Super Cup met Atlético. (Opnieuw want ik ben helemaal terug begonnen nadat ik m’n vorige carrière stomweg verwijderd had! :roll_eyes::angry:) Toen ik de trofee won, werd die niet aangeduid in m’n overzicht: domestic cup won 0 …

Da’s toch een trofee? Waarom wordt die dan niet meegeteld? Iemand een idee?

De UEFA Super Cup is een internationaal toernooi, geen ‘domestic’ cup. Maak trouwens altijd een back-up van je carrière, dan moet je hoogstens één match herspelen als je ze per ongeluk verwijdert.

Backup… 4 slots, echt krankzinnig weinig.

Ja, slaat echt nergens op dat EA dat beperkt.

Valt me dit jaar ook op dat de selectie updates een stuk langer op zich laten wachten. In FIFA 18 iedere maandag updates omtrent contracten en van donderdag op vrijdag de updates met ratings/potentie aanpassingen. Nu soms anderhalve week dat er niets gebeurd…