FIFA 19 Algemene Vraagtopic

Wil een nieuwe carrière starten maar twijfel tussen city of real Madrid. Met de optie dat je nu Low kan kiezen als manager ben ik van plan om aan slag te gaan met Real. Een soort van nieuw tijdperk starten na Ronaldo. Valt me echter ook op dat de selectie updates dit jaar gigantisch laat komen dus wou eigenlijk liever starten na de wintertransfers maar wanneer zullen deze dan uitkomen? Midden februari… Dus is een beetje dubbel

We zijn nog steeds niet zeker of Löw kunnen kiezen een feature of een bug is, dus het zou kunnen dat dat er uit wordt gehaald bij de volgende update. Qua wintertransfers lijkt er mij niet al te veel te gebeuren, dus daar zou ik niet op wachten.

Hey FIFA-Spelers. Ik had een vraag over het weer in FIFA. Heeft het weer enige invloed op de wedstrijd? En uit nieuwsgierigheid, veranderen jullie het weer naar een type waar jullie fijn bij spelen?

Ik persoonlijk zet het altijd naar zomer en helder. Vind ik het fijnst en het leukst spelen. Maar heeft verder geen invloed denk ik. Alleen met regen en sneeuw zal de bal wat verder door glijden etc.

Ik verander hem vaak naar een droog type zoals bewolkt. Hekel aan de regen en sneeuw als ik even een chill potje vanaf een bank wil spelen, haha. Tijdens carrière kan het op zich wel z’n charme hebben om in de Engelse sneeuw te spelen. Of het echt invloed heeft op de wedstrijd weet ik niet, mogelijk dat de bal wat anders gaat qua snelheid.

Het heeft sinds fifa17 wel degelijk effect. Bij nat weer glijdt de bal veel harder door. Een pass gaat daar door dus sneller te hard. Schieten over de grond daar en tegen is heerlijk. Ik houdt meestal het weer type wat ik “krijg” enkel sneeuw wil ik nog wel eens veranderen of ff de bal naar oranje selecteren (zijn speciale sneeuwballen). Overigens als het soms al 5 wedstrijd dagen regent verander ik het ook in droog. In Engeland wil dit nog wel eens het geval zijn.

Ben benieuwd of je eigenlijk dit type weer kunt regelen in de Johan Cruijff Arena of Arena auf Schalke, twee stadions met een dak…

Sneeuw en mist vind ik verschrikkelijk, ik zie amper waar de bal is en wie wie is dan.

Vraagje.

Ik speel altijd (offline) Argentinië - Brazilië tegen een maat op de PS4. Nu heb ik heel mooi de selecties, opstellingen en speelplan aangepast e.d. Maar als we 1 tegen 1 gaan spelen dan verschijnt de melding: “Online Selecties Downloaden en Toepassen”. Onze zorgvuldig samengestelde selecties en opstelling zijn dan vervangen. Hoe kan ik er voor zorgen dat de online selecties niet meer automatisch worden gedownload? (Enige oplossing tot dusver is de netwerkkabel eruit trekken…).

Je kan de aangepaste selecties toch selecteren?

Bij teams selecteren kam dat inderdaad

Met driehoekje kan je switchen dus online of offline teams (hand gezette selecties ed dus).

Als je de tenues kan kiezen zie je dat ook tussen de 2 spelers in zien welke je op dat moment gekozen heb

Iemand een idee wanneer de winter transfer update komt?

Iemand die moeilijkere sliders voor me in de aanbieding heeft?
Ultimate is veel te makkelijk geworden, krijg amper doelpunten tegen en kom zelf erg makkelijk tot scoren.

Bij elke update worden toch transfers doorgevoerd nu?

Sliders zijn hier te vinden. Bij iedere update even kijken want dan is het aangepast. Verder zou ik schieten, passen minimaal op semi zetten en als dat nog te makkelijk is op manual.

Sinds ik schieten op manual heb gezet heb ik het idee dat ik bijna niet meer aanvallend kan koppen. Wel uit hoekschoppen uiteraard maar wanneer er een bal voor een mooie kop kans komt dan gaan mojn spitsen de raarste moves maken om de bal met de voet te raken, aannemen. Is er een speciale handeling om te kunnen koppen?

Ik denk dat goed timen het belangrijkst is. Als je te lang wacht is de bal vaak al te laag om nog te kunnen koppen. Probeer zo vroeg mogelijk je kopbal al te ‘laden’, eventueel met een timed finishing gecombineerd.

Wel apart dat ik er op semi control geen last van heb gehad en nu ineens wel. Zal dan toch aan de timing liggen wellicht

Het zou ook best kunnen dat het aan FIFA zelf ligt hoor. Zo kan je op manual passing de bal nizt uitrollen met de keeper, ook over korte afstanden zal hij hem altijd door de lucht gooien.

Had Spurs de hele FIFA al het nieuwe eigen stadion of was het gewoon Wembley? Valt me nu ineens op dat ze al in het nieuwe stadion spelen, haha.

Ik meen in S1 gewoon op Wembley te hebben gespeeld tegen ze met Everton. Geen idee of dat in S3 dan ineens niet meer zo is, zou je denk ik een nieuwe CM voor moeten starten denk ik. Zelfde als met die -1 bug.