FIFA 19 Algemene Vraagtopic

In FIFA 17 speelden ze in het oude stadion, in 18 op Wembley en sinds 19 in het nieuwe. De commentators zeggen wel nog af en toe dat het in Wembley is, waarschijnlijk zijn ze dat er uit vergeten te halen.

Dat meende ik dus ook, haha. Maar nu in S3 viel het me ineens op.

Hallo, is er iemand die weet of de -1 bug gefixt wordt in lopende carrieres of alleen in nieuwe?

Als die patch al geweest is wel!

In Belgie kun je geen Fifa points meer kopen als je onder de 18 bent. Goede zet, heb al veel verhalen gelezen dat kinderen maar punten kochten op de credit cards van hun ouders. Zo ook met andere spellen en gokken. Logische keuze en er zullen snel andere landen gaan volgen.

Is er een manier om meerdere save slots te hebben in career mode? Bijvoorbeeld door een externe schijf aan je xbox te hangen. Of werkt het dan alleen om spellen erop te zetten? Met Everton, Parma, Valencia zit hij vol. Omdat ik ook nog een coop carriere heb met Brighton

Het is mogelijk, weet alleen zelf niet goed hoe op Xbox. Heb snel dit gevonden, nog geen tijd gehad om het zelf te bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=PLeE0M2faLg

Niet mogelijk voor de xbox one… helaas

Ongelooflijk toch, volgens mij kan EA dit op 5 minuten oplossen. Ik ga hier nog eens over klagen bij support, ik stel voor dat je hetzelfde doet.

Ik heb dit ondertussen gedaan, veel meer dan beloven dat ze er aan werken konden ze niet doen. Heb ondertussen wel nog eens naar ontbrekende faces gevraagd, en de supervisor die ik ondertussen aan het spreken was vertelde dat die faces er vanaf het begin in hadden moeten zitten, waardoor ik toch nogal van m’n stoel viel. Hier het gesprek:

Wanneer is een uitgeleende speler terugbrengen het goedkoopst: tijdens het seizoen of tijdens een transferperiode? Kwestie dat ik nu de transferperiode van januari tegemoet ga …

Zo laat mogelijk. Dan koop je zeg maar het huurcontract af. Meestal gaat dit om een paae ton. Volgens mij zie je eerst de boete die je moet betalen voordat je het bevestigd.

hallo weet iemand wnr de transfer update komt grtjs

het kan zelf niet als je 18 plus bent :disappointed:

Begin me toch soms mateloos te ergeren aan FIFA. Wacht op een selectieupdate van de januari transfers om een nieuwe carrière op te starten. 4 februari is er dan een update, is gewoon bijna exact hetzelfde als die van 31 januari qua transfers… Ze zijn altijd zo laat met alles

Ik zie dat ook in FUT sectie, zoveel onvrede en irritatie maar je blijft het toch spelen he

Volgens mij is de update van gisteren alleen voor relatief kleine updates als contracten. De donderdag update is vaak de grote update.

is die al gefixt dan ondertussen wanneer je een nieuwe carrière start?

En iemand enig idee welke faces er binnenkort allemaal zouden bijkomen? Ik had even een lijstje met 15 namen gemaakt die ik wel leuk vond.

  • Jadon Sancho
  • Vinicius Junior
  • Axel Witsel
  • Fabinho
  • Romagnoli
  • Süle
  • Torreira
  • Cancelo
  • Havertz
  • Malcom
  • Arthur
  • Frenkie De jong
  • Bailey
  • Ndombele
  • Aouar

Denk voorlopig alleen Sancho… Bundesliga zou voor fifa 20 zijn, geruchten zeggen de hele bundesliga inclusief stadions…