FIFA 19 Algemene Vraagtopic

Sancho heeft voor nu een in eens kaal hoofd en lijkt allerminst op Sancho… zal met de volgende update van donderdag wellicht zich zelf zijn

Bij de laatste ‘grote’ update van facescans hadden alle spelers die een update kregen ook eerst dat kalend blank gezicht. Toen ging het echter om meer dan 20 faces (onder andere spelers van de gepromoveerde Engelse ploegen en een paar anderen zoals Kimbempe). Dat het nu enkel Sancho is doet veel mensen vermoeden dat iemand bij EA gewoon een foutje gemaakt heeft.

Sowieso vind ik het ongelooflijk dat ze er wéér in slagen om diezelfde kalende kop weer in het spel te brengen, en eigenlijk nog straffer is dat ze er gewoonweg niet over communiceren.

Geeft toch hoop dat er weer faces bijkomen en lijkt me zeer vreemd mochten ze slechts 1 face toevoegen

EA doet wel meer vreemde dingen.

haha dat klopt :smiley:

@Raindog zou heel erg jammer zijn als je gelijk hebt maar vrees er ook voor. Zal wel (weer) ergens een foutje zijn van EA maar het gebrek aan communicatie is inderdaad schrijnend. Ben heel benieuwd of er daadwerkelijk nieuwe faces aan zitten te komen, zou wel heel vet zijn natuurlijk.

@Aron1997 deel je lijstje met namen waarvan je graag een echt gameface zou willen zien maar zou daar graag Cutrone, Pavard, Jorginho, Hudson-Odoi, Witsel, Skriniar en Felipe Anderson nog aan toe willen voegen.

Zeker en vast Witsel staat er al in en skriniar heb ik precies weggelaten met de volgorde aan te passen. Maar groot gelijk heb je hoor, maar wou geen lijst van 50 namen zetten :smiley:

Ik wou eindelijk een career beginnen bij Newcastle vanwege de signings van Barreca en Almiron, zitten ze er nog niet bij :thinking: Wanneer is EA van plan de wintertransfers door te voeren?

Kun je ook handmatig invoeren toch. Volgens de geruchten komen vandaag de transferupdates

Ja dat kan indd, maar dan moet je de huidige teams spelen als je career begint. En dan zit bijv Higuain niet bij Chelsea etc, dat vind ik echt 3 keer niks. Ja vandaag? Ik hoop het. Heb echt zin in een Newcastle career.

Als je eerst handmatig de nieuwste update download en die file daarna aanpast door de laatste transfers door te voeren heb je toch alles?

Volgens mij kan dat niet op die manier, of je doet handmatig aanpassen of je doet laatste update maar eerst aanpassen en daarna de laatste update gebruiken kan niet.

Je moet het net andersom doen natuurlijk.
Stap 1: Ga naar ‘aanpassen’, kies ‘pas teams aan’ (of hoe die dingen ook heten in het Nederlands, mijn FIFA staat in het Engels)
Stap 2: Kies download updates (tweede van rechts onderaan)
Stap 3: Voer de transfers die nog niet zijn doorgevoerd door EA zelf door
Stap 4: start een nieuwe carrière, kies voor ‘huidige teams’
Stap 5: alle transfers zijn doorgevoerd in je nieuwe carrière

Ja zal allemaal wel zo kunnen alleen ik vind er dan niks aan. EA moet gewoon zsm die transfers doorvoeren.

Dus je wilt niet de moeite doen om die paar ontbrekende transfers nog snel even door te voeren? Je hebt echt zin in een nieuwe carrière, maar je wacht liever op EA dan zelf op drie minuten tijd alles in orde te brengen? Jammer dat ik mijn tijd verdaan heb met het je uit te leggen, dan.

Voor zover ik het me kan herrineren kun je maar uit een ding kiezen, laatst geupdate of huidig aangepast, bij laatste update krijg je dan de updates die EA zelf uitvoert en huidig aangepast zijn de transfer die je zelf hebt gedaan, maar ik heb nooit geweten dat je die zou kunnen combineren, als ik dat eerder had geweten had me dat een hoop tijd bespaard.

Nooit geweten dat je ze zelf kan downloaden, dan? Da’s namelijk al jaren zo, hoor.

Als je een speler uit de jeugdacedemie wilt verhuren gaat dit meestal niet omdat hij de club niet accepteerd. Wat moet je dan doen…

  • Lijstitem Je zet de desbetreffende speler op de verhuur lijst.
    Vervolgens wacht je tot er een club geinteresseerd is en je accepteert de huur.
    Dan ga je naar de speler in teammanagement en haalt hem van de verhuur lijst af en zet hem op de transfer lijst.
    Zo accepteert hij de huur deal.

Als dit werkt, dan zou dat wel heel relaxed zijn. Nu accepteren ze 95% inderdaad niet…

1 like

Nu de transfers zijn doorgevoerd vraag ik me toch eens iets af, spelers zoals Dembele en Fellaini zijn nu verkast naar China. Hoewel ze nu eigenlijk bij vrije spelers staan… Geen probleem pas het wel manueel aan vond gewoon vreemd omdat er sinds dit jaar toch de Chinese competitie is in Fifa…