FIFA 19 Algemene Vraagtopic

Zou zeker is 6 minuten proberen. Heb lange tijd zelf op 5 min gespeeld, na dat ik geswitched ben merk ik toch duidelijk enig verschil in de aanvallen, opbouw etc.

Iemand enig idee wanneer de patch komt voor de PS4?

Ik denk donderdag, maar ik heb geen bron. Weet alleen dat het vroeger altijd op donderdag kwam, maar ik kan er naast zitten.

Dat hoop ik dan maar. Ik zag wel dat de UEFA Super cup lay-out er dan ook bij komt! Ik had eigenlijk ook gehoopt dat de lay-out van de Carabao cup in het spel zat, maar helaas.

Ligt het aan mij of zijn die omhalen serieus overpowered.

Er gaan amper 4 wedstrijden voorbij of er wordt gescoord met een omhaal.

Ik heb in de afgelopen twee weken meer omhalen gezien dan 12 maanden fifa 18 :grin:

Sluit ik me volledig bij aan @Jordy

Ik begrijp er werkelijk helemaal niks van. Hoop toch dat ze snel met een flinke update komen, na mate je er langer speelt vallen steeds meer dingen op wat de game toch erg instabiel maakt…

Absoluut, ik hoop dat er zeer binnenkort een update uitkomt.

Wat me ook zeer stoort is dat de herhaling na een doelpunt wordt geskipt.

Laat ons hopen dat deze worden gefikst in een update

Ja precies de herhaling stopt gewoon ineens echt jammer! Hoop dat ze dat ook fixen

Net de update gedownload en de herhaling is nu wel helemaal te zien

Ah fantastisch, bedankt voor de info!

1 like

Nou ik speelde net online en de herhaling is nog steeds niet goed! Word niet helemaal afgespeeld ik speelde SB en daar was ie wel helemaal te zien

Weet iemand of ze dat aanpassen? Zo jammer

Is nou dat probleem met de opstelling nog niet verandert!? Heb de update geinstalleerd en gelijk na de eerste minuut speel ik weer in een ander systeem dan vooraf ingesteld…

Das raar bij mijn werkt dat wel met die opstellingen al voor de update

Bij online is het zo dat als de tegenstander op kruisje klikt de herhaling ook afbreekt om het spel te vervolgen. Dit heeft EA gedaan om de duur van een potje te verminderen.

Muf is juist leuk om je tegenstander even te pesten met de mooie herhaling ik vind het een minpunt dan

Ik zie in CM bij spelers kenmerken bijvoorbeeld afstandschoten (alleen CPU-AI). Beetje vreemd toch. Zou je dan met iedereen geweldige doelpunten van afstand kunnen maken?

Die kenmerken waar ‘alleen CPU-AI’ bijstaat gaan over keuzes die een speler maakt. Als jij die speler controleert maakt jij de keuzes, vandaar dat die kenmerken alleen van toepassing zijn voor de CPU-AI. Een ander voorbeeld is dat eens speler vaak stift als hij alleen voor de keeper komt.

Waar hebben jullie het over? Ik snap er niks van haha

Hallo allemaal!
Ik heb een probleem als ik spelers in mijn carrière ga bewerken. Als ik namelijk (jeugd)spelers lange mouwen, een ondershirt of zweetbandje geeft draagt hij deze alleen in de zomer/lente maanden. Vanaf 1 december draagt hij dan gewoon weer korte mouwen, ondanks dat bij de player editing gewoon lange mouwen heeft. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En is er een oplossing voor?

Bij de statestieken van een speler kun je zijn specialiteiten en kenmerken bekijken. De ene heeft flair, de ander snelheidsmaniak of technische dribbelaar. Nu staat er deze editie (cpu-AI) achter. Zodra de cpu deze speler bestuurd maakt hij dus gebruik van deze kenmerken.

1 like