FIFA 19 Algemene Vraagtopic

Telkens als je je opstelling aanpast moet je dit doen in alle tactieken (ultra verd, verd, aanvallend en ultra aanvallend) steeds aanpassen en na een tijd gebeurt dit niet meer

Ja, ik had echt gehoopt dat ze die herhalingen gingen fixen, zal voor de volgende update zijn vrees ik…:roll_eyes:

Ik hoorde dat het zo bleef heeft met de duur van de wedstrijden te maken anders kost teveel tijd de herhalingen! Echt onzin

Wat is jouw bron? Ik kan het zelf maar moeilijk geloven dat ze dat echt zouden beslissen.

Maar dat is toch omslachtig allemaal. Telkens zet hij mijn spits op CDM neer, irritant zeg :joy:

Ik heb geen betrouwbaren bron Een andere jongen op dit forum vertelde mijn dat! Ik hoop zelf ook dat ze er iets aan doen want vind het wel jammer

Ok, hopelijk is er niets van waar en komt er alsnog een update voor uit!

Hoop het ook @Jordy :sunglasses::muscle:

1 like

In elke tactiek gewoon je spelers juist zetten, verander je je opstelling in de standaard opstelling (gebalanceerd) dan zul je dit ook moeten doen voor de andere tactieken zoals ultra verd, verd, aanvallend en ultra aanvallend,… Als je dan in de match zelf van tactiek wisselt moeten ze normaal wel juist staan. Is bij mij toch zo opgelost geraakt, heb er nu geen last meer van. Andere vraag: heeft iemand nog last van dat bij een goal steeds dezelfde 2 celebrations gedaan worden? Heb hier enkel last van in carrière…

Ligt eraan welke knoppen je indrukt. Bij mij doet hij vaak opdrukken maar dan onderste boven.

Heb nu een aantal potjes op 6 minuten gespeeld. Het is wel lastiger, dus dat probleem is (voor nu) opgelost. Andere problemen blijven eigenlijk hetzelfde; geen realisme, die afstandsschoten…, tactische opties die niets uithalen. Zolang het uitdagend blijft, blijf ik het nog wel even spelen. Maar als het me straks weer te makkelijk afgaat, ben ik al wel klaar met deze FIFA.

Kijk even op youtube bij Ovvy, hij geeft tips en tricks. Behandeld ook de tactieken, ben van mening dat het helpt.

iemand hier ervaring mee ?

Ja! Komt door die nieuwe update. Playstation.com gaf dit aan en het werkte voor mij:

  1. Ga naar Meldingen en verwijder eventuele meldingen over updates.
  2. Schakel je PS4 uit.
  3. Houd de activiteringstoets (op je PS4) ingedrukt tot je twee pieptonen hoort (de tweede na zeven seconden). Je PS4 start nu in de veilige modus op.
  4. Sluit je controller aan met de USB-kabel en druk op de PS-toets.
  5. Selecteer optie 3: systeemsoftware updaten en vervolgens updaten via internet.

Probeer dat eens!

1 like

@Begiristain bedankt! Heb gisteren even wat opgezocht via YouTube. De nieuwe opdagende een USB-stick gezet, en Viola binnen een paar minuutjes was het gepiept.

Weet iemand hoe je tijdens het nemen van een strafschop een andere aanloop kan nemen als de speler die hem neemt zo’n signature style heeft? Als ik in mijn carrière met Manchester United met Pogba een penalty wil nemen dan neemt hij net zo’n belachelijke aanloop als gisteren tegen Everton, gevolg is dat er nog geen één penal in is gegaan welke hoek ik ook probeer. Ook R2 (PS4) indrukken om de aanloop te versnellen lukt niet.

HI all,
ik weet niet of ik deze vraag hier moet stellen dus …
ik ben al even op zoek op internet naar uitsluitsel over Financial Takeovers
je hebt er in totaal 3 als je de nodige level bereikt hebt. ik vraag me af of je deze nu steeds opnieuw kan gebruiken of kan je die maar “once in a lifetime” gebruiken?

alvast bedankt

Elk maar één keer, vrees ik.

Hmm… das wel erg “debiel”
vooral omdat je er maar 3 hebt :frowning:

bedankt voor de antwoordjes :slight_smile:

Misschien kan je deze in de catalogus de financiële overname cadeau doen aan iemand? En dus ook krijgen.