FIFA 19 Algemene Vraagtopic

Heb je al geprobeerd om het te wijzigen bij “Speler bewerken”?

Op sofifa.com staat dat bij de versie van 5 november de nieuwe faces ingevoerd zijn, wanneer ik deze download op Fifa zelf en kijk bij deze spelers hebben ze echter nog steeds dezelfde generic face. Fout van Fifa of ligt dit aan mij?

2 weken terug was dit ook al zo, lijkt mij een fout van Sofifa.

Hm best storend! Iemand idee wanneer de nieuwe faces er echt gaan zijn?

Geen fout van sofifa, fout van EA. Op pc hebben die 44 aangepaste faces immers allemaal hetzelfde blanke, kale hoofd. Een paar weken geleden hebben ze al exact hetzelfde gedaan, en toen hebben ze de fout de volgende dag rechtgezet. Nuja, ze hebben de generic faces teruggezet, in plaats van de scanned faces effectief toe te voegen. Bende amateurs. Ik heb met hun gecommuniceerd, maar ze kunnen of willen geen uitleg geven.

Dit wist ik niet, dan lijkt het tot twee keer toe op een hele amateuristische fout van EA. Hopelijk worden de faces van deze spelers wel snel toegevoegd.

Daar zit ik dus al enkele weken op te wachten. De mensen van EA zelf geven ondertussen alleen maar ontwijkende antwoorden. Ongelooflijk.

Weet iemand hoe het in de Premier League zit met recht op Europees voetbal?

Eerste plaats is groen gekleurd, 2/3/4 blauw gekleurd en 5 lichtblauw gekleurd. Welke plaatsen geven recht op rechtstreekse Champions League, welke op rechtstreekse Europa League, en welke op voorronde Champions League en voorronde Europa League?

1,2,3 zijn rechtstreeks CL, 4 is voorronde. EL is afhankelijk van de beker winnaars. Volgens mij zijn 5 en 6 sowieso rechtstreeks en de zevende ligt aan de beker winnaars.

Ik dacht ook dat het zo zat, alleen dan klopt het kleurensysteem in de ranglijst dus niet.

Lees op twitter van vele cm spelers dat de update nu beschikbaar is

Voor pc is hij beschikbaar, de nieuwe faces lijken te werken. Ben wel redelijk teleurgesteld. Een paar random spelers zoals Kimbempe en Sanson, en dan vooral veel van de drie gepromoveerde teams. Daarbij vergeten ze toptalent Ryan Sessegnon, maar zijn minder getalenteerde tweelingbroer zit er wel bij. Raar.

Vanaf vorig seizoen is het zo dat de complete top vier zich rechtstreeks plaatst voor de groepsfase van de CL, geen enkel Engels team hoeft in de CL dus voorrondes/play-offs te spelen. Indien een Engels team de CL wint en in de top vier eindigen dan schuift deze plek niet door naar de nummer vijf. De nummer vijf en de winnaar van de FA Cup plaatsen zich rechtstreeks voor de EL, de League Cup winnaar gaat de play-offs in van de EL. Als de winnaar van de FA Cup bij de eerste 5 eindigt schuift de EL plek door naar de nummer 6, met de League Cup geldt hetzelfde dat de plek doorschuift indien de winnaar bij de eerste vijf eindigt.

Erg raar dat ze Ryan Sessegnon vergeten zijn, had ook graag gezien dat topaankopen van de topteams in Engeland een face hadden gekregen. Mannen als Fabinho, Jorginho, Fred en Leno zeg maar.

Bedankt voor de uitleg en @Spoon0612 ook nog trouwens! Dus de kleuren in de ranglijst die kloppen niet dan? Foutje van EA?

Ik denk dat de kleuren wel kloppen, de kampioen is groen en de drie CL plekken voor de niet kampioenen blauw. Het team dat zich rechtstreeks voor de EL kwalificeert is lichtblauw en die andere twee plekken hangen dus van de beker af.

Aah zo, ik dacht dat omdat nummer 1 alleen groen is, die club zich als enige direct plaatste. Maar staat dus voor het kampioenschap. Duidelijk nu!

Deze FIFA is weer de eerste die ik speel na een aantal jaar ivm dat ik geen console meer had. Nu kan ik me herinneren van mijn laatste FIFA dat je toen eigen chants kon installeren die in de wedstrijden gezongen werden, alleen deze optie kan ik niet meer terug vinden. Is dat nog mogelijk? Vond dat echt een toevoeging aan de beleving destijds!

Kan iemand me uitleggen hoe ik een gebruiker van men ps4 afgooi. Vind het werkelijk nergens! Moet ik dan als hoofdgerbruiker zijn aangemeld?

Goedendag heren, had een vraagje. Stel je speelt een realistische carrière, en je speelt een wedstrijd. Sommige win je natuurlijk, sommige verlies je nipt en soms is het rete spannend. Maar stel je hebt eens een wedstrijd, waar je ziveel pech in hebt. Zoals ik gister. Stuk of 10 kansen in de eerstr 20 min, 1 doelpunt en letterlijk 5 a 6 keer de lat/paal geraakt. Tegenpartij, 2 kansen, 2 doelpunten. Of soms heb ik ook wedstrijden waarbij de tegenstander zo overhyped is en het binnen 15 min al 3-0 staat bijv. zoiets gebeurd normaal gesproken nauwelijks, maar het komt wel eens voor dat je zulke onrealistische wedstrijden krijgt. Mijn vraag dus in het korkort, spelen jullie wel eens wedstrijden opnieuw als jullie het gevoel krijgen dat er iets niet klopt? En dan bedoel ik niet van opnieuw spelen tot je wint hahaha.