FIFA 19 Club gezocht

@Spoon0612 ook Alaves en Celta hebben een eigen stadion deze editie van Fifa, volgens mij heeft alleen Barcelona er geen in La Liga.

@Raindog ik zou zelf Alaves na een tijdje wel gezien hebben denk ik. Met Valencia heb je de meeste kans om door te stoten naar de top en ook in potentie topspelers te halen. Zie dat bij Alaves nog niet echt gebeuren en bij Celta ook minder snel dan bij Valencia.

1 like

Heb je de game op engels of gewoon op Nederlands?

Gewoon op NL, hoezo?

Dan heb je dus bij sommige clubs geen reclame op shirt, ik twijfel erg veel over welke club ik een career mode moet starten liefst geen kleine club, Spaanse of Engelse competitie het liefst mij leek athletic club wel leuk maar ja dan kan ik voor de realisme alleen basken kopen das minder, dan denk ik aan villarreal, chelsea, maar vindt ze niet leuk genoeg geef me enkele opties dan zal ik daaruit kiezen

Groetjes jorchiiii

Reclame is toch echt het meest lelijke wat er te vinden is op een voetbal shirt.

In Spanje kun je kijken naar Betis, Valencia maar ook Sevilla. Kunnen de top drie zeker aanvallen. In Engeland is Arsenal leuk om terug te brengen naar de top 4 en anders Everton biedt veel mogelijkheden.

Iemand een leuke career mode met Spaanse club (buiten Barca, Real en Atletico)
Ik twijfel tussen Betis en Bilbao, andere opties zijn ook zeker welkom

Mijn laatste carrière op FIFA18 was met Bilbao, heb ik me enorm mee geamuseerd. Nu veel spelers een face hebben en het stadion in FIFA zit, kan dat alleen maar beter zijn. Qua transfers ben je natuurlijk enorm beperkt, maar dat maakt het ook net leuk. Investeren in de jeugd is sowieso de boodschap, maar doordat je een heel aantal polyvalente spelers hebt kan je ook creatief zijn in je opstelling om blessures op te vangen. Hier is een lijstje met alle spelers op FIFA die in aanmerking komen om voor de club te spelen. Jongens als Griezmann en Asensio vind ik echter niet realistisch. https://sofifa.com/squad/345134

Mijn eerste carrière op FIFA19 was dan weer met Betis. Leuke ploeg, heeft hier en daar wat versterking nodig maar er staat wel een degelijke basis. Qua systeem kan je ook veel kanten op, ik raad een 433 of 4231 aan, die 352 die ze nu hanteren vind ik niet bij de selectie passen. De wedstrijden tegen Sevilla zijn er om naar uit te kijken.

1 like

Bedankt voor de reactie! Meeste uitdaging is dus bij Bilbao?

@LaFlame als je het ziet zitten om met die restrictie dat je alleen Basken kan halen te werken dan zit er bij Bilbao zeker te meeste uitdaging. Het beste wat je bij hen kan doen is denk ik direct twee jeugdscouts aantrekken en die naar Spanje en Frankrijk sturen. Jeugdspelers met een Baskische naam zou ik dan direct toevoegen ongeacht hun potentie, IRL heeft Bilbao natuurlijk ook een veel kleinere poule om uit te vissen dan andere clubs in Spanje.

1 like

Klopt, al vind ik wel dat je ook wat Spanjaarden zonder Baskische naam mag toevoegen. Scouten in Frankrijk heeft trouwens weinig zin, er zitten zo goed als geen Baskische namen in de Franse namenpoel. Als je op pc speelt kan je beter in Venezuela scouten en dan de nationaliteit veranderen met de cheat engine.

1 like

Ben het ook wel met je eens dat je ook Spanjaarden met niet Baskische namen toe mag voegen, bedoel ook eerder dat je ze gegarandeerd toe moet voegen als ze wel een Baskische naam hebben ongeacht of ze de potentie hebben om tot wereldklasse uit te groeien. Dat van Frankrijk wist ik niet, als dat inderdaad zo is dan kan is dat niet echt een optie nee.

1 like

Bedankt mannen voor de hulp! Straks eens een paar potjes spelen met beiden ploegen.
Als ik zou beginnen met Betis zou ik heel graag Ceballos terughalen en Pozuelo en Maehle halen bij Genk (ik ben van Genk dus ben al heel mijn leven fan). Realistisch?

Pozuelo gaat nooit aan spelen toe komen bij Betis, en al helemaal niet als je Ceballos terug zou halen. Heel realistisch vind ik dat trouwens ook niet, maar op huurbasis zou het nog kunnen. Maehle vind ik wel een uitstekende aankoop, want Betis mist een goede rechtsback.

1 like

Betis lijkt me een leuke club om een carrière mee te starten. Hebben een groot stadion en een leuke ploeg. Ik denk dat je in de toekomst leuke spelers aan kunt trekken, denk aan categorie potentie 82/85 zoals Angelino (PSV), Nakajima (Portimonese).

1 like

Het is Betis geworden! Eerste 3 wedstrijden gespeeld:

Real Betis - Levante 1-1
Deportivo Alaves - Real Betis 2-0
Real Betis - Sevilla 4-3

Ik wou misschien een MS maken over deze carrière, maar er is weinig interesse op dit forum, wat wel heel jammer is!

Je kan er ook voor kiezen om de story alleen te schrijven ipv al die “kranten koppen”. Ik ben zelf niet zo grafisch en vind zo iets nog wel de moeite waard. Zoveel activiteit is er niet betreft Carriere mode, een handvol zal daarom je story lezen en beoordelen. Weet niet of je dat voldoende vind?

Anders kun je altijd in het Realistisch carriere topic terecht

Goedemiddag!
Ik wil naast mijn Wolverhampton (S2) carrière ook een andere carrière met een echt stadion en vele real faces starten. Heeft er iemand ideeën? Een klein team met opties om door te groeien.

Zelf dacht ik aan;
Levante UD : Een kleine club met echt stadion en leuke spelers (Roger, Barhdi). Dacht zelf aan transfers als In de categorie Pozuelo (Genk).

Heeft er iemand nog leuke opties? Alvast bedankt! :grin:

Real Sociedad, een basiself vol real faces en een echt stadion. Doet het in mijn carrière prima: subtop!

@Matthi9s Bedankt! ik ben gaan kijken in de LaLiga en Bundesliga en tot de conclusie gekomen dat ik nooit een carrière start met een topclub. En dat lijkt me wel een keer leuk. Zelf dacht ik aan een club waar ik spelers met real face kan halen van een (Sub)topper denk aan; Julian Brandt (Leverkussen), Fornals (Vilarreal), Oyarzabal (Real Sociedad), Rocca (Espanyol), Chong (Manchester United)

Zelf dacht ik aan Atletico Madrid, Dortmund of Sevilla FC

Sevilla lijkt me een geweldige uitdaging. Ze spelen momenteel in een heel speciale 352, maar hun selectie is beter geschikt voor een 4231. Op een aantal posities kunnen ze nog versterking gebruiken en een paar basisspelers zijn al op leeftijd.