FIFA 19 Club gezocht

Graag gedaan! Ik kan het alleszins aanraden om in LaLiga te gaan spelen: mooie (echte) stadions, wedstrijdlay-out tijdens de wedstrijden, goede sfeer, competitieve teams en heel wat real faces! :smiley:

Wat de Bundesliga betreft, zal dat wss hetzelfde zijn, al spreekt die mij persoonlijk minder aan. :expressionless:

Atlético is in m’n ogen wel een topclub, dat hebben ze de afgelopen jaren wel bewezen! :smirk: Sevilla heeft alles in zich om ook ‘n topper te worden. Dortmund is toch ook ‘n topclub in Duitsland?

In elk geval, jouw keuze voor drze clubs kan ik alleen maar aanmoedigen! Veel succes, bij welke club je dan ook kiest! :blush:

Bedankt @Matthi9s, Atletico Madrid spreekt me erg aan en het team valt nog completer te maken met een betere potentie. De oude spelers vervangen en de mindere plekken (rechtsback) vervangen, maar het geraamte behouden (Koke, Gimenez, Griezmann). Ik denk zelf dat er weinig spelers weggaan, en als ze weggaan is het naar een Barca of Real.

Zie Laporte niet zo snel vertrekken bij City. Is onomstreden onder Guardiola. Speelde tegen Liverpool Salah compleet uit de wedstrijd als back, normaliter staat hij centraal. Telles is een mooie vervanger voor Luis inderdaad. Verder zou ik eerder voor Morata kiezen dan Falcao. In de Spanjaard zit nog rek en Falcao is al 32 en zal ook een financiele last zijn vrees ik. Zie dat jij je bericht inmiddels hebt aangepast. Ik zou Arias de kans gaan geven om Juanfran te vervangen en achter hem weer door te selecteren.

Bedankt voor het meedenken @Spoon0612! ik denk dat gelijk hebt met Laporte, maar de kans is aanwezig als City niet echt meedoet om de CL te winnen dat we onze kans kunnen slaan. Ik denk dat Morata zeker past in het team met Griezmann ernaast of erachter. Wat betreft Arias ga ik zeker een kans geven alleen zijn potentie (80) zit me dwars. Als ik straks een team heb met spelers van 85 tot 93 past Arias er niet tussen.

Potentie is maar een getal :wink:

Ben benieuwd waar de uitdaging gaat liggen. Aangezien je selectie eigenlijk al top genoeg is om voor het kampioenschap te spelen, ook Europees maak je een goede kans ver te geraken. Wellicht dat je kunt doorselecteren zoals je als noemde. Juanfran, Godin etc.

@Spoon0612 daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat straks de kloof tussen de rest en Arias best wel groot kan zijn. Kan me ook zo 1,2,3 geen andere in potentie met real face goede realistische back bedenken. Denk dat voor Godin eerst Savic en daarna Hernández naast Gimenez en dan Telles linksback.

Vind zelf persoonlijk altijd het opzoeken van potenties een behoorlijke afknapper voor mijn carrière, maar goed ieder zijn eigen ding.

Momenteel ben ik het plezier in FIFA steeds meer aan het verliezen. De reden hiervan is dat ik het vaak te makkelijk vind worden, waardoor ik over ga stappen op spelen zonder hulp.

Nu ben ik op zoek naar een club die niet bekend staat om de voetballende kwaliteiten. Omdat ik de verwachting heb dat het voor mij erg moeilijk zou worden om deze switch te maken, lijkt een club met een andere speelstijl mij wel een leuke optie. Het mag voor mij dus wel een club zijn die er om bekend staat de lange bal te hanteren, verdedigend de bal weg te rossen en hard kan spelen.

Zelf lijkt mij de Championsship hier een goede competite voor, maar ik sta ook open voor andere suggesties!

Ik denk dat je dan Millwall moet gaan kiezen. Hebben een zeer fanatieke aanhang, en staan bekend om hun harde voetbal. Volgens mij hebben ze ook de meeste doelpunten gemaakt uit standaarsituaties in heel Engeland. Een echte verdedigende ploeg. Er is ook nog genoeg werk aan de winkel als je de selectie bekijkt.

1 like

Ik sluit me volledig bij je aan. Het volhouden van een carrière vindt ik dit jaar moeilijker dan andere jaren. Ik denk dat dat bij mij komt omdat ik met alles rekening hou… (Real Faces, Realistische trainer, realistische transfers, echt stadion etc.)

Zelf is Reading ook een mooie club om mee te beginnen. 2 jaar geleden onder Stam op een haar na promotie mis gelopen en daarna alleen maar in de onderste regionen gespeeld.

1 like

Dat heb ik dus ook. Ik vind Leeds een geweldige club. Maar die hebben geen echt stadion en weinig real faces. Dat is voor mij al een reden om er niet aan te beginnen.

EA maakt dat steeds lastiger voor kieskeurige carrière spelers, omdat er veel clubs een stadion hebben wil je al snel met zon club beginnen en zijn teams zonder stadion niet meer in trek.

Hallo mede-FIFA spelers,
Ik ben al een tijdje een carrière mode club aan het zoeken. Telkens heb ik er na een tijd het wel gezien met de club waar ik mee ben begonnen. Ik denk dat jullie mij wel kunnen helpen.
Ik zoek een ploeg die:

  • In de middenmoot of degradatiezone speelt
  • Die wel 1 goed talent heeft
  • Die in 1 van deze competities speelt:
  • Engeland, Spanje, Italië, Frankrijk, Nederland, Duitsland, Denemarken, Oostenrijk
    PLOEGEN ZOALS PARMA VIND IK MAAR NIKS…

Spanje:

• Middenmoot: Sociedad, Betis, Athletic, Celta, Girona, Eibar, Villarreal, …

• Degradatie: Leganés, Vallecano, Huesca, Valladolid, …

Succes bij het kiezen van jouw club!

1 like

Wat bedoel je met ‘ploegen zoals Parma’, en waarom staat dat in hoofdletters? Als je graag met jonge talenten werkt raad ik je Leverkusen aan.

Niks tegen Parma maar die clubs worden vaak gebruikt en die wil ik dan niet gebruiken. Bedankt voor de sugestie :slightly_smiling_face:

Wat zou een volgende bestemming voor Jadon Sancho kunnen zijn? Nu hij binnenkort een real face krijgt wil ik met een ploeg starten die hem kan binnenhalen. Vermoed dat dit dan over de top 3 gaat in Spanje, PSG in frankrijk,Juve in Italië en Bayern in Duitsland. En de top 6 in Engeland? Oorspronkelijk komt hij van City als ik mij niet vergis dus misschien op United na of maakt dat niet uit?

Denk dat Sancho toch wel richting de 100 miljoen moet gaan kosten en dat zie ik Bayern, Spurs en Arsenal niet overmaken. Liverpool denk ik alleen mocht een van hun toppers voorin vertrekken, Chelsea, City en United zie ik dat bedrag wel voor hem neerleggen. Barca lijkt voorin wel goed te zitten voorlopig, in elk geval op de flanken. PSG heeft Mbappe en Neymar dus die zie ik ook niet in de markt voor hem. Real zou denk ik ook nog wel kunnen, daar zal binnenkort wel wat moeten gebeuren. Juve durf ik niet te zeggen, geen idee of hij realistisch is voor hen.

Ps. Heb je trouwens gezien hoe zijn nieuwe face eruit ziet? Is te hopen dat die nog aangepast wordt anders hoef je daar geen nieuwe carriere voor te starten😂

Vind Sancho naar United niet per definitie niet kunnen. Eigenlijk komt hij uit de Watford jeugd en heeft hij maar een krappe twee jaar in de City jeugd gezeten, waarna hij voor speeltijd naar Dortmund ging.

ja weet dat het voorlopig nog dat kale blanke gezicht is, was met de november update ook een week of 2 het geval toen met de spelers zoals Sessegnon en Neves onder andere. Op sofifa zie je voorlopig enkel dat Sancho zou zijn veranderd. Maar zullen dus nog wel wat faces bij zitten vermoed ik.

En bedankt voor de verdere info, denk dan dat het Liverpool Chelsea, een club uit Manchester of Real zal worden.