FIFA 19 Club gezocht

Oke thanks voor de reactie! Denk dat de voorkeur dan uitgaat naar Manchester United, Real Madrid of Chelsea. Meer werk aan dan bij Liverpool of City.

Waar hebben jullie gelezen dat er nieuwe face scans komen?

Op sofifa stond er bij Sancho bij de laatste update plots dat hij een real face had maar voorlopig is dat dus nog een kaal gezicht net zoals alle spelers dat hadden in november die toen een face scan kregen

Goedemorgen mede FIFA spelers,

Na vele carrières te zijn begonnen met verschillende teams, wat na 2 a 3 wedstrijden ging vervelen, wil in nu een mooie carrière starten met een verhaal erachter. Denk aan een nieuwe technisch directeur die een geliefde trainer haalt, een club die een oud speler aanstelt als coach of een al zittende technisch directeur die een coach aanstelt.Zo heb ik de volgende scenario’s bedacht:

AC Milan: Het terugbrengen naar de Italiaanse en Europese top. Dit alles zal onder leiding gebeuren van Maldini als directeur. Maldini zal wederom contact zoeken met Frank Rijkaard die voorgaande jaren bedankte, maar zich wel gevleid voelde.

Galsgow Rangers: Proberen om het Celtic moeilijk te maken en meedoen in de Europa League. Dit onder leiding van oud speler Giovanni van Bronckhorst. Hierdoor zullen er meer eredivisie spelers naar Schotland trekken om te proberen de carrière van Virgil van Dijk op te volgen.

NAC Breda: Een oud voetballer aanstellen als technisch directeur met vele contacten in het buitenland, zoals Joris Mathijssen bij Willen ll. Hierdoor zou je moeten bouwen aan een stabiele ploeg met spelers waar je van op aan kan en niet zomaar weg zullen gaan, denk in het verleden aan; Penders, Zwaanswijk, Ten Rouwelaar etc.

Bij Glasgow denk ik het minste qua uitdaging. Schotse competitie is klein en je bent al gauw de sparringspartner van Celtic.

Bij Nac is het een rommel, je zou met behulp van City misschien wat leuke talenten kunnen huren en zeker met Karelse of Penders als trainer de klus aanneme.

Milan is ver weg de grootste club waar misschien wel de meeste uitdaging kan liggen door ze echt weer mee te laten doen om de Scudetto.

Bedankt voor je reactie! Ik wil er een mooi verhaal van maken, zodat het leuk blijft om carrière te spelen.

Zelf zat ik ook aan een trainersduo Penders & Karelse te denken. Daar zal dan ook van Hooijdonk bijkomen om het spelersbeleid te bepalen. Er zal dus een vaste kern moeten worden gesmeed met oude spelers en jonge talenten. Ik denk dat je met Koch een type Penders hebt die niet snel een stap hogerop maakt en een uitstekende aanvoerder is. Verder zal ik kijken om oude spelers terug te halen, zoals Gorter.

Bij AC Milan dacht ik aan Frank Rijkaard die door het beleidsplan van Maldini is overtuigd en vol in deze klus stapt. Ik zal dan gaan kijken naar Italiaanse en Braziliaanse talenten. Ook de paniek aankopen van de laatste jaren zullen worden verkocht. Met Milan zou je niet de allerbeste talenten kunnen halen dus je zou moeten kijken naar spelers zoals Vilhena, niet het grootste talent maar wel een zeer bruikbare speler.

Denk dat je Milan echt onderschat als je denkt dat zij zich op spelers als Vilhena moeten richten. Denk dat je met Milan best toptalenten aan kan trekken, hebben ze de laatste twee jaar wel vaker gedaan (Castillejo, Piatek, Paqueta, Kessie).

Ik onderschat Milan niet, maar de Dembele’s en de Ligt’s zullen niet de overstap maken naar Milaan. Ik denk wel dat Vilhena goed past in het Italiaanse voetbal, hij is erg fel en pikt graag zijn doelpunten mee. Ik zal over allebei de teams (NAC, AC Milan) een verhaal maken en kijken wat mij het meeste trekt.

@Aron1997 helaas lijkt het toch een foutje van EA en heeft Sancho geen gameface :frowning:
Ga je nog wel een carrière met een Engelse topclub beginnen?

Seizoen drie met Everton, sowieso het laatste jaar. Krijg ik na vijf duels een aanbod van Manchester United. Heb geen save slots meer, wat zal ik doen?

Hangt wat van beide selecties af, en van de prestaties van beide teams de vorige jaren. Als je United ingehaald hebt of aan het inhalen bent, zou ik bij Everton blijfen. Idem als Man U een aantal overbodige of onrealistische spelers gehaald heeft en wat sterkhouders kwijt is.

Dat maakt het dus lastig.

De Gea
Carvajal, Manolas, Smalling, Shaw
Pogba, Milenkovic Savic, Fred
Rashford, Lukaku, Martial

Ben zelf derde en eerste geworden. Zelfs de CL gewonnen. Daardoor is mijn uitdaging ook deels weg ondanks dat ik wel zin had in het nieuwe seizoen. Maar met deze aanbieding word het weer lastig.

Voor Fifa begrippen prima transfers van de AI voor United, vind geen enkele van de aankopen echt onrealistisch al is dit middenveld wel heel erg aanvallend naar mijn mening. Ik zou de stap denk ik wel maken, proberen United er weer bovenop te krijgen en wellicht wat meer Engelsen.

Kans is best groot dat je bank/overige selectie minder goed is, dan is daar best ruimte voor verbetering/jeugd.

Ik zou ofwel idd met een Engelse topper willen starten, clubs uit Manchester , Liverpool of Chelsea dan of Real Madrid wat dan weer een andere competitie is

Hallo, ik zou graag een sterspeler zoals Dybala in me team hebben in me carriere.
Nu is mijn vraag of ik dan alleen met Juve kan starten of zijn er meerdere clubs waar jullie hem zien spelen?
Alvast bedankt!

In enkele jaren zou hij best bij een Barcelona of Real Madrid kunnen spelen. Heel misschien is United ooit eens bereid om de buidel te trekken voor hem, maar dat acht ik weer iets minder waarschijnlijk.

Ik zou hem ook nog bij Barcelona plaatsen, indien Juve er niet zou in slagen om de UCL te winnen …

Bedankt voor de reacties maar ik ben wat veranderd van mening, ik heb nu de vraag welke club jullie graag zouden zien in het realistische carriere topic?
Omdat als ik serieus bezig ben met een carriere het ook langer volhoud etc.

Awel, met de oude dame lijkt me wel leuk!

1 like