FIFA 19 Club gezocht

Na goed nadenken neig ik toch meer naar West Ham omdat ik denk dat ik dat langer vol zal houden bedankt voor de reacties!

Nottingham Forest?
20tekens

1 like

Ooh écht? Wist ik niet, mijn fout, haha! En ook vergeten dat ze niet meer op Upton Park spelen… Maarja, club blijft geweldige supporters hebben en een heerlijke sfeer! Plus een paar leuke spelers/talenten, dus WHU is een goede keus geweest @Rivaldo! :smiley:

Jongens, ik wil een extra carrière om naast m’n Betis mee te spelen. Fulham staat op één op m’n lijstje, maar het gebrek aan faces houdt me tegen. Ik lees geruchten dat er snel een update zou komen om de gepromoveerde teams in de EPL van faces te voorzien, en ik hoop dat die waar zijn. Vorig jaar was dit in ieder geval, euhm, het geval.

Ik wil een team dat zowel hoog als laag kan eindigen, omdat ik de nieuwe gameplay nog onder de knie moet krijgen. Met Betis bengel ik ergens halverwege de tweede kolom, en dat kan niet de bedoeling zijn. Spanje is uitgesloten omdat ik daar al aan de slag ben. Een eigen stadion en veel faces zijn mooi meegenomen, maar niet de prioriteit. Wel heb ik liefst een team dat gezond is, met veel spelers uit eigen land en liefst ook een eigenaar die iets met de club heeft en dus geen investeringsmaatschappij of Red Bull.

Wil je echt in een specifiek land coachen of maakt het niet zo veel uit als er maar (genoeg) licensies inzitten zoals stadions en faces. @Raindog

Hertha Berlijn heeft een stadion.

Verder eventueel chrystal palace, Bournemouth of Burnley die dit seizoen Europa league spelen maar eigenlijk elk jaar middenmoot spelen en vooral degradatie moeten vermijden

Land maakt niet uit. Momenteel neig ik naar Werder of Brighton.

Dan zou ik persoonlijk voor Brighton kiezen omdat ik de PL wat aantrekkelijker vindt.
Is Schalke04 niet wat voor je alhoewel ik niet weet of je de club te groot vind is er wel genoeg uitdaging om te groeien etc.

Olympique Lyon, Borussia Mönchengladbach of Lazio Roma.

Ga je die van Betis nog uitwerken? Heb in fifa18 al met ze gespeeld en ga dat dit jaar weer doen. Beetje een zwak voor ze.

Zeker, maar voorlopig zet ik ze even on hold. Leuke ploeg, mooie shirts, tof stadion. En ze spelen Europa League, in een poule met Milan een Olympiakos. Sowieso een aanrader om een carrière mee te doen. Heb in m’n basis ook maar één speler zonder face (Firpo), da’s ook altijd leuk.

@Raindog: Waarom ga je niet voor Newcastle? Die eindigen vaak in de middenmoot, of een uitschieter naar boven/onder! Heerlijk stadion, faces en het is toch wel een grote club uit een grote stad!

1 like

Te veel spelers die ik niet graag heb en/of onbruikbaar vind in FIFA: Shelvey, Dummett, Kennedy, Ritchie, Perez, Rondon. Té veel werk aan, vind ik.

Oja, dat zijn ook niet de chillste…

Misschien Southampton? Anders zou ik voor Crystal Palace gaan.

Of The Wolves… Mooi team!

Mooie opties!

Wolves heeft hetzelfde probleem als Fulham; voorlopig nog geen faces…

1 like

Was wel aardig ontdaan toen ik zag dat zowel Fulham als Wolverhampton Wanderers zo weinig faces hebben. Vooral Sessegnon en Neves had ik graag met gameface gezien.

Ja zelfde hie! sessegnon en Neves en Adama Traoré wat een beest :smiley:

Om mezelf maar eens te quoten. Ik snap niet waarom EA hier niet duidelijk over communiceert, maar zo zijn ze nu eenmaal.