FIFA 19 Club gezocht

Weetje jammer is… EA is zo groot, zo’n groot team achter FIFA, waarom kunnen ze dan niet afkijken bij FM en andere EA games mbt Career Mode etc…?

Ik ben opzoek naar een club waar het realistisch is om 1 a 2 van de volgende spelers aan te trekken:

  • Kurzawa (PSG, 26 jaar)
  • Martial (Man. Utd, 22 jaar)
  • Morata (Chelsea, 25 jaar)
  • David Luiz (Chelsea, 31 jaar)
  • Corona (FC Porto, 25 jaar)
  • Ziyech (Ajax, 25 jaar)

Zelf zat ik te denken aan de volgende clubs:

  • Sevilla FC: Dit is denk ik wel de club waar ik deze transfers mogelijk zie. Ook heeft deze club mooie tenue’s en een echt stadion.

  • Olympique Marseille: Wederom een team met een echt stadion en mooie tenue’s. Ik denk dat bij Marseille iedere transfer wel mogelijk is met de nieuwe technisch directeur.

Ik kan moeilijk kiezen tussen deze 2 of heeft iemand nog een betere optie? Ik hoor graag van jullie!

@DavinEland ik zie Kurzawa, Martial en Morata niet zo snel naar Marseille gaan als ik eerlijk ben, ook David Luiz vind ik niet een speler die ik daar snel zie spelen.

Denk dat voor Sevilla Martial, Morata en Luiz te duur zijn, hebben ook al aardig wat spitsen daar.

Ziyech en Corona zouden wel naar allebei kunnen gaan.

Ziyech heeft Sevilla deze zomer nog afgewezen, dus die lijkt me dan ook niet echt een realistische keuze.

Net zoals elke fifa ga ik deze editie ook een aanvaller maken van mijn eigen speler. Ik ben een 24-jarige speler met 75 algemeen. Graag zou ik het eerste seizoen in een ploeg aanvangen in eigen land, ofwel in een ploeg in de buurt (zodat het net echt zou lijken). De ploegen die ik in gedachte heb: AA Gent, Racing Genk, Standard of Lille OSC. Na het eerste of tweede seizoen zou ik dan een tranfser willen maken naar een Europese subtopper of topper. Als speler ga ik mijn eigen naam gebruiken.

Ik zou naar de ploeg gaan die het meest een aanvaller nodig heeft. Lille heeft de ervaren Rémy en toptalent Rafael Leao, bij de drie Belgische teams zou je wel eerste keuze zijn. Ik zou daarbij gaan voor diegene waar je het dichtst bij woont.

Mijn keus is toch gevallen op Celta Del Vigo, zo realistisch mogelijk, met de insteek het CL voetbal terug te laten keren in Vigo!

Leuke keuze, met Iago Aspas, Hugo Mallo, Maxi Gomez en Stanislas Lobotka een aantal leuke spelers in de selectie.

Na normaal altijd een carrière te doen met Ajax, PEC Zwolle en Liverpool, ben ik nu echt op zoek naar iets nieuws… een must moet CL of EL voetbal zijn. Ook moet ik een ruime selectie hebben met een redelijk budget waar ik nog aan kan/moet sleutelen. Echt stadion is ook een must. Ik dacht zelf aan een Sevilla of BVB aangezien de aanhang mij bijzonder aan spreekt.

Mochten jullie nog andere clubs weten😃

Leuke clubs Robin. Valencia, Arsenal Athletic club Bilbao, Tottenham, zijn ook zomaar wat ploegen wat leuk is om mee te bouwen. Ajax zelf is natuurlijk ook gewoon een goede optie, zeker nu de CL weer aanwezig is kan je oude tijden doen herleven.

Nu ik wat gewend ben geraakt aan het spel in FIFA, maar nog niet echt aan het niveau waarop ik wil spelen ben ik op zoek naar een club voor een realistische carrière.

Mijn voorkeur gaat uit naar een club waarbij je niet raar op kijk als ze ineens voor Europees voetbal strijden, of juist tegen degradatie spelen. Daarbij komt dat ik het liefst met voetballende ploegen speel. Qua competitie denk ik aan Engeland en Spanje.

Eén van de namen die bij mijn zelf op komt is Fulham, maar ben benieuwd of iemand nog andere leuke opties heeft.

Fulham en Wolverhampton lijken me ideaal, maar weet wel dat hun faces (nog) geen update gekregen hebben. In Spanje ben ik momenteel met Betis bezig, maar ook Celta en Levante lijken me de moeite. In andere landen denk ik aan Lille (veel talentjes), Rennes en Werder Bremen (spelen met een valse 9).

1 like

Misschien Girona, nu de Spaanse stadions in het spel zitten?

1 like

Deportivo Alavés doet het nu leuk in Spanje, maar normaal staan ze ergens onderaan…

1 like

Geen ‘club gezocht’ vraag om zelf een carrière mee te beginnen, maar toch een vraag die hier wel bij hoort denk ik :grin:

Ik zoek namelijk realistische clubs om de elftallen te vervangen die bij seizoen 1 in de Champions League en Europa League starten als vervanger van de teams die niet in FIFA zitten. Welke clubs gebruiken jullie hier voor?

Ik pak dan ploegen die uitgeschakeld zijn door de club die er dan net niet in zit. Hier onder een voorbeeld.

Zou Ajax er bijvoorbeeld niet ingezeten hebben, dan had ik Dinamo Kyve de CL ingestuurd. Had die er niet ingezeten, dan was ik voor Standard Liegé gegaan.

Is er nou geen enkele ploeg (heel toevallig) aanwezig die niks met de ploeg te maken heeft gehad die niet in FIFA zit, dan pak ik gewoon een club uit de 4 grote competities (Spanje, Engeland, Italie, Duitsland).

Met de EL doe ik exact het zelfde, alleen pak ik dan ploegen uit de nr 5, 6, 7 en 8 landen. Soms schuif ik een land door omdat er geen boeiende club te vinden is.

Ik twijfel tussen een paar clubs:

  • Valencia: Mestalla is terug in FIFA19, ook LaLiga heeft bijna alle stadions en heel wat real faces erbij. Ze terug brengen naar de Spaanse top. Ook Europees proberen terug naar de gloriejaren te gaan. Pak talentjes ook.

  • Lyon: Geweldig jong team waar je de strijd kan aan gaan met het rijke PSG. Ook licentie van de Ligue 1 toegevoegd.

  • Ajax: Terug proberen kampioen te worden in Nederland en nu met de toevoeging van de Champîons League proberen daar terug naar de oude gloriejaren terug te gaan.

Ik zou in eerste instantie sowieso voor La Liga kiezen. Al die stadions zijn een enorme meerwaarde voor een carrière, maar al die faces geven bij mij de doorslag. Het gebeurt maar zelden dat er een speler close up in beeld komt zonder face. Lyon en Ajax kan je later ook nog doen.

Hallo allemaal! Ik ben opzoek naar een carrière waar ik een echte uitdaging aan heb. En dus ook waar ik een lange tijd over kan doen. Ik twijfel heel erg tussen vier clubs:

  • Leeds United: Helaas geen echt stadion, mooie tenues en hebben natuurlijk een rijke geschiedenis. Ook is er de mogelijkheid om met veel jeugd te werken.

  • Crystal Palace: Prachtig stadion in Fifa. Hebben ook hoog budget. Enige nadeel daaraan lijkt me dat je al snel een ijzersterk team kan neerzetten.

  • Levante: Echt stadion en mooie tenues. Ze hebben ook een aantal leuke talentjes rondlopen.

  • Hamburger SV Echt stadion met een prachtige aanhang. Ook hier lopen weer een aantal leuke talentjes rond.

Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan? Andere suggesties zijn ook altijd welkom :wink:

Persoonlijk keek ik gister toevallig naar Leeds United, vanwege de coach: Bielsa. Is er geen FIFA-stadion dat lijkt op het echte stadion?

HSV is wel een mooi project en met Levante kies je weer een club waar je heel geleidelijk stapjes kan zetten. Het is denk ik maar net wat voor carrière je wilt.