FIFA 19 Club gezocht

Ik zoek een nieuwe club voor in het carriere modus topic te plaatsen omdat ik mijn whu carriere te onrealischtisch vind gaan.
ik zoek een subtop ploeg met wat goede talenten.
Het liefst in Spanje maar mag ook in andere top landen zijn.

Ik zelf heb heel veel plezier met Real Betis. Ze hebben een mooi stadion, mooie tenues, EL en een aantal leuke talentjes.

Sevilla en Villarreal lijken me ook wel goede opties.

Bedankt voor de reactie!
Heb gekeken naar de teams van Sevilla,Villareal,Betis en Valencia en mijn keuze is toch ook gevallen op Betis hebben een leuke selectie vind ik.

Inmiddels heb ik het vertrouwen er wel in dat ik een leuke carriere kan opbouwen (na de update). Nu rust echter de vraag nog “met welke club?” Het moet in elk geval een club zijn met een eigen stadion en het liefst ook een in een gelicenticeerde competitie (Duitsland, Spanje, Engeland). Het mag een degradatie kandidaad zijn of een ploeg die zelf al de weg naar boven heeft ingezet. Ik wil er in iedergeval een wereld ploeg van gaan maken, dus ook zeker minstens 5 seizoenen er mee spelen. Iemand een leuke uitdaging?

In Duitsland zou Hertha een leuke optie zijn, hebben met Rekik en Dilrosun twee Nederlandse talenten en in Duitsland kan eigenlijk alles achter Bayern. Het ene jaar verrast Hoffenheim, dan weer Frankfurt dus waarom nu niet Hertha? In Engeland en Spanje heb je meer keus, ik zou vooral kijken naar welke spelers je leuk vindt om mee te spelen. Zelf zou ik Watford met Doucoure, Deeney en Hughes wel een mooie club vinden. In Spanje trekt Valencia me wel. @JjochemJ

Goedemorgen mede FIFA-spelers!

Ik ben nu al een maand aan het zoeken naar een leuke club voor carrière. Na 20 keer proberen is het me nog niet gelukt een geschikt team te vinden. Nu is dus mijn vraag: wie heeft opties en kan me vertellen waarom dit team geschikt is voor een leuke carrière?

Alvast bedankt!

Misschien kun je wat vertellen over bepaalde eisen die je hebt, want op deze manier kunnen we iedere club wel noemen.

Dat is een goede, sorry dat was ik helemaal vergeten. Mijn eisen zijn:

  • Veel ‘real faces’
  • een echt stadion (real faces zijn meer een must)
  • een mooi plan binnen de club of chaos binnen de club waar je een mooi plan bij kan verzinnen.

Manchester United, Newcastle United, Hamburger SV, Villareal, Borussia Dortmund?

Ik twijfel tussen RB Leipzig en Bor. Dortmund. Ik zou graag in mijn carrière een of meerder van de volgende spelers halen: Tielemans (Monaco), Riedewald (Crystal Palace), Steffen (Columbus)

Volgens mij staat Tielemans op de wishlist van Juventus, denk dat hij eerder daarheen zou gaan dan naar Leipzig of Dortmund. Riedewald zou je wel kunnen halen met beide, voor hem zit er geen toekomst meer in bij Palace, komt daar niet aan spelen toe. Hij wordt wel gelinkt aan een stap naar Turkije in de winter maar hoeveel daar van waar is weet ik niet. Steffen ken ik niet.

Steffen zie ik eventueel nog wel naar Leipzig trekken, maar Tielemans is bij beide teams voorlopig zowel onhaalbaar als overbodig. Riedewald heeft dan weer niet het niveau voor die twee. Misschien zijn Monaco zelf of Crystal Palace wel iets voor jou? Irl hebben ze daar momenteel een keepersprobleem, dus dat maakt Steffen ook daar een logische aankoop.

@tomcleanmountain @Raindog Bedankt voor jullie reactie! Ik denk dat ik van plan ben om een carrière met RB Leipzig te starten. Ik ga nu rondkijken welke spelers haalbaar zijn en/of ze niet in de belangstelling staan van grotere clubs.

Ik denk dat ik moet kijken naar redelijk jonge spelers die bij grote ploegen niet aan de bak komen. Ook zal ik kijken naar voormalig toptalenten waar het niet helemaal tot hun recht is gekomen, denk bijv. aan Januzaj (Sociedad).

Ik zou alleen versterkingen halen als het echt nodig is. Ik zou sowieso beginnen met de eerste transferperiode uitgeschakeld, Leipzig heeft een sterke en jonge selectie en op dit moment zie ik niet echt een positie waar je versterking nodig hebt. Eventueel in de winter als je toch niet tevreden bent over een speler zou je die dan kunnen vervangen.

@tomcleanmountain Daar heb je gelijk in! De eerste transfer periode gaat uit, maar wil graag een team met allemaal ‘real face’ dus moet ik kijken naar een Keeper, Linksback en een Linker centrale verdediger. Dat zal pas in de winter het geval zijn.

Raindog tipte mij in ‘Speler gezocht’ Jeffrey Bruma, die zou je kunnen halen als CV. Doelman is Trapp een optie van Eintracht Frankfurt, en voor LB kun je kijken naar Hector die met Köln gedegradeerd is afgelopen seizoen. Speelt daar wel al heel lang dus ik weet niet of degradatie nu per se een reden voor hem zou zijn om de club te verlaten.

@tomcleanmountain bedankt voor de tips! Ik had zelf Bruma ook in gedachte, maar ook dacht ik aan Hoedt (S’hampton) omdat ik denk dat hij binnen Engeland geen stap gaat maken. Trapp lijkt me ook een goede optie als zijn huurperiode is afgelopen om hem direct over te nemen van PSG. Hector zal ik pas kunnen halen als Koln niet promoveert het eerste seizoen.

Als je het echt realistisch wilt houden met Leipzig mag je enkel spelers onder de 24 aantrekken, al hebben ze met Rudy wel net zelf gezondigd tegen hun eigen regel.

@Raindog Ik dacht dat Rudy de overstap naar Schalke 04 gemaakt had. Of gaat hij die club nu al verlaten? Ik ga je tip opvolgen en alleen spelers onder de 24 halen. Zelf dacht ik aan:
Januzaj (Sociedad), Lindelof (Man. Utd), Hoedt (S’hampton), Mor (Celta), Saloii (Kansas).

Ow ja, klopt, ik las een artikel waarin stond dat ze voor Rudy een uitzondering wouden maken, maar vooralsnog is de transfer er niet doorgekomen.