FIFA 19 Realistische carrière topic

Ziyech vind ik wel een goede anderzijds lijkt het profiel van Belotti wel iets voor jou. Sterk, snelheid, zijn stats op FIFA zijn echt waanzinnig voor zijn rating. Anderzijds vind ik Wesley ook een goede een echte tank maar om er ook een echte afmaker van te maken ga je hem wel nog moeten trainen.

Dortmund heeft een paar jaar terug Immobile overgenomen van Torino en die is in Duitsland compleet geflopt, gok dat ze niet snel weer een Italiaanse spits halen. Haller en Wesley zou ik wel mooie namen vinden, zelf wel fan van Kramaric en denk dat het wel realistisch is als je hem bij Hoffenheim weg zou halen.

Ik zie dat Haller maar 2* weak foot heeft dat zou mij echt irriteren als spits. Of vind ik dit onterecht?

Beste mensen,

Ik heb me weer een behoorlijke uitdaging op de hals gehaald: ik ben begonnen met Hertha en ondanks dat ik in het verleden altijd 4-3-3 heb gespeeld heb ik mezelf nu verplicht om 5-3-2 (punt naar voren en punt naar achteren, afhankelijk van de tegenstander) te spelen. Iets wat behoorlijk wennen is als je in het verleden altijd 4-3-3 hebt gespeeld, maar het is in ieder geval wel uitdagend. Het grootste probleem waar ik momenteel tegenaan loop is dat mijn vleugelverdedigers al heel vroeg in de wedstrijd moe zijn omdat ze de hele flank moeten bestrijken. Als ik ze vervolgens instrueer om niet mee naar voren te gaan dan scoor ik weer veel te weinig. Ik ben al een behoorlijk tijdje aan het stoeien met de tactiek en instructies maar heel veel resultaat heb ik nog niet. Wie heeft er tips op gebied van tactiek en persoonlijke instellingen?

Ik zou een zelfde soort uitdaging willen aangaan. Eens met 2 spitsen spelen ipv altijd de 4-3-3.
Dus veel tips kan ik niet geven helaas. Wel vraag ik me af met wie je op de flanken speelt? Zou persoonlijk zorgen dat je deze spelers toch minstens tegen de 80 uithoudingsvermogen hebben.

Ja dat is ook wel een van de grote uitdagingen. Ik speel op rechts met Lazaro en op links met Plattenhardt of Mittelstädt. Die moet ik inderdaad vaak wisselen vanwege vermoeidheid. Lazaro speelt nog wel lekker maar die 2 spelers op links voldoen tot nu toe nog niet echt.

Tweede grote uitdaging is de spitsen laten renderen. Ik speel meestal met 2 van deze 3: Kalou, Selke en Ibisevich waarbij Ibisevich eigenlijk nog het meest scoort maar die is oud en daar zit dus weinig toekomst in. Ik ben daarom een beetje aan het switchen met spelerintructies maar kom er momenteel nog niet echt uit

Valencia speelt 442, heb het eerste seizoen dat systeemin tact gehouden. Even wennen maar het liep vervolgens prima. Tweede seizoen 4231, vanwege het halen van Mata.

Heb je je flanken als middenvelders of als verdedigers ingesteld? Daar kan je ook wat mee spelen…

Als verdedigers, maar daar kan ik inderdaad ook nog wat mee spelen

Als vervanger voor Forsberg: Tsygankov, Golovin of Exequiel Palacios?

Ik zou de voorkeur aan Palacios geven of Tsygankov

1 like

Ik begin met Hartha eindelijk langzaam maar zeker betere resultaten te halen. Ik ben overgestapt van 5-3-2 naar 3-5-2 en heb de vleugelspelers dus naar het middenveld verplaatst. Ik was bang dat ik dan verdedigend te veel steken zou laten vallen maar dat valt alles mee na wat tactische instellingen te hebben aangepast. Daarnaast ben ik in de aanval met 1 targetman gaan spelen en dat pakt een stuk beter uit. Ik krijg nu in ieder geval weer een hoop kansen en dat was voorheen echt een probleem

Hoe ziet je opstelling er uit?

                           Kalou - Selke (Ibisevic)
                               Duda
    Dilrosun (Mittelstadt) Maier - Grujic - Lazaro (Leckie)
          Rekik (Torunarigha) - Lustenberger - Stark
                          Jarstein

Dit is m’n opstelling met Hertha. (sorry voor de opmaak, weet niet hoe ik het anders moet doen). Tussen haakjes de spelers die regelmatig een kans krijgen. Voor het volgende seizoen ga ik op zoek naar een vervanger voor Grujic en een spits die Kalou kan gaan vervangen.

Je zou via Footballuser een formatie/opstelling kunnen maken en dan uploaden naar dit forum :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat denk je van Raman als vervanger van Kalou? Dusseldorf durft al eens te degraderen in S1, zeker dan is hij haalbaar. Zijn potentie is niet héél hoog, maar met 93 en 91 voor snelheid voldoet hij wel al aan die eis. Kan ook best goed koppen voor zijn 1m72. Als je graag iemand met een real face hebt is Elis van Houston misschien een optie. Andere mogelijkheiden: Acheampong of Boateng weghalen uit China of Bebou bij Hannover wegplukken, zeker als ze degraderen.

Haha, bedankt voor de tip, weer wat geleerd… :slight_smile:

@Raindog thanks, ik ga ze scouten

Na enkele weken FIFA links te hebben laten liggen, is de zin er terug om een nieuwe carrière te starten. De keuze viel deze keer op geen topclub, maar op een ambitieuze middenmotor:

Leicester City, opgericht in 1884, slaagde er in om in het seizoen 2015/16 tegen alle verwachtingen de Premier League te winnen. Eén van Engeland meest onverwachte kampioenen ooit

Leicester City 2018/19

Doelstellingen:

  • Kwalificeer voor de Europa League
  • Bereik de 1/16de finales FA Cup
  • Eén jeugdspeler aantrekken, +10 ALG laten groeien & 10 wedstrijden laten meespelen.
  • Abonnementhouders met 10% laten stijgen binnen 3 seizoenen.
  • Clubwaarde met 30% laten stijgen binnen 3 seizoenen.

Als voorbereiding werd er deelgenomen aan de European International Cup te Duitsland.

We kwamen in groep A terecht met als tegenstanders Frankfurt (2-2), Mainz (2-0 winst) & Getafe (1-0 winst). Als leider in de groep kwalificeerden we ons en troffen RB Leipzig in de halve finale. Het Duitse team was iets te sterk, we verloren met 1-2.
Uiteindelijk won Leipzig het tornooi na een 2-0-winst tegen Augsburg.

We kregen de eer om de openingswedstrijd van het seizoen te spelen op Old Trafford. Na een sterke wedstrijd behaalden we een knap 1-1-gelijkspek, al was op één minuut van het einde de zege binnen, mocht Rashford in minuut 93 niet gescoord hebben. De tweede wedstrijd thuis tegen Wolves werd met 2-0 gewonnen, doelpunten van Vardy & Gray.

Top 6 Premier League:

  1. Man City 6
  2. Liverpool 6
  3. Chelsea 6
  4. Leicester City 4
  5. Spurs 4
  6. Watford 4

Deze basiself werd gebruikt voor de eerste twee wedstrijden:

afbeelding

Bank:

  • Ward
  • Simpson
  • Evans
  • Mendy
  • King
  • Okazaki
  • Iheanacho

De selectie telt veel verdedigers, er kunnen nog twee verdedigingen samengesteld worden. De jongste onder hen zullen hoogstwaarschijnlijk in januari uitgeleend worden.

Op het middenveld zijn ook alle posities bezet, zo is er ondermeer Tielemans die nu de selectie nog niet haalt, maar wel gepaste tijde z’n plaats zal krijgen. In aanvallende opzicht zitten we iets krapper, met drie echte aanvallers, waarvan Iheanacho jong is en in de voorbereiding al veel belovende dingen toonde.

Volgende wedstrijd is op bezoek bij Southampton!

Hoe kom je aan zowel Silva als Tielemans in je selectie? Silva is even lang uitgeleend als Tielemans geleend is. Waar is Barnes? En vanwaar de keuze voor de 34-jarige Morgan boven Evans, die toch een hogere rating heeft?

Heb je geen updates en Tielemans er zo bijgestoken misschien? Silva is inderdaad uitgeleend aan Monaco al zou ik nog begrijpen dat je deze zou terughalen voor in je selectie. Maar dat King op je bank zit die een 71 rating heeft en eigenlijk ook is uitgeleend aan Derby ook nog eens voorkeur krijgt op Tielemans begrijp ik niet.

Al ben ik wel heel benieuwd naar het vervolg van je carrière.