FIFA 19 Speler gezocht

Ik zoek spelers met realface tot 26 jaar voor een road to glory carrière met Sunderland.

Graag spelers die nog wat kunnen doorgroeien of die zowel het niveau hebben voor in de league one als in de championship

Hulk weghalen uit China? Kijk anders eens in Portugal rond, daar zal nog wel iemand te vinden zijn die de absolute top niet gaat halen maar toch eens naar het buitenland wil.

1 like

Krijg een niet te weigeren bod voor Seamus Coleman. Kenny is nog niet klaar om hem op te volgen en Holgate vind ik (nog) niet snel genoeg. Is Hysaj van Napoli realistisch? Verder denk ik aan Kenny Tete, derde keus bij Lyon achter Rafael en Dubois

Bedankt, het is Burke geworden. Fijn spelertje!

Tete lijkt mij een leuke keuze! Denk dat hij prima past in de Premier League en zal zijn plek op de bank graag inwisselen denk ik.

Ben ik het mee eens. Hysaj lijkt me te hoog gegrepen.

In de winterstop 2e seizoen sta ik net boven de degradatiezone in de premierleague en zoek ik één of twee talentvolle centrale verdedigers voor Leeds.

  • Mijn beleid is dat ik alleen spelers uit het Verenigd Koninkrijk of met ervaring in de engelse competities aantrek.
  • De betreffende CV’s hoeven er nog niet direct te staan maar moeten op termijn Jansson en Cooper opvolgen. Achter die 2 verdedigers heb ik momenteel geen spelers die goed genoeg zijn of kunnen worden.
  • Bij voorkeur 1 linksbenige en 1 rechtsbenige
  • Kopsterk

Thnks

@inspectormoors je kan kijken naar Liam Moore, altijd wel een leuke verdediger gevonden. Ook zou je kunnen kijken of je een Challum Chambers of Rob Holding kan huren (met optie tot koop) van Arsenal. Afhankelijk van wie er gedegradeerd en gepromoveerd zijn zou je ook bij de degradanten kunnen kijken of talenten als Fry op kunnen pikken bij Middlesbrough.

Ik zoek een opvolger voor van Persie (Feyenoord, S2)
CAM dus, basiswaardig, iemand met een goede techniek

Verder zoek ik een buitenspeler die de concurrentie kan aangaan met vooral Larsson…

Momenteel zit ik in de winter van S2 in mijn Liverpoolcarriere en ben op zoek naar de volgende soorten spelers:

  • Een oudere doelman die net onder het niveau Liverpool zit en als back-up van Alisson kan fungeren. En af en toe bekerpotjes mee kan pakken.

  • Een centrale verdediger die op termijn ook als back-up kan fungeren, voor de breedte.

Misschien een speler als El Khayati van ADO, kan na goede periodes daar een stap omhoog in de top van de Eredivisie proberen. Misschien Matus Bero van Vitesse? Geen dure aankoop en kan toch een goede aankoop zijn door zijn redelijk hoge potential van 82.

Misschien kan je ook nog kijken naar een terugkeer van Kalou. Kan zowel de strijd aangaan met Larsson als op CAM spelen.

Bij AC Milan speel ik nu met Alexandre Pato, die is teruggekeerd op het oude nest. Doet me weer herinneren wat een fantastisch talent hij was en ook nu vind ik hem nog fijn spelen. Brengt mij op de vraag: wie vinden jullie op dit moment een aanvaller met een vergelijkbare stijl van spelen of vergelijkbare kwaliteiten?

Daarnaast ben ik op zoek naar ‘de nieuwe Edgar Davids’. Een type dat een bijzonder goede techniek kan koppelen aan kracht en loopvermogen, zoals hij dat altijd deed.

Ben benieuwd naar jullie suggesties!

Augustin is goed vergelijkbaar met Pato denk ik. Ook Rébic, maar hij heeft maar 3 star skillmoves. Een type Davids is wel echt lastig te vinden, maar Lerma, Cyprien en Sanagré kunnen in de toekomst wel uitgroeien naar dat.

1 like

Dat vind ik wel goede namen! Zelf dacht ik nog aan Nainggolan, maar die is ook al dertig…

1 like

Wat vind je van Kondogbia? Heeft loopvermogen en power maar ook aan de bal zeker niet verkeerd.

1 like

Zal eens kijken naar Augustin! Sanagé had ik ook op mijn lijst staan, grote kans dat hij het gaat worden. Lerma vind ik wat minder en Cyprien al eens vaker mee gespeeld.

Kondogbia heeft inderdaad loopvermogen en power, maar niet een vergelijkbare techniek zoals Davids.

Ndombele lijkt me wel wat

1 like

Zoek enkele leuke spelers voor Sevilla. Liefst met eigen face, een linksback, een vervanger voor Banega en nog een defensieve middenvelder (type Ndidi)

Zelf dacht ik aan:
LB: Kurzawa (PSG), Alex Telles (Porto), Alberto Moreno (Liverpool)
CM/CAM: Lobotka (Celta), Bardhi (Levante), Pere Pons (Girona)