FIFA 19 Speler gezocht

Binnenkort komen de nieuwe faces van de premier league ploegen die vorig seizoen zijn gepromoveerd. Ik ga dan een carrière starten bij Wolverhampton. Zoek in elke linie(buiten keeper) nog een degelijke versterking? Ideeën?
Voor de flanken dacht ik zelf aan Sisto van Celta de Vigo.

Die zijn er al ondertussen maar zijn er bitterweinig helaas.

Zouden er nog bijkomen? Iemand daar informatie over?

De spelers waarvan het nu nog realistisch is om naar Newcastle te komen, heb ik ook op mijn shortlist staan. Sturridge is geen realistische optie meer jammer genoeg. Had hem er graag bij gehad. Misschien dat van Aanholt nog wel kan?
Loftus-Cheek en Abraham ga ik sowieso binnen proberen te halen. Ga ook nog even rond kijken in de Championship. Wil nog een leuk Engels talentje als CV.

Aantal spelers waar ik over twijfel:

• Renato Sanches
• Foyth
• Rashford
• Geubbels
• Aouar
• Sarr
• Kean (Juve)
• Hudson-Odoi (mogelijk eerst lenen)
• Brahim Diaz (word nooit basispeler bij City)
• Ampadu (zelfde verhaal als Diaz)
• Carrasco (terug naar Europa)
• Pavard
• Marcus Llorente (Word geen basisspeler bij Real, beetje dezelfde transfer als Merino vorig seizoen)

Rashford, Carrasco, Pavard en Llorente zie ik niet voor Newcastle kiezen, al de rest eigenlijk alleen op huurbasis en heel misschien daarna permanent. Ik denk dat je beter eerst op een niveautje lager mikt.

Dat waren mijn grootste twijfels inderdaad. Wat vind je van Andreas Pereira van United?

Voor mij zit dat goed, ik had hem je ergens genoemd als mogelijke versterking. Kan dan zowel op de 10 als op de 8 spelen.

Ook alleen op uitleenbasis, al denk ik niet dat hij het zelf zou zien zitten. Als hij vertrekt bij Man U zal het waarschijnlijk richting Spanje zijn.

Zeegelaar is zeker een goede optie, bedankt! Het is alleen wel jammer dat hij niet erg snel is voor een back.

Ik ben nog op zoek naar een back voor Swansea City. Ik zoek een sterke speler die in een 5-2-3 systeem centraal gaat spelen. Ik ben nu in de zomertransferperiode van het tweede seizoen.

Da’s wat verwarrend, want met een back wordt meestal een vleugelverdediger bedoeld. Kijk eens naar de gebroeders Souttar. De ene speelt nog in Schotland en wordt wat beter dan z’n jongere broer, maar de jongste is wel twee meter.

Oh haha weer iets geleerd! Ik dacht dat met back gewoon de complete verdediging bedoelt werd. Ik heb ze even opgezocht, potentieel ziet het er goed uit, maar hun ALG is voor mij niet genoeg, ik wil er direct een vaste waarde van maken. Eventueel LCV of RCV is ook een optie, dan zet ik Van der Hoorn centraal achterin. Skrtel terug naar Engeland halen realistisch? Is wel al 33, in mijn carrière ondertussen 34, dus gaat waarschijnlijk niet zo lang meer mee. Zat er in eerste instantie aan te denken om Rojo te halen, maar die is gekocht door Atletico in mijn carriere.

Nee, ik denk niet dat die voor andere Engelse clubs dan Liverpool wilt uitkomen. Hier zijn wat interessante namen: Aidoo, Denswil (voetballend sterk), Luyindama (ook voetballend sterk, en een enorme beer), Bruma en Kara.

Thanks voor de opties! Bruma en Luyindama zien er goed uit, 90+ kracht ook allebei. Welke vind je het meest realistisch? Ik heb deze transferperiode nog een andere Nederlandse verdediger naar Swansea gehaald, ik heb De Boer als manager dus dat maakt het ook extra leuk om Nederlanders aan te trekken, plus dat Swansea sowieso al wel een Nederlands tintje heeft natuurlijk. Als ik Bruma nu ook nog aan zou trekken speel ik dus met drie Nederlandse verdedigers, plus een Nederlandse middenvelder en Nederlandse spits. Word dat niet een beetje veel van het goede qua realisme, of is dit niet zo onrealistisch als er ook een Nederlandse coach aan het roer staat?

Ik ben zojuist een carriere begonnen met RB Leipzig en ben een lijstje aan het maken met transfertargets. Ik wil een team met allemaal ‘real faces’ dus ben ik opzoek naar een Keeper, Linksback en een linksbenige centrale verdediger.

De volgende namen heb ik zelf al gevonden:

  • Centrale verdediger: Hoedt (S’hampton), Mangala (Man. City), Riedewald (Crystal Palace)

  • Linksback: Kurzawa (PSG), Moreno (Liverpool)

  • Keeper: Trapp (PSG, na S1), Steffen (Columbus), Blake (Philadelphia)

Weet iemand nog meer realistische opties? Mag op elke positie zijn en graag met ‘real face.

Ik vind Bruma best wel kunnen, maar check eerst maar eens of hij haalbaar is. Luyindama zou geweldig in Engeland passen, hij is het type verdediger dat met de bal aan de voet durft infiltreren om ruimte te maken. Niet dat hij echt spelers gaat dribbelen, maar met zijn kracht schermt hij de bal zo goed van tegenstanders af dat hij zelden balverlies lijdt.

Na wat research denk ik zelf dat Bruma realistischer is dan Luyindama. Bruma mag vertrekken bij Wolfsburg dus die gaat zijn heil sowieso ergens anders zoeken, en Luyindama speelt Europa League voetbal met Standard.

Ik zoek een nieuwe rechtsbuiten voor Leeds 2e seizoen. Ben net aan gepromoveerd naar de Premier League. Voorwaarden:

  • rechtsbenig
  • bij voorkeur komende uit het Verenigd Koninkrijk of ervaring in de premier league of championship
  • moet er direct kunnen staan aangezien mijn huidige RW te oud aan het worden is

Zie je huur zitten? Dan kun je kijken naar Hudson-odoi (Chelseaj of Nelson (Arsenal).

Oliver Burke van WBA of Brereton (Nottingham), laatst genoemde vond ik erg fijn in fifa18. Snel, wendbaar. Speelde toen als tweede spits.

Meer ervaren spelers : Redmond,

1 like

Ik ben op zoek naar een (cruciale) buitenspeler voor Fenerbahçe. Ik zit in de zomer van seizoen 1 en heb ± 30 miljoen te besteden. Graag realistisch.