FIFA 19 Speler gezocht

Goedemorgen,

Ik zit in het eerste seizoen met Fulham en ik ben op zoek naar een rechtsbuiten met ervaring. Ik zit er over na te denken om Hulk terug te halen uit China. Of Shaqiri van Liverpool. Of weet iemand een vergelijkbare speler?

Daarnaast ben ik op zoek naar een technische, liefst tweebenige, CVM.

Ik dacht aan Brozovic als technische CDM.

Als flank zou ik het niet direct weten.

Zou je Vietto en Sessegnon niet volop kansen geven op rechtsbuiten? En Zambo Anguisa op CVM?

Shaqiri en Hulk vind ik niet echt realistisch, mocht je een CDM zoeken naast Anguissa zou je wellicht naar Andreas Pereira kunnen kijken. Speelde bij United aan het begin van het seizoen op CDM maar is verdedigend niet goed genoeg om als enige CDM te spelen. Als je met een blok van twee centrale verdedigende middenvelders speelt zou Pereira prima naast een stofzuiger als Anguissa kunnen. Wat betreft de buitenspeler ben ik het met Raindog eens.

Pereira speelde misschien af en toe eens op de 8, maar zeker niet op de 6. Bij Valencia was hij zelfs flankaanvaller. Lijkt me niet ideaal, en ook niet echt realistisch. Vergeet ook Seri en Cairney niet.

Zoals jullie misschien al hebben gezien ben ik een carriere begonnen met RCD Espanyol. In mijn verhaal heb ik de club een Nederlands tintje gegeven, door Jordi Cruijff als technisch directeur aan te stellen en Peter Bosz als hoofdtrainer.

Nu ben ik opzoek naar winterse transfers. De volgende posities wil ik graag versterkt: Linksback en een rechts- linksbuiten (graag met real face). Zelf ben ik al opzoek gegaan en ben terecht gekomen bij:
Rechts/Linksbuiten: Berghuis (Feyenoord, 79), Corona (FC Porto, 81), Munir (FC Barcelona, 77)
Linksback: Moreno (Liverpool), Zeegelaar (Watford), Mataritta (New York City)

Ik denk dat je zelf al wel aardige opties hebt gevonden maar op de flanken zou ik gaan voor Munir omdat die weinig speeltijd krijgt bij Barca dus zal hij wel minuten willen maken.
Berghuis zie ik niet zo snel vertrekken naar een Espanyol maar vind hem wel redelijk constant spelen bij mij Betis carriere dus je kan hem zeker erbij hebben, Corona zie ik gaan voor een grotere club als Espanyol gezien zijn rating.

Voor de linksback positie vind ik Moreno een goede optie hij is 2e back bij zijn club en hij is spaans dus zou denk ik prima bij Espanyol passen.
Zeegelaar is natuurlijk ook een prima speler maar zou hem alleen halen als hij evt 2e keus is of Bosz moet hem over kunnen halen.
Mattarita ken ik persoonlijk niet omdat ik die competitie niet echt volg.

Met Aaron Martin heb je een groot talent kan je hem niet terug halen?

Voor op de flanken eventueel Munian die is einde contract al speelt die wel al heel zijn leven bij Bilbao.

Elis is ook een jonge snelle flank die niet te veel zal kosten. Zeker een aanrader.

Verder zou Nakajima nog een optie kunnen zijn denk ik’.

Vietto is gehuurd en meer een spits, Sessegnon zie ik vooral schitteren aan de linkerkant. Zambo Anguissa is verdedigend sterk maar voetballend minder, vandaar.

In ieder geval bedankt voor de tips allen!

@Rivaldo @Aron1997
Ik denk dat ik voor Berghuis ga! Hij is mislukt bij Watford en ik denk dat hij revanche wil in het buitenland. Er zullen niet veel clubs zijn die risico willen nemen met hem en met een Nederlandse trainer zal er meer vertrouwen zijn.

Aaron Martin zie ik niet terugkeren bij Espanyol en zal denk ik verkocht worden. Verder zie ik Moreno niet naar Espanyol gaan. Zeegelaar heeft al eerder bij Espanyol gespeeld en is miss wel uit op revanche. Ik denk dat Mataritta de beste optie is, kan doorgroeien en is goedkoop.

Ik ben met Manchester United op zoek naar een stormram die in de spits kan spelen zodat er iets geforceerd kan worden bij een achterstand. In het eerste seizoen heb ik dit vaak op kunnen lossen door Fellaini als 2e spits naast Depay/Lukaku te zetten maar dit vond ik eigenlijk maar een tijdelijke oplossing. Ben een beetje opzoek naar een type dat voor mij de rol kan vervullen die Giroud bij Chelsea heeft, dus hij mag het mijn aanvallers wel moeilijk maken al zal hij in eerste instantie niet als basisspeler gehaald worden.

Misschien is Arnautovic wat?! Sterke spits die het goed doet bij West Ham

1 like

Ik vind hem voetballend net erg sterk. Hij gaat niet meteen een brilliante dieptepas geven, maar hij is bijna niet van de bal te zetten, durft zich uit lastige situaties wegdribellen en kan goed genoeg passen op Cairney of Serri aan te spelen.

Zat zelf ook aan Arnautovic te denken, las van de week ook dat hij nog wel een stapje zou willen maken naar een topclub en dan het liefst in Engeland. Iemand nog andere opties?

Misschien Willian José of Gignac?

Ik zat wat te googelen voor leuke spelers die ik terug naar Ajax zou kunnen halen. Nu las ik meerdere artikelen over Filipe Luis die vorig jaar gezegd zou hebben graag nog voor Ajax te spelen om wat terug te doen voor het vertrouwen wat hij in 2004/2005 heeft gekregen. Vond dit wel merkwaardig om te lezen, dit is toch totaal niet realistisch? Heeft wel een aflopend contract in 2019, zou echt een heerlijke speler zijn om te kunnen gebruiken haha.

Mwah, lijkt mij niet heel realistisch. Heeft inderdaad wel bij Ajax gezeten, maar werd afgelopen zomer nog heftig gelinkt aan PSG. Haal je hem later, heb je er niet veel meer aan.

Ik ben zojuist een Topic begonnen over mijn carriere met PEC Zwolle, ik ben redelijk tevreden over mijn selectie, maar wel heb ik nog een aantal aankopen/huurlingen nodig.

Ik zat te denken aan:
Spits;

  • Radoslav Vasilev; Spits en transfervrij op te pikken. Bulgaars international die weleens een stap wil maken naar het westen van Europa. Kan hem die kans bieden.

  • Kaj Sierhuis: met Dolberg en Huntelaar niet echt perspectief dit seizoen. Zou hem ervaring en speeltijd kunnen geven dit seizoen en kan wellicht goede stap voor hem zijn.

Verder zoek ik nog een CV en een extra middenvelder. De rest wil ik op de jeugd mikken. Aangezien er in het echt bij PEC wel goede jeugd aan zit te komen.

Sierhuis kan zeker maar maakt hij jou echt beter? Is niet echt geweldig snel of een dribbelaar. Misschien Romero van PSV huren? Denk dat Vente ook nog in aanmerking komt.