FIFA 19 Speler gezocht

Denk niet dat PSV Romero wil verhuren hoor? Hij speelt nu niet omdat hij een blessure had, toch? Is voor acht miljoen gekocht ook, denk dat ze hem niet zomaar willen verhuren zonder zelf de kans te geven. Sierhuis lijkt me in dat opzicht veel realistischer. Dylan Vente is inderdaad wel een optie.

Kijk anders ook even naar spelers als Fred Friday (AZ), Fabian Serrarens (De Graafschap) en Dalmau (Heracles).

Ik ben uiteindelijk voor een andere spits gegaan. Volgt in mijn story binnenkort😀 denk zelf dat het de juiste speler voor de club is.

Voor Dortmund zoek ik een spits en een aanvallende middenvelder.
Alcacer scoort niet vaak bij mij en is voetballend niet goed genoeg om in mijn combinatievoetbal mee te draaien. In Phillip zie ik niet meer dan een back-up.
Ik speel momenteel met Weigl achter Witsel en Götze, met Götze als diepste man in een vrije rol. Kagawa mag vertrekken. Ik wil een concurrent voor Götze, dat mag zowel een talent als een topper zijn. Belangrijk is een goed afstandsschot.

Je kan miss Ziyech losweken bij Ajax, ik weet niet in welk seizoen je bent, maar je kunt Carassco proberen achter de spits.

Misschien Morata halen? Afgelopen gingen de geruchten al rond dat Dortmund in hem een gewenste versterking zag. En misschien Ziyech een droomvervolgstap geven?

75 afstandsschoten vind ik toch niet genoeg, en Morata zie ik niet meteen voor Duitsland kiezen. Toch bedankt!

Misschien is een Josef Martinez of een Mario Mandzukic wat voor je?

Ik zoek een paar versterkingen voor RB Leipzig.
Het liefst een keeper, een LB, en een aanvallend ingestelde speler.

Belangrijk is dat hij een real-face heeft.
Het liefst ook nog een beetje realistisch.

Zat zelf te denken om Phil Foden te huren van M City?

@Levi
Als LB miss Lato (Valencia) krijgt weinig speeltijd. Aanvallend kun je kijken naar Rossi (Los Angeles Fc)

Ik zoek een speler met Real Madrid die in seizoen 1 op RAM kan spelen totdat James Rodríguez terug is van zijn lening. Ik ben een heel grote schoonmaak aan het houden en ben van plan opnieuw een Galactico-team te bouwen.

Het plan is om Isco en Marco Asensio dé twee topspelers van het Real van de toekomst te maken en met James die terugkomt wil ik dus 4-2-3-1 spelen met AM’s. Ik zoek dus iemand die, met Asensio LAM en Isco CAM op RAM kan…

Waar is Gareth Bale?

Als je na het eerste seizoen James op rechts wil zetten vind ik een aankoop een beetje overbodig en zou ik het gewoon met Bale en Vazquez doen. Anders kan je ook altijd Vinicius nog veel speeltijd op rechts geven.

Inderdaad. Misschien beetje overbodig. Thanks guys. Ik heb Icardi voor de spits en Benzema laten gaan. Op het middenveld heb ik Toni Kroos geruild met Thiago :slight_smile:

Thiago van Bayern? Zou een mooie move zijn vanwege zijn historie bij Barca. In het verleden zijn er wel meer overgestapt naar de rivaal. Als je echt voor Galactico wil gaan zou ik ook vool voor Neymar, Mbappe of Hazard gaan.

Ik dacht dat James irl was aangekocht door Bayern, dus ik zou hem niet terug halen. Assensio op rechts naar binnen laten komen met z’n goede linker zou op links ruimte vrij maken voor Hazard.

Er is een optie tot koop bij het contract van James maar er gaan geruchten rond dat hij zelf terug wil naar Real omdat hij niet goed met Kovac zijn beleid overweg kan. Hij schijnt hierover al gesproken te hebben met Real en dit ook bij Bayern te gaan bespreken. Weet niet wat er van waar is, maar zou het wel kunnen begrijpen en in that case is het ook wel realistisch om James terug te halen imo.

Met mij Arsenal story zoek ik spelers voor de volgende posities:
Links/rechtshalf: Welbeck zal vertrekken want kan niet rekenen op veel speeltijd, wil het liefst een talenvolle speler op die positie (mag ook een buitenspeler zijn).

Centrale verdediger: ik heb die posities momenteel dubbel bezet, maar zeer waarschijnlijk zal Koscielny vertrekken want die komt niet in mijn plannen voor.
Voor die positie mag de speler wel max 27 zijn.

Het zou leuk zijn om ook wat Nederlandse optie’s te hebben qua aankopen omdat Gio trainer is.

Berghuis? Speelde bij Feyenoord natuurlijk ook al onder Gio. Bergwijn lijkt me voetballend de beste optie, maar Berghuis kun je natuurlijk een leuker verhaal omheen maken met Gio als coach.

Voor de CV positie zou je naar Nathan Aké kunnen kijken, speelt nu bij Bournemouth dus heeft ook al ervaring met de Premier League. Harry Maguire lijkt me ook een zeer goede versterking.

Voor mijn story met PEC ben ik op zoek naar aankopen voor de breedte. Het mogen jonge jongens zijn die in de toekomst veel aan bod kunnen komen, maar ook ervaren spelers die voor de basis al kunnen strijden.
Ik dacht zelf aan Cerny of Johnsen van Ajax of Lundqvist van PSV.

In mijn carrière met United heeft Arsenal Bergwijn overgenomen van PSV, lijkt mij een prima vervanger voor Welbeck. Bij Feyenoord lopen niet echt (Nederlandse) jongens rond die de stap naar Arsenal zouden kunnen maken vind ik dus ik denk niet dat Gio spelers mee moet gaan nemen. Als je met Arsenal een nieuwe weg in wilt slaan waarin er wel geld uit gegeven gaat worden dat zou je mee kunnen doen in de strijd om De Ligt/De Jong waarbij ik De Ligt dan eerder zie komen dan De Jong. Denk dat De Ligt bij Arsenal wel direct in de basis zou komen te staan doordat de verdediging daar niet echt fantastisch is.