FIFA 19 Speler gezocht

Bedankt voor de reactie’s @db1512 @tomcleanmountain
Ik denk dat ik hier wel wat mee kan, staan zijn goede interessante namen tussen :+1:

En anders achterin voor Skriniar gaan! Beest!

En voor de RM zou je ook nog Zaha kunnen halen van Crystal Palace, die is klaar voor een stap hogerop en heeft een real face.

Dat zijn ook 2 interessante keuze’s!
Ik ga even kijken wie ik ga binnenhalen.
Bedankt!

Ryan Sessegnon? Engelse speler en een heel groot talent. Voor de centrale positie misschien Lascelles van Newcastle?

Voor links/rechtshalf zou je ook kunnen kijken naar Ousmane Dembele. Er is sprake van dat Barcelona hem weer wil verkopen om Neymar terug te kunnen halen en Arsenal schijnt interesse te hebben.

Misschien is Gimenez van Atletico ook wat? Savic speelt best vaak in plaats van hem en ik vind hem echt te goed om op de bank te zitten.

Ik denk dat ik nu genoeg opties heb om mee aan de slag te gaan.
Echt top hoeveel reactie’s er zijn om (elkaar) te helpen! :+1:

Nog enkele opties:

  • Lozano (PSV)
  • Pepe (Lille)
  • Aouar (Lyon, kan op de linksbuiten uitgespeeld worden)
  • R. Sessegnon (Fulham)
  • Sancho (Dortmund, beste vriend van Reiss Nelson)
  • Richarlison (Everton)
  • Trossard (Genk)
  • Isco (bij Real zat hij gisteren zelfs niet in de selectie)
  • Dembélé / Malcom (Barcelona)
  • Chakvetadze (Gent)
  • Williams (Bilbao)
  • Bailey (Leverkusen)
  • Pavon (Boca Juniors)

Ik dacht ook aan Gimenéz, al zou het zonde zijn dat Atlético hem laat gaan. :slightly_smiling_face: Ik denk zelf dat Arsenal een seizoen of twee terug echt geïnteresseerd was. Onbegrijpelijk waarom Savic toch die voorkeur krijgt …

Ben met mijn Atletico Madrid carrière beland in de winterse transfermercato en ik ben opzoek naar versterkingen voor de volgende posities.

Spits, Kalinic én Diego Costa vallen beide zwaar door de mand, Diego Costa wil ik nog het voordeel van de twijfel geven maar ik zoek dus echt een versterking voor Kalinic.
Dacht zelf aan Belotti, Moussa Marega, Willian José of Josef Martinez.
Andere opties zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Rechtsback, Juanfran vertrekt naar AC Milan in de winter en Arias valt net als Kalinic zwaar door de mand.

Linksback, Filipe Luis heeft aangegeven te willen vertrekken en in zijn plaats schuif ik de Fransman Hernandez door.
Ik zoek dus een back-up speler voor Hernandez.

Als je groot wil uitpakken voor de spitspositie zou je Werner of Milik kunnen halen. Maximiliano Gomez van Celta de Vigo lijkt me ook een goede optie.

Is rechtsback echt hoognodig? Anders zou je kunnen wachten tot Vrsaljko terugkeert van zijn huurperiode bij Inter, scheelt je weer een zak duiten. Anders misschien Pavard of Vida.

Linksback Tagliafico?

Acht je Timo Werner realistisch?
Zou natuurlijk wel een fantastische aankoop zijn.

Vind Tagliafico en Pavard twee leuke orginele namen, bedankt!

Zolang je Champions League blijft spelen kan het denk ik wel, mits je zijn salaris kunt betalen. Ik weet alleen niet of hij zelf de voorkeur geeft aan de Premier League ipv LaLiga, er was wel veel interesse voor hem vanuit Engeland.

Ik zie Werner niet snel naar Atlético gaan, vind hem ook niet heel geschikt om naast Griezmann te spelen. Beide moeten het hebben van de ruimte die er op de counter ligt terwijl Griezy nu lekker de diepte kan zoeken en Costa de duels in kan vliegen. Als Atlético fan droom ik van een spitsenkoppel Griezmann-Icardi, al betwijfel ik of Icardi nog haalbaar is voor Atlético. Gomez of Belotti lijken mij prima alternatieven.

Je kan Jonny Castro (gehuurd aan Wolverhampton) terug halen voor de linksback? Ik denk dat Atleti hem daarom aankocht, om op termijn Luis z’n plaats op te vullen? Idem voor Vrsaljko, al denk ik dat hij in real life bij Inter zal blijven, hij speelt er veel en als Inter z’n afkoopclausule activeert.

En voor de spitspositie: in mijn carrière ontgoochelt Kalinic ook (1 doelpunt in 15 wedstrijden. Costa heeft z’n instinct voor het doel teruggevonden de laatste wedstrijden. Een goed alternatief was ook voor mij Maxi Gómez. Belotti lijkt ook interessant. Stuani, huidig topschutter in LaLiga? Of is dat niet echt realistisch? (Ik zou hem ook durven op m’n lijst zetten … :smirk:)

Je zou je wel beginnen afvragen waarom legende Torres & Gameiro (die toch beide geregeld scoorden vorig seizoen) plaats moesten maken voor hem?

Jonny Castro is rechtsvoetig, dus ik zou hem eerder als oplossing op de rechtsback zien.

Zo speelt Jonny Castro toch tegen zijn betere voet, want gek genoeg is zijn positie in FIFA LWB? :face_with_raised_eyebrow: :grinning:

41

Dat klopt. Ik vermoed dat hij op links speelde bij Celta omdat Mallo daar al op rechts stond, al snap ik niet waarom Wolverhamton hem daar dan ook uitspeelt. 't Is niet dat zijn zwakke voet zo goed is dat het niet uitmaakt, en het is ook niet zo dat hij beter is in naar binnen komen en schieten dan in voorzetten.

Leuk dat mijn vraag zoveel reactie wekt, nu we toch lekker bezig zijn met Atletico Madrid vinden jullie ‘t vast niet erg als ik er nog even over door ga :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Ben inmiddels beland in de zomerse transferperiode van seizoen 2.
In ons eerste seizoen hebben we in de competitie de 3de plek weten te bemachtigen achter Real Madrid (2) en Barca (1).
De bekerfinale werd verloren van Real Madrid en de Champions League finale, ja je leest het goed, de Champions League finale werd gewonnen van Borussia Dortmund in eigen huis.

Momenteel speel ik in een 442 formatie met (via rechts naar links)
Arias Gimenez, Godin, Hernandez.
Correa/Martins, Koke, Saúl, Lemar.
Griezmann, Immobile.

In de winterstop heb ik Immobile van Lazio Roma aangetrokken ivm het slecht presteren van Kalinic/Diego Costa.
Ook de Franse Pavard kwam over van Stuttgart om de leegte die Juanfran achter liet op te vangen.
Als klap op de vuurpijl kwam ook Tagliafico nog over van Ajax om het vertrek van Filipe Luis op te vangen. (Had vernomen dat hij in het echt graag zou willen vertrekken, vandaar dat ik hem heb laten uit kijken naar een andere club.)

Nu jullie op de hoogte zijn van mijn eerste seizoen kom ik eigenlijk op de volgende vraag.
Wie zien jullie nog naar Madrid trekken?
Ben sowieso opzoeken naar een talentvolle aanvaller/buitenspeler, een extra middenvelder en een talentvolle centrale verdediger.
Alle suggesties zijn welkom :+1:t3:

Talentvolle aanvaller/buitenspeler: Mikel Oyarzabal (Real Sociedad), Samu Castillejo (AC Milan), Willian José (Real Sociedad), Rodrigo (Valencia), Pablo Sarabia (Sevilla)

Extra middenvelder: Óliver Torres (FC Porto), Sergio Canales (Real Betis), Leandro Paredes (free agent)

Talentvolle centrale verdediger: zie eerlijk gezegd niet waarom je iemand op die positie nodig hebt als je Pavard, Lucas Hernández, Diego Godín, José Maria Gímenez en Savic al in de selectie hebt. Zou dan eerder een jeugdscout aantrekken om iemand voor die positie te vinden.

Moet trouwens ook zeggen dat ik Immobile niet echt een realistische aankoop vind. Maar goed, het is jouw carrière!