FIFA 19 Speler gezocht

Bedankt voor je reactie hier heb ik wat aan.
Mag ik je vragen waarom je de Italiaan geen realistische aankoop vind?
Had eigenlijk Belotti willen aantrekken maar hij was ‘te belangrijk’ voor de club dus kon geen bod op hem uitbrengen.

Omdat Italianen niet zo vaak in Spanje terecht komen, vermoed ik. Pavard had ik zelf ook niet gedaan, of het moest voor een centrale positie zijn. Ik vind hem te traag voor de back, en zijn voorzet is ook niet goed.

Ik zoek een jonge spits achter Lacazette bij Arsenal omdat Aubameyang als Half/buitenspeler word gebruikt, kunnen dus beide tegelijk te moe zijn of een van de 2 geblesseerd.
Alvast bedankt!

Edit: Heb al een keuze gemaakt in game zat namelijk al bij de laatste transfer dagen.

Wie is het geworden?

Ik wilde in eerste instantie een jonge speler maar ben uitendelijk toch voor Zaha gegaan die op meerdere positie’s kan spelen, misschien n beetje overbodig maar heb nu genoeg keuze’s voorin voor de drukke weken.

Niet echt een spits he…

Ben het niet helemaal met je eens dat het niet echt een spits is, hij heeft genoeg kwaliteiten om als spits te spelen. Het is niet een echte nummer 9 maar kan er denk ik genoeg maken.

Zaha kan best een prima aanvulling zijn op je huidige aanvallers, doordat je Auba als half gebruikt naast Lacazette betekent natuurlijk niet dat je dat ook moet doen als Lacazette niet speelt, dan is Zaha een prima aanvulling.

1 like

Ik zoek voor volgend seizoen S2 een keeper voor West Ham, Adrian laat ik terug keren naar Spanje wss… Ga voor een plek in de Europa League liefst een keeper die mijn eerste keuze wordt, zelf dacht ik aan misschien Butland of Joel Perreira van Man u. Hoop dat jullie nog andere suggesties hebben. Gr

In mijn carrière met WHU heb ik Sergio Romero overgenomen van Man Utd. Veel ervaring en kan nog even mee, ook gewoon een keeper die goed genoeg is om iedere week op PL niveau te spelen.

Ik zie Butland wel naar WHU komen opzich.
Romero zou ook een prima optie zijn indd.
Pope van Burney?, prima keeper en is een Engelsman.

Pope en Butland lijken mij de meest geschikte namen als ze er direct moeten staan. Doordat keepers over het algemeen ook wel redelijk makkelijk te trainen zijn zou je er ook voor kunnen kiezen om een wat jongere keepers als Dean Henderson, Joel Pereira of Zack Steffen aan te trekken en dan rustig te brengen achter Fabianski.

Misschien is Rulli wat. Leek mij ook een leuke optie.

Goedemiddag!

Ik ben een carriere begonnen met SSC Napoli en heb ervoor gekozen om de Argentijn Jorge Sampaoli voor de groep te zetten. Nu is mijn vraag welke spelers zijn realistisch?

Ik zoek spelers voor de volgende posities: **DM, LA, CVM. Zelf heb ik de volgende spelers als gevonden (met real face):
DM: Navas (Real Madrid), Rulli (Real Sociedad), Neto (Valencia CF)
LA: Telles (FC Porto), Kurzawa (PSG), Alberto Moreno (Liverpool)
CVM:

In doel en op CDM zou ik niemand halen. Karnezis en Ospina kunnen in S1 met elkaar concurreren, maar daarna staat toptalent Meret al klaar. Ook op CDM heb je meer dan genoeg opties met Allan, Fabian én Diawara. Ondanks dat ik best wel fan ben van Ghoulam is de linksback momenteel wel de zwakke schakel in je basis, en ik denk niet dat Moreno daar verandering in gaat brengen. Telles kan dat wel, en dan kan je eventueel Mario Rui terug naar Portugal sturen.

Daarnaast zou ik eerder kijken naar (op de lange termijn) een betere back-up voor Hysai dan die Malcuit, en naar een talentvolle CV die het van Albiol kan overnemen na een seizoen of twee.

Hey, Ik ben een carrière begonnen met Hamburg en met nog maar 2 wedstrijden te gaan nader ik de eerste transferperiode. Momenteel staan we 2e achter Koln.

Nu wil ik me op 2 posities versterken:

LA: met 3 backs in mijn selectie moet er echt eentje bijkomen.
CVM:Op deze positie speelt Mangala op dit moment, maar door zijn work rate medium/medium loopt hij soms teveel mee naar voren.

Ik zoek voor PEC Zwolle een (misschien wat oudere) spits die het niet erg vind om het met een bijrol te moeten gaan doen. Aangezien ik met Sol/van Duinen/Boadu niet genoeg keuze heb, wil ik een 3e/4e spits er bij hebben. Kan ook een jeugdige speler zijn, maar de wat gedateerde ‘oude rotten’ passen denk ik wat beter.

Drie spitsen bij PEC is toch meer dan voldoende? Of speel je in een twee spitsen systeem?

Waarschijnlijk komt er een druk speelschema aan, en vaak spelen we met 2 spitsen onder elkaar. Vandaar die 4e voor als er 1 weg valt.

Ik zoek een rechtsback voor mijn carrière bij West Ham United. Zelf dacht ik aan die Bisakka van Crystal Palace (of hoe die noemt), iemand nog andere suggesties?