FIFA 19 Speler gezocht

Dat is al n goede keus die je noemt, ik heb ook nog wel een aantal mogelijkheden voor je:
Clyne - Liverpool
Tete - Lyon
Mbabu - Young Boys
F.Bustos - Indepentiente
Eventueel Yedlin van Newcastle?
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Danku! Denk dat ik voor Clyne ga gaan of Bisakka! Voor de positie van doelman twijfel ik echt tussen Rulli, Butland en Steffen. Ga wss Europa league spelen

Vind Clyne en Wan-Bisakka ook de meest realistische opties. Voor in het doel zou ik dan toch voor Butland gaan, vooral ook omdat hij Engels international is. West Ham heeft toch altijd wel een vrij Britse kern en de supporters zien dat daar ook graag. Steffen is volgens mij ook al rond met Manchester City, al is de kans natuurlijk groot dat hij dan verhuurd gaat worden.

Ik zit met Leeds in het 3e seizoenen sta net boven de degradatiestreep in de Premierleague. Nu zoek ik een spits die er meteen kan staan. Bij voorkeur iemand uit het Verenigd Koninkrijk of met ervaring in de engelse competities

1 like

Ik zoek voor mijn Gladbach carrière een basiswaardige linksback i.p.v. Wendt, een extra middenvelder, buitenspeler en een rechtsback.
Iemand met leuke orginele opties?

Wat je zou kunnen doen @inspectormoors, is eens kijken of je een van de talenten van de topclubs kan halen. Dan zit je er niet aan vast, mocht je degraderen en haal je wel kwaliteit in huis. Denk bijv. aan Solanke, Nketiah, Woodburn of Abraham!

@Goliath misschien jongens als Firpo, vGinkel, Riveros, Lucumi, Passlack, Hojbjerg, Leckie, Eggestein, Gbamin, Roussilon of Rashica? Denk ook vooral aan de talenten die je al in huis hebt!

Als Werder het minder goed doet dan jou zou ik voor Augustinsson gaan op linksback, met Max van Augsburg als tweede keuze. Op het middenveld lijken Cyprien, Vilhena en Gutièrrez interessante keuzes, maar vergeet niet dat zowel Neuhaus, Zakaria als Cuisance toptalenten zijn. Op rechtsback kan je naar Saelemaekers van Anderlecht kijken. Hij staat wel als RM in FIFA, maar da’s omdat hij bij RSCA vaak in een 3-4-3 op de flank speelt. Andere opties zijn Maehle (Genk), Kedziora, Dumfries en vooral Mbabu. Ten slotte kan ik op de flank volgende namen aanraden: Trossard, Origi, Okwonko, Skov, Chakvetadze, Dennis of Nakajima (face!).

Ik ben wel benieuwd naar hoe je speelt met Gladbach. Heb zelf al vaak gedacht aan met hen te starten, maar ik vind maar geen juiste formatie, en ik weet ook niet goed wat ik met Stindl moet aanvangen. Hij heeft een goede visie maar zijn lange passing en interceptie komen te kort voor op het middenveld te spelen, hij is te traag voor in op de flank en niet kopbalsterk genoeg voor in de spits. Rare voetballer.

Speel momenteel in een 4-3-3 formatie met Lang, Ginter, Elvedi en Wendt achterin.
Daarvoor staat Kramer op de 6, Zakaria/Neuhaus op 8 en Hofmann/Raffael/Stindl op de, ja hoe moet je het noemen, de 10 denk?
Hazard natuurlijk op linksbuiten, met Plea in de punt en meestal Traoré/Stindl rechtsbuiten.

Je hebt wel een punt betreft Stindl, op beide posities komt hij nog niet helemaal lekker uit de verf maar voorderest loopt het team redelijk tot goed.

Ziet er niet slecht uit. Persoonlijk zou ik eigenlijk geen middenvelder bij halen en volop de kans aan die drie toptalenten geven. Op de backs kan je op termijn inderdaad wel versterking gebruiken.

Klopt, ik denk zelf ook dat een extra middenvelder iets wat overdreven is nu ik het zo allemaal een beetje zie.
Bedankt voor je tips en je snelle reacties.

Nu ik perongeluk een andere save over mijn Gladbach carrière heb opgeslagen ben ik opnieuw begonnen maar deze keer met Napoli, best jammer want het liep best lekker met Gladbach maargoed.

Ben nog maar 3 wedstrijden voorruit maar ik zoek al een aantal versterkingen voor in de winter/zomer.
Ik zoek een vervanger voor Albiol, Ospina en Callejón, ben benieuwd naar jullie suggesties.

Voor Callejon lijkt Chiesa mij een goede optie, maar ook pakweg Nakajima, Jota, David Neres of Lozano lijken me valabele opties. Centraal achterin kan je naar Eder Militao, Ruben Dias, Tah, Diogo Leite, Franco of Retsos kijken. In doel zou ik echter niemand halen: laat in S1 Ospina en Karnezis het maar uitvechten, daarna zou toptalent (potentie 89) klaar moeten staan.

Ik zoek voor mijn carriere bij Borussia Dortmund opzoek naar een kopsterke spits (type Lewandowski) en een linksbenige linksback als opvolger voor Schmelzer.
Beide voor de basiswaardige spelers. Ben benieuwd naar jullie suggesties

@Nielsfifa
In mijn carriere met Wolverhampton heeft Dortmund Alex Telles (FC Porto) gehaald. In de spits zou je kunnen kijken naar; Milik (Napoli), Martinez (Atlanta), Morata (Chelsea)

Dank voor je reactie.
Milik en Morata zat ik zelf ook aan te denken, al kan ik Milik niet kopen omdat hij te belangrijk is voor zijn team.
Zelf acht ik Alex Telles niet echt realitisch om naar een club als Dortmund te vertrekken op dit moment omdat hij naar mijn inziens hogerop kan. Daarnaast is Dortmund niet echt een koopclub welke hoge transfersommen neertelt voor spelers

Gebruik je Guerreiro niet als linksback? Op FIFA staat hij als LM, maar hij kan zowel op linksback als centraal op het middenveld spelen. Zelf heb ik bij Dortmund Wesley van Club Brugge gehaald: 1m91, enorm krachtig, degelijke kopper, redelijk snel, 4* skills (tot voor de laatste update toch). Zijn lange en vooral korte passing zijn ook erg goed, waardoor hij mee kan in het combinatiespel van Dortmund. Voor mij echt de ideale spits.

Guerreiro vind ik persoonlijk te langzaam en te weinig uithoudingsvermogen hebben.
Wesley heb ik ook overna gedacht, maar mijn eerste gedachte was dat hij te statisch was.
Goed om te weten dat hij jou bevalt

Ik heb hem flink getraind op uithoudingsvermogen, zijn snelheid is daar ook wat van omhoog gegaan. Je kan ook eens naar Philipp Max van Augsburg kijken, die heeft voor sprintsnelheid en uithoudingsvermogen 85 en 91 voor voorzetten. Kan sowieso een mooi duo vormen met Max(imilian) Philipp.

Dank voor de tip, zeker interessante speler. En grappig inderdaad om met de andere ploeggenoot te laten spelen.
Zelf zat ik ook nog aan Tagliafico te denken

1 like

Philipp Max, Max Phillip… ironisch. Dan steeds een 1-2tje maken. Weet je zeker dat de commentator de fout in gaat.

1 like