FIFA 19 Speler gezocht

Bij Tottenham gebruik ik momenteel Son en eventueel Dele als back-ups voor Kane, maar zij zijn beide basisspelers. Echt met een B-elftal spelen kan ik momenteel alleen met LIorente en Janssen, maar beide hebben al elders een contract getekend en vertrekken op 1 januari. Ik zoek dus een degelijke spits die tegen kleine ploegjes en in de beker af en toe speelminuten zal maken, maar verder tevreden moet zijn met een plek op de bank of in de tribune. Liefst een Engelse spits.

1 like

Calum Wilson van Bournemouth misschien?

1 like

@Raindog
Sterke spits: Bony (Swansea), Vokes (Burnley)
Behendige spits: Roger (Levante), Babel (Besiktas)

1 like

Babel is toch een flankspeler? De rest bekijk ik eens, bedankt! Voorlopig vind ik Wilson de beste optie, maar ik twijfel of hij op de bank wil zitten.

Babel kan zowel op de flank als in de spits terecht.

Ik ben gister gestart met Aston Villa en nu ben ik op zoek naar spelers waar je niet zo snel aan denkt, maar die in game fijn spelen. Iemand suggesties?

(Daarnaast zijn alle suggesties voor Aston Villa altijd welkom :slight_smile:)

@Begiristain ik ben in game erg gecharmeerd van Sergi Samper (Barcelona) een hele degelijke middenvelder. Heeft een goede pass en visie en staat verdedigend ook zijn mannetje. Het enige nadeel is zijn blessure gevoeligheid.

Ook vindt ik Robinson van Preston North End een goede speler met zijn snelheid en verdedigend ben ik helemaal weg van Hause in mijn carrière bij Wolverhampton.

1 like

McTominay vind ik in mijn Manchester United carrière een stuk fijner spelen dan Fred, denk dat hij (op huurbasis) wel haalbaar is voor Aston Villa. Had in de vorige FIFA bij Spurs Josh Onomah getraind tot een soort nieuwe Moussa Dembele, Onomah was in het verleden al op huurbasis actief bij Villa en speelde voor Jong Engeland uitstekend op de acht positie. Zouden een leuk middenveld met z’n tweeën kunnen vormen denk ik.

1 like

@DavinEland Robinson staat ook op mijn lijstje! Ik zou Hause eens scouten, lees dat hij ook wel gelinkt wordt aan Villa.

@db1512 Onomah is verhuurd in mijn carrière, dat wordt 'm niet. Zou je hem realistisch vinden om te kopen? McTominay staat ook op mijn huurlijstje, zal eens een potje met hem spelen.

Ik denk dat je Onomah wel zou kunnen kopen, dan zou je hem in S2 halen? Met Dier, Dembele, Wanyama en Winks voor hem lijkt hij weinig kans te maken op minuten en mochten ze er nog iemand bijhalen dan lijkt het me al helemaal uitzichtloos voor hem. Zie hem dan wel terugkeren bij Villa, zeker mocht je de Premier League weten te halen. McTominay zou ik in eerste instantie huren inderdaad, Ashley Young zou je misschien transfervrij op kunnen pikken. Heeft in het verleden al een aantal seizoenen voor Villa gespeeld en kan op beide flanken zowel als back als middenvelder wel uit de voeten.

1 like

Yes, heb McTominay gehuurd. Onomah dan inderdaad mogelijk een optie voor S2. Jongens als Young staan ook op de radar om de komende tijd bij de club gehaald te worden. Zal een update plaatsen in het Realistische coach topic.

Als je Android of Apple hebt is de app Player Potentials 19 misschien ideaal om snel even een talent of ervaren kracht op te zoeken. Sofifa maar dan in een app vorm

Voor mijn carrière met AS Roma ben ik op zoek naar versterkingen in de winter van het eerste seizoen (De eerste transferperiode heb ik uitgeschakeld)

Talentvolle (rechtsbenige) centrale verdediger: Voor de posities centraal achterin heb ik Kostas Manolas en Federico Fazio als vast blok centraal. Iván Marcano, Juan Jesus en talent Wiliam Bianda zijn de drie opties erachter met het nadeel dat ze allen linksbenig zijn. Daarnaast zijn Fazio en Marcano beide 31 en ben ik geen favoriet van Jesus. Een talent wat nog even kan rijpen voordat hij in de basis staat lijkt mij dus ideaal.

Linksback: Aleksandar Kolarov is eigenlijk de enige goede linksback in de selectie. Davide Santon is rechts en wordt dus ook niet als linksback gebruikt. Luca Pellegrini zit daar als talent nog achter, maar is nog niet goed genoeg voor de basis. Een concurrent voor Kolarov zou dus meer dan wenselijk zijn. Waar ik zelf aan dacht was een terugkeer van Emerson, maar mogelijk zijn er nog andere opties.

Vleugels: Ook op de vleugelpositie kamp ik met een klein probleem. Met Cengiz Ünder, Stephan El Shaarawy, Justin Kluivert en Diego Perotti hebben we in principe vier goede spelers in huis. Perotti is echter ontevreden met zijn speelminuten en wil vertrekken waardoor er een gat valt. Javier Pastore zou ook nog als buitenspeler kunnen dienen maar valt daar zwaar tegen. Nu weet ik tot Daniele Verde volgend seizoen terug komt en prima bruikbaar zou zijn als vierde optie. Al moet ik er dan voor kiezen om of Perotti tegen zijn zin in te houden, met drie buitenspelers verder te gaan of toch een speler aan te trekken. Wat lijkt jullie het verstandigst?

Momenteel zit ik in november en ik zal na de winterse transferperiode een update geven hoe alles ervoor staat in het realistische carrière topic.

Als centrale verdediger zou ik kijken naar Filippo Romagna van Cagliari of Marco Varnier die momenteel verhuurd is aan Atalanta. Varnier zou je dus pas in seizoen 2 kunnen halen wat Romagna wat aantrekkelijker maakt. Als linksback zou je naar Pezzella van Udinese kunnen kijken, al is die nog niet van het niveau Kolarov. Kolarov is trouwens gewoon een erg gewaardeerde speler bij Roma dus zou hem het eerste seizoen gewoon laten staan. Op de vleugels zou ik het er een beetje vanaf laten hangen of je nog in de Coppa en CL/EL zit na de winterstop, mocht dit niet het geval zijn dan zou ik niemand halen. Mocht je nog wel veel wedstrijden hebben kan je overwegen iemand te halen maar met het oog op de terugkeer van Verde lijkt mij dat wat zonde. Schick zou eventueel ook nogvanaf links kunnen spelen mocht je echt in de problemen komen.

Sluit mij aan bij @db1512 wat betreft de verdedigers. Romagna is denk ik wel de beste van de twee, verder kun je nog kijken naar Vicari (Spal) aflopend contract ook. Linksback zou ik juist Pellegrini trainen en de kans geven tegen de ploegen onderin en Kolarov zo lang mogelijk blijven gebruiken. Mocht je Pellegrini niet goed genoeg vinden kun je kijken naar Petretta. Italiaanse linksback spelend bij Basel.

Op de flank zou ik eerder Verde terug halen dan een andere speler kopen ipv Perrotti, anders zit je straks met Verde te kijken.

Ik denk dat Romagna de juiste keuze is, heb hem bij mij Milan carrière gehad en was er zeer over te spreken. Voor S2 zou je kunnen kijken naar Promes, zijn niet erg te spreken in Sevilla over hem.

Na enkele carrières bij subtoppers en laagvliegers, wil ik nog is een carrière bij een echte topploeg. Mijn keuze is gevallen op City (ben wel fan van City en Guardiola) wil een soort imperium opbouwen in Europa. Ben niet zo gekend met jonge talenten dus kent iemand realistische transfers? Dacht zelf aan Steffen (GK) en op termijn als vervanging van Fernandinho aan Sergej…

@luijtenmart
Als je echt een imperium wil bouwen moet je kijken op SoFIFA naar de hoogste potentie bij spelers. Zo komen er ook verassingen naar boven waar je niet zo snel aan denk, bijv. spelers bij mindere team die ongeveer 65/70 algemeen zijn en kunnen doorgroeien naar 85/87. Deze spelers zou je kunnen halen in S1 en ze 2-3 jaar verhuren voordat je er zelf gebruik van maakt. Dit gebeurd ook in het echt zoals je vast al wel weet.

Sergej is een heel ander type dan Fernandinho, ja? Waarom zou je op die plek voor hem kiezen?

Ik zoek een aantal talentvolle jongens voor mijn Watford carriere. Een CV die gelijk de basis in kan, een CAM een spits en een CV. Graag jullie hulp. Ik dacht zelf aan Abraham als spits. Iemand nog meer suggesties?