FIFA 19 Speler gezocht

Abraham wordt in het echt gelinked aan Wolverhampton maar lijkt het seizoen af te maken bij Villa. Je kan hem proberen te huren maar ook koop is een optie aangezien hij niet heel veel de kans gaat krijgen bij Chelsea denk ik.

Holding van Arsenal is een CV die er meteen kan staan en ook nog groei mogelijkheden heeft.CV talenten ; Ampadu (Chelsea), James (Wigan), Kelly (Bristol), Fry (Middlesbrough). Als CAM kun je kijken naar Foden (City), Mount (Chelsea), Dowell (Everton), Barnes (WBA).

Ik neem aan dat je Sergej Milinkovic-Savic bedoelt? Ik zou hem niet op de plek van verdedigende middenvelder zetten, heb hem in m’n United carrière samen met Pogba centraal op het middenveld gezet en dan is hij echt goud waard door in de zestien te komen. Maakte aardig wat goals voor een middenvelder. Als vervanger van Fernandinho worden Frenkie de Jong en Ruben Neves genoemd.

Steffen is zeker realistisch omdat hij in het echt ook voor City heeft getekend!

Heb hem vroeger ‘groot’ zien worden bij Genk, mijn ploeg waar ik toen altijd ging kijken, speelde in die tijd ook op een meer verdedigende positie

Dat hij pas echt goed werd toe hij verder naar voor geschoven werd bij Lazio zal wel geen toeval zijn, vermoed ik. Hij heeft zeker de kwaliteiten om als CVM te spelen, maar dan maak je geen gebruik van zijn grootste kwaliteiten en da’s zonde.

City wil Allan van Napoli om te sparren met Fernandinho

In mijn Parma carriere voor S2 ben ik op zoek naar ;

DM : Het liefst 26+, ervaren kracht achter Plizzari
RB : Ben niet te spreken over mijn aankoop Vignali. De nieuwe back zou eerste keus zijn. Zappacosta en Darmian wellicht ?
CAM : Talentvolle speler achter Giovinco
SP : Heb Pellegri gehuurd maar is erg jong en zeker nog niet klaar voor een vol seizoen met Europees voetbal. Inglese had ik gehuurd en zou ik eventueel definitief over kunnen nemen. Cerci de ervaren speler kan eventueel nog in de spits erbij.

Het liefst Italianen en anders spelers uit de Serie A en anders Zuid Amerikanen.

Ben nog een aantal dagen verwijderd van de winterse transferperiode met mijn Tottenham carrière.
Dembele is in real life vertrokken naar China, vandaar mijn twijfel om hem toch ook te gaan verkopen alhoewel hij wel een vaste plek in mijn team heeft.
Een Ndombele of Frenkie De Jong schieten mij als eerste namen te binnen als potentiële opvolgers.
Vincent Janssen en Llorente zullen beide verkocht worden deze winter daarom zoek ik een speler die genoegen kan nemen als stand-in voor Kane.
Op de linksback positie wil ik Danny Rose van de hand doen. (In real life wilt hij ook verkassen als ik het goed heb?) Daarvoor zoek ik nog een geschikte vervanger die de concurrentie strijd kan aan gaan met Davies.
Dacht zelf misschien aan Kieran Tierney, Childwell of toch misschien Ryan Sessegnon?
Twijfel een beetje over de positie van Sessegnon, Son zou ik ook op de positie van Kane kunnen laten uitspelen waardoor een Sessegnon bijv. de plek van Son op zich kan nemen (ik speel trouwens in hun huidige 4-3-1-2 opstelling.)

Al met al een hele lap tekst haha, jullie tips/suggesties zijn van harte welkom.

Winks zou de logische opvolger zijn van Dembele. Met Dier en Wanyama heb je meer verdedigende middenvelders. De Jong zal eerder voor PSG en Barca spelen dan voor de Spurs. Dus blijft Ndombele over. Werner is nu de target voor Spurs aangezien Kane geblesseerd is. Aangezien je met 2 spitsen speelt kun je veel meer rouleren en is Werner wel van top klasse om Spurs verder te helpen. Ik zou kiezen tussen Chillwell en Tierney, Sessegnon is meer een vleugelaanvaller aan het worden. In hoeverr ben je tevreden met Lamela en Lucas? Anders zou je dat nog kunnen overwegen maar dan moet je dus heel de linkervleugel vernieuwen.

Ik denk dat ik Werner niet tevreden kan houden aangezien het duo Kane-Son bijna elke wedstrijd speelt, een speler die genoegen kan nemen met invalbeurten en bekerwedstrijden lijkt me meer geschikt.
Lamela en Lucas spelen beide redelijk, Lamela is de stand-in van Alli en Lucas valt af en toe in voor Son.
Misschien ga ik Doucoure en Kondogbia nog scouten voor de plek van Dembele.
Bedankt voor je reactie Spoon.

Ik heb zelf Kondogbia, Chilwell en Callum Wilson gehaald.

Orginele namen die je noemt, denk je dat Wilson genoegen gaat nemen met een back-up rol?
Is er niet een speler boven de 30 die deze rol op zich zou kunnen nemen. (kan zelf niet 1,2,3 op een naam komen)

Defoe maar dat is wel een echte veteraan. Heeft al eens eerder een periode bij Spurs gehad. Wilson zou prima kunnen, kun je hem altijd in laten vallen zodat hij toch tevreden blijft. En Werner kan ook zomaar Son verdringen. Zodat hij misschien naar de flank kan

In die 4-1-2-1-2 speel je natuurlijk zonder flanken, Son krijgt dan de opdracht om uit te zwerven (Moura is zijn back-up bij mij). Wilson heeft nog niet geklaagd over speelminuten, ondanks dat ik hem eigenlijk erg weinig gebruik. Hij doet het ook niet zo heel goed, als back-up voor Kane had ik beter een grote, sterke spits gehaald. Misschien zijn Deeney, Gray of zelfs Carroll wel beter geschikt? Toen Kane er bij mij uit lag voor 6 maanden heb ik ook even aan Pellè gedacht als tijdelijke vervanger, maar zijn Chinese club wou hem niet uitlenen.

Klopt, ik hanteer dezelfde opstelling.
Leuke namen die je noemt zal ze vanmiddag even gaan scouten!

Wat zouden jullie doen met Callum Hudson-Odoi bij Chelsea? Lijkt er nog niet op dat hij IRL zijn contract gaat verlengen en Bayern zou hem maar wat graag overnemen. Twijfel of ik hem voor het realisme dan ook maar van de hand moet doen, ondanks dat het een groot talent is speelt hij Willian nog niet uit de basis en op de andere flank is Eden Hazard natuurlijk onomstreden. (Heb Hazard toch maar van de tien positie afgehaald en weer op links gezet)

Als je hem graag wilt behouden zou ik dat gewoon doen. Chelsea is toch niet de club waar de allermeeste jeugdspelers door breken, dus het zou mooi zijn als je zo’n talent kunt behouden denk ik. Aangezien Willian en Pedro ook de jongste niet meer zijn verwacht ik dat hij op termijn ook wel echt om een basisplaats kan meespelen. Enkel als hij echt niet zou bevallen zou ik hem waarschijnlijk laten vertrekken.

Hoorde vandaag voorbij komen dat Chelsea hem een genereuze aanbieding gaat doen.

Overigens zie ik de naam Defoe voorbij komen hierboven. In mijn Villa carrière stopte hij na S1 en kon je hem niet halen, wat ik eigenlijk wel wou doen.

Net een gigantisch bod van 39,5 miljoen gekregen voor Erik Lamela. Twijfel nu om hem van de hand te doen, iemand met realistische vervangers?

Hij is geen baste basisspeler neem ik aan en je gebruikt hem op links? Dan zou ik dat bod accepteren. Pavon (Argentinie) misschien een leuk alternatief of anders gewoon Sessegnon, maar dat is voor de hand liggend. Je kan ook nog kijken naar Demeray Gray van Leicester.