FIFA 19 Speler gezocht

In die 41212 kan hij volgens mij enkel op de 10 spelen. Onomah of Edwards kunnen hem vervangen, maar als hij genoeg speeltijd krijgt zou ik hem houden, zeker als je het geld niet nodig hebt.

Klopt speel met die 41212 opstelling, Lamela valt af en toe in voor Alli als het nodig is.
Om het geld hoef ik het zeker niet te doen dus ik denk dat ik het bod dan afwijs.
Bedankt voor de snelle reacties.

1 like

Betreft Hudson-Odoi, lees inderdaad dat hij toch van plan is zijn contract bij Chelsea te verlengen. Opzicht ook geen hele rare keuze nu hij momenteel toch regelmatig aan spelen toe komt. Andere positie waar ik nog iemand zoek is in het doel. Hoewel Kepa in het echt een prima indruk maakt betrap ik hem er in game nog wel eens op dat hij staat te blunderen, de jonge Bask hoeft zich echter nog niet heel erg veel zorgen te maken omdat ik hem volgend seizoen sowieso nog vol op de kans ga geven (De Gea wist in zijn eerste seizoen ook lang niet altijd een onuitwisbare indruk achter te laten en we weten allemaal hoe die zich uiteindelijk ontwikkeld heeft. Ik zoek echter wel een degelijke doelman die achter Kepa de bekerwedstrijden wil keepen en er wel kan staan mocht ik op een gegeven moment toch besluiten te gaan wisselen. Ik zoek dus een keeper die als tweede doelman wil fungeren maar nog wel de drive heeft om Kepa het vuur aan de schenen te leggen.

Joe Hart? Prima doelman, misschien net geen top maar zeker een doelman die kan concurreren met Kepa. Dacht eerst aan Heaton maar die is ouder en is net echt iemand die zal gaan strijden om de eerste plek, wel prima als tweede keus. Casilla bij Real Madrid is derde keus achter Courtois en Navas. Deed het altijd naar behoren als eerste keus van Espanyol. Irl is hij zojuist vertrokken naar Leeds.

Vierde seizoen Leeds, ik draai bovenin de Premier League mee. Momenteel staat Mandzukic te schitteren in de spits (deze heb ik een jaar geleden vrij op kunnen halen) maar helaas stopt die aan het einde vh seizoen met voetballen. Als tweede spits heb ik Brewster (Liverpool) maar die pakt zijn kansen nog niet als hij speeltijd krijgt. Ik zoek daarom voor komend seizoen een nieuwe spits die er meteen staat. Mag dus best weer een wat oudere spits zijn want aangezien Brewster nog kan groeien hoop ik dat die op termijn wel basisspits wordt

Seizoen vier, dan is er wellicht veel mogelijk. Hoelang speel je al PL, wat zijn je recente prestaties? Wilson, Bournempouth. Is nu in seizoen 4 al eind 20 meen ik. Abraham het grote talent van Chelsea, zal intussen rijp zijn voor de top.

Eerste seizoen net gepromoveerd naar de PL, tweede en derde seizoen rond de middenmoot PL en nu bijna winterstop en sta 5e (staat allemaal dicht bij elkaar bovenin). Ik ga eens naar Wilson en Abraham kijken, thanks!

Brereton is ook wel een aanrader.

@db1512 je zou nog eens kunnen kijken bij Burnley. Die hebben dit jaar ineens drie keepers met speeltijd bij de Engelse ploeg, met Heaton, Hart en Pope, haha. Verder speelde Sergio Rico bij Fulham in het begin niet veel, weet niet hoe dat nu is. Bij Southampton zit Forster op de bank, waar volgens mij Gunn en McCarthy meer minuten krijgen. West Ham heeft met Adrian ook een degelijke tweede keeper.

Ik ben inmiddels gepromoveerd met Aston Villa en dat betekent in S3 Premier League voetbal. Aan wat voor namen denken jullie aan bij Premier League versterkingen?

Welke posities precies?

Als Stoke nog in het Championship speelt komt Butland wel in aanmerking. Verder kunnen vele talenten de stap naar Villa maken als ze eenmaal weer PL spelen. Ben wel benieuwd naar je selectie

Voornamelijk CV, SP, LV(V). Maar gaat me nu vooral om wat inspiratie voor namen die mogelijk realistisch zijn in dit jaar of het komende seizoen. Zal binnenkort een update maken.

Fry, Tuanzebe als cv
Kongolo, Lewis, Kelly als lv. Kelly kan ik zeker aanraden. Kan ook makkelijk centraal vanwege zijn lengte, is ook vrij snel.
Als spits denk ik dus aan Abraham, Watkins, Brereton of je kunt kijken maar Nketiah van Arsenal, benieuwd naar zijn ontwikkeling

Fry, Brereton en Watkins heb ik op dit moment al in mijn selectie zitten. Abraham was in S1 gehuurd en werd daarna in RL wss verkocht aan Wolves. Zal eens kijken naar de nadere namen! Tuanzebe is wel een oude bekende van S1, natuurlijk.

Hallo allemaal,

Ik zoek spelers om in de eerste transfer periode mee uit te pakken bij Stoke City.

Het budget is 60miljoen maar uiteraard wil ik dit kunnen uitgeven aan meerdere spelers en niet 2-3 spelers van 20-25 miljoen.

  • Tot 25j
  • Real Face
  • alle posities behalve doelman

Als coach heb ik trouwens Löw genomen omdat die nu op de PS4 te nemen is :grin:

Barcelona, WS seizoen 1

Na het vertrek van Munir naar Sevilla, staat Suarez er in de spits alleen voor. Abel Ruiz heeft nog maar 70 ALG. Ik zou dus graag iemand aantrekken als back-up. Ik heb al een lijstje van 10 potentiële aankopen gemaakt.

  • Maximiliano Gomez (Celta): staat op een mooie 3de plaats met Celta en is met 6 doelpunten en 2 assists heel belangrijk voor zijn ploeg.
  • Iago Aspas (Celta): Ook heel belangrijk met 5 doelpunten.
  • Willian José (Sociedad): Met 6 goals en 5 assists de man bij Sociedad, die teleurstellen met een 13de plaats.
  • Inaki Williams (Bilbao): 1 goal en 1 assist, Bilbao 7de.
  • Santi Mina (Valencia): 5 goals en 2 assists, Valencia 4de.
  • Cristhian Stuani (Girona): 5 goals en 1 assist, Girona 18de.
  • Cristian Portu (Girona): 3 goals en 4 assists
  • Jonathan Calleri (Alaves): 9 (!) goals en 2 assists, mooie 5de plaats voor Alaves.
  • Kevin-Prince Boateng (Sassuolo): komt IRL over
  • Luka Jovic (Frankfurt): Kan de 9 positie overnemen als Suarez stopt.

Jovic gaat in januari 2019 in elk geval nog niet lukken, is dan nog verhuurd aan Frankfurt. Verder is het denk ik vooral kijken wat voor type je zelf wil hebben. Een Boateng, Stuani en Aspas zijn al wat ouder en zouden daardoor eerder genoegen nemen met een rol achter de jongens die doorgaans in de basis staan. Gomez, Mina, José zijn wat jonger en ik ben bang dat zij een beetje in hetzelfde pakket komen als Paco Alcacer zodra ze naar Barca gaan, de waarschijnlijk geringe speeltijd gaat ze uiteindelijk opbreken waardoor ze na pak hem beet twee seizoenen weer weg willen. Portu en Calleri lijken we niet goed genoeg dus die zou ik vergeten en Iñaki Williams speelt bij Bilbao en die laten hun spelers niet gemakkelijk naar Barca en Real vertrekken.

1 like

Je zou kunnen kijken naar;
-Pozuelo (Genk, 79)
-Feghouli (Galatasaray, 79)
-Pozo (Rayo, 74/81) kan pas in S2

Bedankt @db1512 voor de reactie. Ik denk dat ik dan voor Boateng of Stuani ga.

Parma seizoen 2
Europa league aankomend seizoen na een knappe vijfde plaats
30 miljoen te besteden

Basis 11

Plizzari

Darmian, Ranocchia, Vicari, Gagliolo

Maggiore, Rigoni, Mauri

Biabiany, Pellegri, Gervinho

Zoals je ziet aardig wat veranderingen. Plizzari, Pellegri gehuurd en ook Pellegrini (lb, bank). Darmian, Ranocchia, Vicari allen aflopend contract. Darmian en Ranocchia uitzichtloze situatie bij hun vorige ploeg en Vicari komt over van SPAL. Maggiore haalde ik van Spezia en Mauri kon ik oppikken bij Milan.

Ben nog op zoek naar een tweede doelman, liefst met wat ervaring maar wel als tweede keus. CAM, vorig jaar Ciciretti was gehuurd van Napoli. Inmiddels terug gekeerd. Hamsik, Allan, Zielinski, Fabian, Verdi, Rog, Diawara zijn daar de middenvelders. Ik kan hem dus veel meer speeltijd bieden.

Ziet er goed uit @Spoon0612 ! Knap om tussen de vele goede ploegen toch 5e te eindigen. Je hebt goede spelers gehaald die bij een beter team niet aan de bak komen. Voor de positie als doelman zou je kunnen kijken naar Lamanna (Spezia) of Bardi (Frosionne). Ook is het realistisch om Ciciretti over te nemen als hij geen kans maakt op speeltijd.

1 like

Valencia S2 :

Zoek een nieuwe LM voor achter Guedes.

Pavon (Boca) 3* skill moves, 3* weak foot, 22 jaar en 79 ALG
Amath Diedhiou (Getafe) 4*, 4*, 21 en 76 ALG
Raphinha (Sporting) 3*, 4*, 21 en 79 ALG
Rossi (LA) 4*, 4*, 20 en 72 ALG
Melendo (Espanyol) 3*, 3*, 20 jaar en 75 ALG
Zivkovic (Benfica) 3*, 4*, 21 en 77 ALG

Stuk voor stuk toppers in wording, lastig om dan iemand te kiezen achter Guedes. De Portugees was afgelopen seizoen wel twee maanden uit de running. Met Europees voetbal, copa en Liga wedstrijden zit er genoeg speeltijd in voor de nieuwe aanwinst.