FIFA 19 Speler gezocht

Ik speelde in het eerste seizoen voornamelijk 4-4-2. Systeem wat ik nooit hanteerde. In het tweede jaar overgegaan naar 4-3-3 met de punt naar achter.

Pepe en Thauvin zijn geweldige opties overigens! Wat doe jij met Murillo? Garay wordt 33 dus ik denk dat ik hem erbij hou. Vezo was veel al mijn rb in januari Dodo gehaald en ook Piccini word steeds stabieler. Diakhaby is trouwens ook een fijne verdediger.

Op het middenveld speelde ik dus met Guedes, Kondogbia, Parejo en Soler. Guedes komt zo vaak naar binnen dat hij met 14 goals een aandeel had in de titel. Later koos ik voor Coquelin omdat Parejo steeds langzamer word. Soler en Torres dus op rechts en Mata word mijn cam. Voorin moet ik nu gaan kiezen tussen Mina en Rodrigo waar ze voorheen het duo samen waren.

Medran was verhuurd en houdt ik er ook graag bij. Villalba wellicht ook nog voor achter Mata en Lee.

Ik vind Mata een geweldige persoon, maar op FIFA vind ik hem niet erg bruikbaar, anders zou ik hem ook terug halen. Ik speel dus 433 met Kondogbia achter Parejo en Soler. Soms (vaak met een B-ploeg) draai ik de driehoek om en dan komt Lee op cam, al train ik hem nu om ook op cm te kunnen spelen. Op rechts viel Piccini onverwacht erg mee tijdens de eerste helft van het seizoen. Omdat ik Vezo toch vooral centraal een toekomst vind hebben heb ik net Aguilar van Montpellier gehaald als concurrent. Wat ik met Murillo ga doen weet ik nog niet, zit net in januari.

Komt Kondogbia dan niet vaak over Parejo en Soler? Bij 442 vond ik dat juist van wel, dan was het gast tussen verdediging en middenveld erg groot. Coquelin op cvm en het is opgelost. Kondogbia is een beest, maakte er uit eindelijk tien bij mij. Vond Mata juist wel mooi om terug te halen, ondanks dat hij niet meer zo snel is lijkt mij prima qua techniek en passing. Vergelijkbaar met Parejo, benieuwd hoe ik dat verder ga in vullen.

Wat ga je op links doen? Cheryshev is namelijk gehuurd. Ik ga voor Amath Diedhiou van Getafe.

Voor op rechts kun je ook nog kijken voor Pedro Porro van Girona

Als Kondogbia eens mee naar voor gaat blijft één van m’n andere middenvelders wel achterin. Kondogbia is bij mij vooral gevaarlijk als ik hoog speel en rond de 16 sta, hij is dan vaak de vrije man en kan enorm uithalen met die linker van hem.

GEZOCHT voor mijn Liverpool career WS1.

Ik wil elke positie dubbel bezet hebben zoals Man city dat ook heeft. Dus geen halve A spelers. Wie heeft hier goede suggesties voor? Ik speel nu 4231 zoals ze in het echt ook wel is spelen. Shaqiri is dan de beste speler voor de rechterflank, ik zat te denken om Sancho naar England te halen. Engels top talent. Verder voor de defensie zat ik aan De Ligt en Lloyd Kelly te denken. Dan zou ik nog graag een jonge super talentvolle cvm willen. Is Rabiot een optie? Ik zie jullie suggesties graag tegemoet.

Sam Field uit het Championship is misschien een leuke optie voor cvm. Talent vol en jong dus zal genoegen nemen met een reserve rol

@LiverpoolRed als je in de 4-2-3-1 speelt die Klopp nu ook regelmatig handteert dan speel je met Firmino kort achter Salah toch? Heb je dan niet al voldoende middenvelders voor de twee plekken achter Firmino met Wijnaldum, Fabinho, Keita, Henderson? Ook Oxlade-Chamberlain kan nog op het middenveld of op rechts, dan lijkt Rabiot me niet echt een geschikte aankoop. In de defensie lijkt Joe Gomez de partner van Van Dijk te worden, ik zie ze dan niet tientallen miljoenen neerleggen voor De Ligt. Sancho zou denk ik uiteindelijk wel kunnen, al zal die ook loeiduur zijn. Lloyd Kelly zou trouwens wel een mooie toevoeging zijn, kan achter Robertson minuten maken en als linker centrale verdediger.

Klopt ja, Zat al te twijfelen indd over Rabiot. Had eigenlijk erbij moeten vermelden dat ik een talentje voor die positie erbij wil. Sancho ga ik sowieso wel halen denk ik in de winter of begin volgend seizoen. Leuk feitje trouwens dat ik ook in game Bayern geloot heb in de CL knockout fase. Het bestuur wilt dat ik de finale van de CL haal en bij de eerste 4 in de competitie eindig. Ook willen ze dat ik de finale van de FA cup haal. Hier laat ik sowieso altijd het B team spelen met een mix van de jonge talenten.

Maar goed Sancho en Lloyd Kelly worden dus sowieso gehaald. Iemand nog suggesties voor een talentje voor de CM/CVM?

Rice van WHU, kan ook als cv
Billing van Huddersfield of
Field van West Brom.

Ik zoek voor mijn Schalke career een aanvallende middenvelder. Een beetje een type Ziyech. Iemand suggesties?

Ene Ziyech! Mesut Özil proberen terug te halen zou een enorme stunt zijn. Anders kun je eens kijken naar Demirbay of Eggestein.

1 like

Bedankt. Ik zat zelf ook al te kijken naar Özil, hopelijk laat Arsenal hem gaan.

Wat zouden jullie van de transfer Milinkovic-Savic naar Milan vinden?

Kan die niet naar betere teams? Ik vind het alleen kunnen als Milan eerst de CL haalt.

Hoi allemaal na lange tijd dit forum te hebben gevolgd heb ik besloten zelf ook maar een account aan te maken.

Ik ben zojuist een carrière begonnen met HSV met als doelstelling ze terug naar de top te brengen.
Dit wil ik gaan bereiken met de talenten die HSV bezit een gerichte aankopen.
Nu zoek ik voor de winter 2/3 gerichte aankopen die me kunnen helpen te promoveren.
Het liefst op het middenveld/aanval.

max 28 jaar

En is het realistisch om Maher gratis te contracteren in de winter als ik er goed voor sta.
Hij is nu lekker bezig bij AZ en wil van hem de controleur van me elftal maken zodat hij zijn potentie kan inlossen.

Alvast bedankt allemaal!

Maher gaat niet in de Duitse tweede klasse spelen, maar als je promoveert kan het wel.

Zelf ben ik op zoek naar een linksbuiten voor AC Milan.

Raphinga van Sporting
Rogerio van Sassuolo
Podence van Olympiakos

Als Italianen
Pezzella van Genoa
Capone van Pescara

1 like

Rogerio is eigenlijk een linksback, Raphinha is linksvoetig, Podence heeft maar 55 voor schieten, Pezzella is ook een linksback en Capone heeft echt heel slechte stats (60 voorzetten, 56 schieten, 3*skills, 68 en 71 voor snelheid, 82 potentie, …) Ik zoek toch iemand die meteen het verschil kan maken. Toch bedankt om mee te denken.

@Raindog misschien Guedes van Valencia? Andere opties zijn Carrasco terughalen uit China, Lozano of Bergwijn van PSV. Depay zou misschien ook nog kunnen als Lyon niet ineens boven verwachting heeft gepresteerd.

1 like

Ik dacht ook meteen aan Carrasco, heeft zelfs een real face! :smirk:

1 like