FIFA 19 Speler gezocht

Ik heb zelf Depay bij Milan gehaald. Kan je enorm ontwikkelen tot een klasbak, met kracht, snelheid en techniek.

1 like

Depay stond ook op mijn lijstje, omdat ik las dat hij in de zomer in verband gebracht werd met Milan. Zelf dacht ik ook nog aan Willian. Heeft bij Chelsea niet altijd een basisplaats en kan bij mij wél vanop zijn favoriete linkerkant komen. Als hij nog een transfer wil maken moet het nu zijn.

Ik ben zelf geen fan van Carrasco en ik vind dat hij zijn carrière vergooit heeft door naar China te trekken. Guedes heb ik in mijn Valencia-carrière. Lozano en Bergwijn ga ik eens bekijken, wel leuk dat Lozano een face heeft.

Realistische namen voor Espanyol met oog op Europa league. Voornamelijk aanval, flank en spits en in de verdediging een links of rechtsback?

Origi of calleri als spits een optie? Kunnen uitgroeien tot degelijke spitsen. En zijn haalbaar met een aflopend contract.

Musonda of rossi van los Angeles als flanken? Heb je melendo nog?

Ja ben nog in S1 en heb alle spelers nog maar vermits ik bij Espanyol maar 10M transferbudget heb zal ik wel een paar talentjes moeten verkopen…dus qua budget is er niet veel mogelijk

Denk dat het wel best mogelijk is om met Espanyol de subtop de bestormen. Ik zou voornamelijk zien dat je melendo Hermoso en Roca probeert te houden.

Hallo
Ik ben van plan om een leicester city career mode te starten.
Weet iemand al leuke, realistische transfertips?

Alvast bedankt

Directe versterkingen voor Newcastle? Suggesties?

1 like

Nu de (aannemelijk grote) kans er is dat Brendan Rodgers de nieuwe manager wordt, kan je wellicht eens kijken naar smaakmakers van Celtic om die mee te nemen naar Leicester?
Denk bijvoorbeeld aan James Forrest, die met zijn 26-jarige leeftijd nog aardig mee kan.

Verder zou ik kijken naar spelers op een aanzienlijk lager niveau, waar Leicester in het verleden ook veel mee verrast heeft zoals met Mahrez van Le Havre en dergelijke. Of naar goede spelers van (gedegradeerde) ploegen uit de Championship.

Bijvoorbeeld:

  • Ezequil Barco (potentieel 89) van Atlante United
  • Alphonso Davies (potentieel 87) van Vancouver Whitecaps
  • Gayle van WBA
  • Jack Grealish, groot talent van Aston Villa
1 like

Wie niet momenteel. Selectie is zwaar ondermaats. Vreemdelingen legioen. Almiron, Dubravka, Lascelles, Perez zijn de enige licht puntjes. Je kunt beter per positie op zoek gaan naar nieuwe spelers. Vooral in het Championship kijken of Spanjaarden aangezien Benitez trainer is.

1 like

Voor Newcastle lijkt het me best om enerzijds de beste talenten uit de Championship weg te plukken en anderzijds bij topclubs de spelers die daar geen speeltijd krijgen of net niet goed genoeg zijn voor de absolute top te huren of kopen.

Voor Leicester sluit ik me aan bij robin-vg, al vind ik Gayle sowieso te kort komen en is Davies ondertussen naar Bayern Munchen verkast. Tielemans definitief overnemen lijkt me ook een goed plan, en verder moet je vooral de huidige selectie geduldig laten groeien. Als je alle huidige talenten kan behouden heb je binnen een jaar of drie een basis van alleen maar 80+, met Gray en Vardy/Iheanacho als minste spelers met 82.

Investeren in goede jeugdscouts lijkt me voor zowel Newcastle als Leicester ook een goed idee.

2 likes

Davies zit bij Bayern München he ondertussen :wink:

Ik heb inmiddels Tierney voor de linksback gehaald en Lala voor de rechtsback. Loftus-Cheek voor op het middenveld. Ik wil nog een versterking voor op de rechterflank en voor in de spits volgend seizoen als Rondon weer maar West brom gaat. Serieus spitsen probleem dit seizoen bij Newcastle: ik dacht zelf aan Tammy Abraham. Maar is hij gelijk goed genoeg om er te staan? Misschien Divock Origi? Zie graag jullie reacties met evt andere namen tegemoet.

EDIT: Ik zoek ook nog een jonge talentvolle doelman en een goede centrale verdediger.

Ik zou Kramaric wel een mooie spits voor Newcastle vinden, Tierney vind ik een twijfelgeval qua realisme. Denk dat hij eerder naar een Arsenal of Everton gaat.
Butland zou als doelman wel kunnen, zeker als Stoke niet terug gepromoveerd is.

DM : Henderson of Laiton
CV : Fry
RM : Redmond, Burke
SP : Abraham kan zeker maar die zal elders eindigen denk ik. Zou dan eerder voor Origi gaan, krijgt geen kansen bij Liverpool.

Hallo
Ik heb een career met villareal en ik ben op zoek naar:
Een CV die er kan staan in de 3 Mans defensie
Een links achter/voor want ik speel in een 3-4-2
Een 2e keeper
En ook nog een talentvolle middenvelder die cazorla kan vervangen in termijn.
Alvast bedankt!

Dani olmo als middenvelder, Jordan Lukaku als linkerflank. Ik weet niet in hoeverre het haalbaar is om Bailly terug te halen? Heb werkelijk geen idee of die momenteel veel speelt bij man u maar was bij Villareal wel een beest.

In je opstelling moet wel een foutje zitten dat moet of 3-5-2 zijn of 3-4-3, anders sta je maar met 10 op het veld :wink:

Ik zit aan het einde van het eerste seizoen met Liverpool en zoek een LW voor achter Mané. Hij moet dus wel genoegen nemen met een reserveplaats (af en toe invallen en af en toe een basisplaats in de mindere wedstrijden). Bij voorkeur real-face

Kan je geen gebruik maken van Woodburn en/of Kent? Hebben genoeg talent en zijn al van je club.