FIFA 19 Speler gezocht

Na de wedstrijd real madrid - Ajax te zien wil ik een career doen met real madrid en ze volledig vernieuwen en terug naar de top brengen.
Daarvoor zal de kern flink vernieuwd voor moeten worden…
Hebben jullie suggesties?
Ik dacht al aan Hazard en Eriksen.

Das nog niet zo’n slecht plan. Voor Woodburn is het denk ik nog wat te vroeg maar Kent heeft al een behoorlijk goede rating. Dankje

@Rune: Neymar wellicht??

Hazard kun je makkelijk ruilen met Bale denk ik. Vervolgens kun je kijken of je Isco en later James Rodriguez (Bayern) aan het draaien krijgt bij Real. Je kunt spelers als Courtois, Carvajal, Varane, Casemiro, Valverde en Vinicius houden als geraamte en dan doorselecteren als Ramos, Kroos, Modric, Benzema nog wat ouders worden/zijn. Real Madrid staat er om bekend om Galatico te zijn. Dus ieder jaar een top aankoop aan te trekken, of die nu wel of niet past in de selectie. Daar moet de manager maar mee dealen. Hazard is dan je eerste, vervolgens moet je hem inpassen. Aangezien Vinicius al op linksbuiten staat. Laat je Benzema beter draaien of komt hij weer in de schaduw van een top speler. Genoeg uitdaging voorlopig in Madrid.

Ben eigenlijk vooral benieuwd wie er voor de groep komt te staan in Madrid, zou Scolari blijven nu hij in een week tijd eigenlijk alle mogelijkheden op een prijs verspeeld heeft? De verjongingskuur die in het laatste jaar onder Zidane is ingezet door het halen van jongens als Ceballos, Theo Hernandez en het terughalen van Vallejo en Llorente lijkt niet echt het gewenste effect te hebben gehad, denk dat ze toch echte wereldsterren nodig hebben in Madrid. Varane viel gisteren ook aardig door de mand dus de roep om een nieuwe topverdediger neemt ook toe. Ook in de spits zal er wel wat bij moeten komen denk ik. Denk dat de komst van Kane niet uitgesloten kan worden mocht Pochettino trainer worden, blijf Icardi ook een hele goede spits voor Real vinden.

Hazard-icardi/Kane-Mbappe zou ik wel mooi vinden!

Denk niet dat Kane de superster is die gezocht wordt. Overigens, over die verjongingskuur, dat leek heel hoopvol, maar het valt nu wel op dat de meerderheid niet het gewenste niveau heeft.

Het is ook erg moeilijk om drie, vier nieuwe spelers in te moeten passen. Marcelo is op zijn retour, Regguillon lijkt nu in de pikorde zijn opgeschoven. Varane is geen schim van de verdediger voorheen en zeker niet zonder Ramos. Rechts maakt Odriozola een wisselvallige indruk en is ook Carvajal niet contstant genoeg. Op het middenveld lijken Modric en Kroos ook onvervangbaar ondanks het talent van Ceballos en Valverde. Dan heb je dus npg Isco en James en voorin heeft Ronaldo een enorme leegte achter gelaten. Vol op werk aan de winkel met vele mogelijkheden qua toppers/geld.

Begin S2 met Milan is Castillejo plots weggekocht door Real Madrid, waardoor ik nog maar twee basiswaardige vleugelspelers (Willian en Suso) heb, en drie goede talenten waarvan eentje uitgeleend (jeugdproducten Lombardini en Kralj (uitgeleend), en Chong). Ik zoek een vleugelspeler die een blessure, schorsing of vermoeidheid van mijn basisspelers kan opvangen zonder daarbij de ontwikkeling van de jeugd in de weg te staan.

Na gisteren PSG - Manchester United gezien te hebben, wil ik graag een CM starten met de ploeg uit Manchester. Niet omdat ze gekwalificeerd zijn voor de kwartfinale van de CL, maar omdat ik toch het gevoel heb dat er veel moet veranderen in de ploeg om echt mee te doen voor de prijzen.

Dit ga ik doen met coach Ole Solskjær, die het IRL schitterend doet met de middelen die hij heeft.

Nu ben ik op zoek naar versterkingen op deze positie, liefst met een real face;

  • doelman (2de doelman voor de bekerwedstrijden achter De Gea)
  • rechtsback (concurrentie aangaan met Dalot voor de toekomst)
  • linksback (concurrentie voor Shaw)
  • centrale verdediger van wereldklasse (nieuwe leider achterin)
  • defensieve middenvelder (Matic komt te kort)
  • rechts midden (Rashford en Lukaku wil ik uit spelen in de spits, dus dacht misschien aan Sancho? Andere opties zijn ook zeker welkom)

Welke jeugdspelers die nu in het spel zitten zien jullie slagen bij Man Utd?

Ik hoor het graag van jullie,
Thanks!

@Raindog wat is het perspectief van Lamela bij Spurs? Brahimi van Porto zou misschien ook een optie kunnen zijn.

@RVDH
Doelman: Heaton of Pope van Burnley (Heaton komt uit de jeugd bij United)
Rechtsback: Fosu-mensah in S2 de kans geven achter Dalot, echt realistische versterkingen zijn er voor deze plek denk ik niet nu ze net Dalot hebben.
Linksback: Chilwell, Tierney
Centrale verdediger: Skriniar, Koulibaly, Godin. Maguire wordt ook aan United gelinkt maar de vraag is natuurlijk of hij wereldklasse is. Denk dat hij wel een goede versterking is als je er een verdediger met snelheid naast zet.
Defensieve middenvelder: Thomas Partey, Ruben Neves (hangt er een beetje vanaf of je een breker of meer opbouwender type zoekt)
Rechts midden: Sancho zou kunnen, vind Bailey en Havertz ook nog wel kunnen.

Denk dat je er trouwens wel verstandig aan doet om niet op alle posities iemand te halen, denk ook niet dat het budget er is om zoveel spelers te halen.

1 like

@Raindog misschien Di Maria weghalen uit Parijs? Is daar niet onomstreden en je zou dan kunnen wisselen tussen drie vleugelspelers (kan zelf nog op 10). Bij mij werd hij eind S2 al wat minder vanwege z’n leeftijd.

@RVDH
Doelman: gewoon Henderson gebruiken?
Backs: ik zelf heb Wan-Bissaka en Tierney gehaald.
CV: wat vind je van Alderweireld? Wou afgelopen zomer al weg en dit is volgens mij nog steeds het geval.
CVM: ligt aan het type dat je graag wilt hebben. Mogelijk Ruben Neves, al is dat meer een passende speler.
RM: Sancho kan, mogelijk ook Pepé.

1 like

Ben benieuwd wie je gaat halen. Op termijn zul je een vervanger moeten halen voor Ramos en ook in het middenveld wat werk niet vergeten dat als je ook al Hazard haalt, Benzema nog geen goalgetter gaat worden. Maar met zo een club leuke opties genoeg natuurlijk.

@Raindog
Carrasco wordt in IRL ook al paar x vernoemd bij Milan. Zou zich ten slotte eerst toch een beetje terug moeten bewijzen in Europa. Verder denk ik op een of andere manier aan Pione Sisto, leuke snelle dribbelaar die eigenlijk nog nooit bij een topclub is terecht gekomen.

1 like

@db1512: goed idee, alleen jammer dat Lamela net naar Marseille getrokken is in mijn carrière.
@Begiristain: Met Willian heb ik al iemand op z’n retour gehaald, en ik ben niet zo’n fan van de persoon én de speler Di Maria.
@luijtenmart: Carrasco zou denk ik wel de ontwikkeling van m’n jeugdspelers in de weg staan. Sisto vind ik een beter plan, maar uiteindelijk ben ik voor Verdi gegaan. Hij had te veel concurrentie bij Napoli en kon zich ook verbeteren: van EL naar CL. Verder is hij heel snel en goed op stilstaande fases. Met zijn 5* weak foot kan hij ook perfect op beide flanken invallen.

Ik zou zoals luijtenmart tipt voor Carrasco gaan. Zal goedkoper dan Brahimi zijn. En Di Maria is al 31 in je carrière net zoals Willian in je carrière.
Lamela vind ik persoonlijk nogal traag als flankspeler en is ook de minste ik rating.

Zie nu pas dat je al een vervanger hebt gehaald :smiley:

Bedankt voor de reacties! @db1512 & @Begiristain

Ik ga niet direct heel de ploeg veranderen natuurlijk, ik heb de eerste transferperiode uit gezet zodat ik kan kijken wie er past in het plan van Solskjaer.

Verlanglijst ziet er momenteel zo uit: (kan nog veranderen)

Koulibaly (Napoli)
Alderweireld (Tottenham)
de Ligt (Ajax)
Tierney (Celtic)
Chilwell (Leicester City)
Ndidi (Leicester City)
Ruben Neves (Wolverhampton)
Sancho (Dortmund)
Joao Felix (Benfica)

Ik zou de prioriteit bij een centrale verdediger en middenvelder leggen, denk dat je vooral aanvallend eerst wel redelijk goed zit met Lukaku, Rashford, Martial, Sanchez, Lingard en daarachter nog Chong en Greenwood.

Daar sluit ik me bij aan. Koulibaly lijkt me de beste keuze centraal. Op linksback zou ik eerder voor een ervaren kracht kiezen, Tierney en Chilwell gaan de ontwikkeling van Shaw in de weg staan volgens mij. Wat dacht je van Danny Rose? Die wou vorig seizoen al weg bij Spurs omdat hij dichter bij zijn familie wou wonen, in het noorden van Engeland. Young kan ook op die positie. Voorin zou ik niemand halen, zoals db1512 al aangaf heb je al een aantal toppers én een hoopje toptalenten. Vooral Greenwood lijkt me iemand die de top zou kunnen halen. Ik zou Rashford, Lukaku, Martial, Sanchez en Lingard voor de drie aanvallende posities laten concurreren. Een aantal van hen kan op twee of drie plekken spelen, dus je kan de drie die best in vorm zijn opstellen.