FIFA 19 Speler gezocht

Wat ik de laatste tijd van Rose heb gezien is niet best. Denk dat je dan beter voor een goede speler kan gaan.

Bedankt voor het meedenken mannen! @Raindog @db1512

Zit bijna half weg in het seizoen, rechtsback en centrale verdediger zijn topprioriteit!

Goedemorgen

Ben oo zoek naar een cvm en cam
Middenvelder en een goed scorende spits en snelle backs voor portsmouth 1e jaar winter transfer periode liefst jonge talentjes

McGrori van Glasgow kan Cv, Cdm en zelfs Rb
Justin, Luton Town rechtsback of linksback
Lowe, Aberdeen linksback

Baiye Club Brugge - cdm, cm
Ferguson - Aberdeen - cam

Maja als spits van Sunderland

Hey thnx ga gelijk ff kijken zo na werk hoop dat ik extra punten met ze ga pakken net ff het verschil makwn

Goedenavond , ik ben zojuist begonnen met Fulham en ik zoek een snelle goede spits , budget is rond 30 miljoen.

Misschien Edouard van Celtic?

Hoi goedemorgen ik ben op zoek naar een goede spits liefst jong talent voor portsmouth 2e seizoen championsship rond de 2 miljoen

Nmecha, Brewster en Asoro eens bekijken :wink: Nmecha vind ik zelf een aanrader!

Thnx daar heb ik wel wat aan zoek nu nog een goedkope rechts buiten tot 1,5 miljoen wel rechtsbenig om de concurentie met lowe aan te gaan

De Colombiaan Caicedo, kun je voor minder dan ander halve miljoen oppikken. Hij is al erg snel, de rest is te trainen. Zeker als tweede keus ideaal.

Nice ! Heb hem net gehaald zoek nu nog een cb linksbenig en jong voor 2e keus clarke liefst zo goedkoop mogelijk

Zelf opleiden is denk ik het beste bij Portsmputh.

Klopt zoals spoon0612 aangeeft is het dan het beste om een eigen jeugdspeler op te leiden. Zeker als CB zijn die heel snel en gemakkelijk op niveau te krijgen

Ik snap het denk dat dat ook beste is maar heb nu geen verdedigende jeugdspelers en heb met spoed een cv nodig ik heb nu aleen clarke en geertruida als cv’s

In hoeveelste seizoen zit je en wat is het budget? Kijk naar spelers met aflopend contract zijn ze altijd goedkoper en of naar vrije spelers eventueel?

Ben op zoek naar wat versterkingen voor mijn Inter Milan carrière.
Ben kampioen geworden in mijn eerste seizoen, mede dankzij het feit dat Ronaldo misschien in totaal 7 maanden geblesseerd is geweest, waardoor Juventus uiteindelijk op een 3de plek eindigde.

Icardi gaat de club waarschijnlijk verlaten, daarom zoek ik een waardig vervanger aangezien de Argentijn één van mijn steunpilaren is.
Lautaro Martinez lijkt de perfecte oplossing maar heeft het in het 1e seizoen nog niet echt kunnen laten zien.
Ook zoek ik nog een extra middenvelder, een buitenspeler i.p.v. Perisic en een rechtsback.

Ik hoor graag van jullie.

Ik xit pas in het 2e seizoen ben gepromoveerd naar de championsship . Ja soms wordt je er gek van er zijn gewoon te veel spelers lastig om de juiste te vinden
Heb nog 3 mil over en heb aleen nog een cv nodig heb verder alles dubbel bezet elke positie

Cm : Barella (Cagliari)
RB : Darmian of Zappacosta, spelen beide niet in Engeland
SP : Gomez (Vigo), Wesley (Brugge)
RB/LB : Verdi, speelt nauwelijks bij Napoli. Ciciretti kan ik ook aanbevelen. Speelde met hem bij Parm, was gehuurd van Napoli.

RB: Danilo van City of Zappacosta van Chelsea
SP: Belotti
Buitenspeler: Mahrez, Thauvin, Carrasco, T.Hazard, Corona, Januzaj, Sisto, Shaqiri, Lozano, Lucas Moura
CM: Barella, Sanson, Bardhi, Gabriel (Benfica), Renato Sanches, Kovacic (terughalen), Draxler

Denk dat de namen haalbaar zouden moeten zijn met een Inter dat kampioen speelt en dus in de Champions League gaat meedoen. Met een verlies van Icardi en Perisic denk ik dat het belangrijk is dat je met dat geld toch wel kwaliteit in de plaats haalt.