FIFA 19 Speler gezocht

Bedankt voor de reacties, zal bovengenoemde namen gaan scouten en bekijken, dankjewel!

Dacht zelf ook nog aan Lukaku, (mits hij weinig speelt) Odriozola, (corrigeer me als ik ‘t verkeerd schrijf) Antonio Valencia, Diego Godin, Tanguy Ndombele en Modric

Hause 67/76 linksbenig
Rodon 68/77 Rechtsbenig met 4* zwak been
Callens 71/75 linksbenig einde contract

Bedankt voor de tips ga zo gelijk ff kijken als ik thuis ben

Ik zoek een realistische linksachter voor PSG. Bernat en Kurzawa halen niet het niveau van de rest van de ploeg en op deze plek zou dan toch een versterking moeten komen.

Max 27 jaar, een real face en minstens 81 rated zijn de enigste vereisten.

Misschien dat Alex Sandro een optie kan zijn? Ook zou je kunnen kijken naar Alex Telles. Speelt alweer een paar jaar bij Porto, en kan een stap hogerop zeker aan. Daarnaast zijn allebei de opties een leuke Braziliaanse link met Neymar. Voor de rest zijn er denk ik weinig realistische opties die al 81 rated zijn, en een real face hebben.

Alex Sandro :smiley:

Naast Alex Telles en Alex Sandro zou je ook nog naar Lucas Hernandez, José Gaya en Marcos Alonso kunnen kijken.

Bedankt voor de reacties ik ga Telles, Sandro en Hernandez overwegen

Ik denk er aan om met Schalke te starten, en dan wil ik voor de start van s1 twee backs en een flankspeler aantrekken. Suggesties zijn welkom.

Misschien Fosu-Mensah, Tete, Douglas Santos, Dalbert op de backs?

Op de flank misschien leuk om te kijken naar Hazard, Rashica, Odegaard, Pjaca, Marin, Januzaj, Doan, Bertrand Traore, Cornet, Boufal of El Ghazi?

Misschien nog overwegen om Ozil te laten terugkeren?

1 like

Ik ben een carriere gestart met Fiorentina. Deels vanwege de rijke historie, en deels vanwege de leuke selectie die ze hebben. Ik heb de eerste transferperiode uitgezet, dus eventuele transfers kunnen pas in de winter plaatsvinden. Er zitten veel huurlingen in de selectie, en met het oog op volgend seizoen wil ik daar alvast op inspelen. Ik heb Fabra al voor linksachter gehaald. Op dit moment ben ik op zoek naar een CVM, een Linksvoor/Rechtsvoor en een spits. CVM vind ik wel fijn als hij ook wat voetballend vermogen heeft. Ik speel nu met veretout in die rol, maar die vind ik toch iets te aanvallend ingesteld. De buitenspeler heeft als cruciale vereiste dat hij snel is. Ik heb op dit moment alleen de keuze om Mirallas of Pjaca in te laten vallen, en naast dat die beiden gehuurd zijn zijn ze ook niet heel snel. Muriel zal hopelijk definitief aangetrokken worden in de zomer. Spits is puur back up voor Simeone, omdat ik geen 2e spits in mijn selectie heb. Suggesties voor spelers op andere posities zijn uiteraard ook welkom.
BVD

Ben afgelopen weekend met Stade Rennais begonnen. Ze hebben een aantal leuke spelers rondlopen zoals Ben Arfa, Niang en snelheidsduivel Sarr.
Nu is mijn vraag aan jullie, wat voor spelers zien jullie naar dit team gaan? Heb al veel op internet gezocht maar kan amper wat vinden over Rennais. Spelers zoals Ben Arfa of zelfs ouder, jonge talenten, ik heb echt geen flauw idee.
Hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Ik zou focussen op Franse en Afrikaanse talenten, eventueel aangevuld met ervaren krachten van betere teams die meer speelminuten willen. Of je kan er volledig je eigen draai aan geven, je zou de eerste trainer niet zijn die een nieuwe cultuur introduceert bij een team.

1 like

Misschien is Gourcuff een mooie optie? Evenals Ben Arfa een grote toekomst toegedicht. Echter, kwam dit er niet erg uit.

Met mijn Dortmund carriere(S1w) sta ik op het punt om Schmelzer te verkopen aan Galatasaray.
Tussen mijn gescoute spelers staan niet echt jonge spelers met een hoog potentieel, dus zoek ik een jonge linksback die er nog niet meteen hoeft te staan maar zeker wel basiswaardig kan worden.
Alvast bedankt!

Ik heb enkel talenten gevonden. Nu is mijn vraag hoeveel algemeen deze minstens al moet hebben en hoeveel hij max mag kosten?

Het algemeen van de speler moet minimaal 70 zijn dat ik hem met een beetje trainen kan laten debuteren.
De prijs mag maximaal 10/15 miljoen zijn.

Heb volgende namen voor je gevonden.

  • Konan 22j 75/81 Stade Reims (pas sinds 2018 bij de club)
  • Bernardo 23j 75/80 Brighton (pas sinds 2018 bij de club)
  • Mendyl 20j 70/83 Schalke 04 (pas sinds 2018 bij de club)
  • Malacia 18j 70/80 Feyenoord
  • Sosa 20j 69/80 Stuttgart (pas sinds 2018 bij de club)
  • Riveros 20j 69/81 Basel
  • Itter 19j 67/84 Wolfsburg

Zoals je ziet zijn vele net bij de club en zou het dus kunnen dat de club hen nog niet laat gaan indien ze ook geen afkoopclausule hebben.

1 like

@Begiristain had Gourcuff al opgezocht ja, kon hem helaas niet vinden.
Enig idee waar hij nu speelt? Zal zo wel even googelen.
Als je meerdere leuke orginele namen voor me hebt zal ik dat erg waarderen.

Speelt bij Dijon en is 74 rated, een CAM en een jaartje ouder dan Ben Arfa. Ik zou hem niet gaan halen maar moet je natuurlijk zelf weten.